Hej Kay!
Jeg læste den her tråd for noget tid siden... og har først nu opdaget at jeg måske også kender din veninde (du er velkommen til at skriv en pb hvis du vil vide hvordan jeg fandt ud af det) 
Jeg kan jo ikke være 100% sikker at det er hende, der har skrevet til dig og vil heller ikke sidde her og forsvarer hende for det hun har skrevet... men men men...
Jeg har også arbejdet med hende for nogle år siden og kender hende som en rigtig, rigtig sød pige. Har også mødt hende en gang efter hun blev syg og hun var fuldstændig ødelagt, slet ikke til at kende nærmest...
Tror du ikke, at det hun skrev kom ud i et øjeblik hvor hun var specielt frusteret? Og at der ikke ligger mere i det?
Jeg ved godt at bækkenløsning gør ondt (er selv gravid og sygmeldt pga det) - så jeg ved godt hvad du går igennem...
Hun er ung og forelsket og alligevel måtte hun for evigt opgive drømmen om at blive mor og har været igennem så meget og så mange smerter, i SÅ lang tid nu...
Uanset hvordan vi vender og drejer det så ER bækkenløsning et luksusproblem ift. det hun har været igennem... synes du ikke?
Vores smerter er alligevel forbundet med noget positivt, med den største gave en kvinde kan få... Og når du får din datter i armene vil du glemme alt om bækkeløsning! Har været der en gang før - trust me - det er virkelig sådan! 
Jeg er enig i at hun kunne måske have holdt den kommentar for sig selv... men jeg mener nu ikke at hun fortjener at blive svinet til/slettet fra ens FB venner for det... måske skulle man bare prøve at se det fra hendes side i stedet for og være lidt mere forstående...
Og igen, hvis det er den samme person vi snakker om, så tror jeg bestemt hun er til at snakke med...
Så lad være med at blive sur/ked af det... og prøv at snakke med /skrive til din veninde i stedet for. Derefter kan du tage din beslutning om at slette hende eller ej...
Med det sagt, kæmpe
Anmeld