graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

JH12

Jeg havde ikke kvalme før jeg kom til uge 32..
Men ved at undgå hvidt brødt, og fed mad kan jeg holde kvalmen væk.. Så det er ikke meget kvalme jeg har.. nok kun en enkelt gang om ugen, også er det "kun" om aftenen/ natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

det var da en fin fordeling så sker der jo også noget

Ja æbler er også et hit her, faktisk det eneste der hjælper på mig. ahh kiks er også fint når jeg har drukket noget men juice skal jeg holde mig helt fra det er bare ikke godt. ved ikke om det har noget med syrer at gøre.

åhh så er kvalmen tilbage...

jeg havde en del kvamle her til morgen men kunne holde det nogle lunde nede..

tog ud og svømmede med min mentor, gik os nogle lunde..

bagefter tog vi i netto for at handle, det gik egentlig over, da vi så tår i køen og skal til at betale, sortnede det for mig, jeg er åbenbart gået ud som et lys, har skræmt det halve af netto, der var ingen kontakt til mig trods jeg stod op endnu, de slemte mig hen og sidde ned og først der efter kom jeg til mig selv.. har haft så meget kvalme og bare ligget på min fars sofa siden.. prøvet at få mad og drikke i mig, virkelig svært.. sidder nu med en føelse af at det hele sidder i halsen på mig og jeg skal ud og kaste op når som helst..

absolut ikke sjovt.. havde en dum dag igår og endnu værre idag..  håber din dag har været bedere..

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

jeg havde en del kvamle her til morgen men kunne holde det nogle lunde nede..

tog ud og svømmede med min mentor, gik os nogle lunde..

bagefter tog vi i netto for at handle, det gik egentlig over, da vi så tår i køen og skal til at betale, sortnede det for mig, jeg er åbenbart gået ud som et lys, har skræmt det halve af netto, der var ingen kontakt til mig trods jeg stod op endnu, de slemte mig hen og sidde ned og først der efter kom jeg til mig selv.. har haft så meget kvalme og bare ligget på min fars sofa siden.. prøvet at få mad og drikke i mig, virkelig svært.. sidder nu med en føelse af at det hele sidder i halsen på mig og jeg skal ud og kaste op når som helst..

absolut ikke sjovt.. havde en dum dag igår og endnu værre idag..  håber din dag har været bedere..

Hold da op!! Hvordan har du det nu?? Får du nok at drikke? Du taber dig vel ikke? Hold nu op det lyder da utroligt. Ked af at høre du er så skidt tilpas

Har manden hørt det?
Håber det går bedre, og godt du ikke var alene.

Anmeld

11. april 2012

FogL

Altså den der øv-kvalme, hvor jeg ikke kunne spise og havde madlede var helt væk omkring uge 15. Men fik det lidt igen til sidst i graviditen.. 

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Hold da op!! Hvordan har du det nu?? Får du nok at drikke? Du taber dig vel ikke? Hold nu op det lyder da utroligt. Ked af at høre du er så skidt tilpas

Har manden hørt det?
Håber det går bedre, og godt du ikke var alene.

kæresten har fået hele historien og skældte mig ud  mens fordi han er bekymret for mig tror jeg..

jeg har godt nok kastet op her til morgen men efter en tallerken havregrød og et glas mælk, lykkedes det mig os at få lidt vand i mig og fik det bedere..

fik mig en lille lur, men nu er jeg på den igen.. føler igen jeg skal kaste op..  har prøvet med en æble men tror os jeg skal ud og se om ik jeg kan finde lidt mere mad..

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

Joyce1986 skriver:

Jeg havde ikke kvalme før jeg kom til uge 32..
Men ved at undgå hvidt brødt, og fed mad kan jeg holde kvalmen væk.. Så det er ikke meget kvalme jeg har.. nok kun en enkelt gang om ugen, også er det "kun" om aftenen/ natten

Ok det er rart at vide at der ikke behøver at være nogen sammenhæng feks fra uge 6 til 12. Og at det kan varierer meget, jeg har ligget på sofaen i en uge nu, heldigvis ferie, men i går fik jeg det ualmindeligt godt, lige efter aftensmaden, synes jeg var lidt mærkeligt, og i dag har jeg haft kvalme så det var til at holde ud, håber det fortsætter og der ikke er noget galt

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

ciepige skriver:

Altså den der øv-kvalme, hvor jeg ikke kunne spise og havde madlede var helt væk omkring uge 15. Men fik det lidt igen til sidst i graviditen.. 

Gad godt vide hvorfor mange får kvalme igen sidst i graviditeten det er da lidt mystisk.

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

HeidiW86 skriver:

Det dejligt nær man kan styre det!

Jeg kastede op 10-15 gange hver dag og var indlagt to gange. Så er glad for at være sluppet af med den! 

Så skal jeg vidst ikke klage ha ha vildt! Kan godt forstå du er glad for det er overstået hi hi

Anmeld

11. april 2012

FogL

Mrs. skriver:

Gad godt vide hvorfor mange får kvalme igen sidst i graviditeten det er da lidt mystisk.

Jeg tror det er fordi er ikke er så meget plads derinde mere. 
Min halsbrand og sure opstød var så slemt til sidst, at jeg fik kvalme af dét.. 

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

PT skriver:

Første gang havde jeg slet ikke kvalme.

Anden gang havde jeg fra første graviditetsdag indtil fødslen

Så opvejer det vidst hinanden, hold op håber det var til at holde nogenlunde ud da du havde kvalme. Og det ikke var så slemt. Det må godt nok ha været ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.