graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

har er der kun kattene og jeg, som jeg skal sørge for.. kæresten bor i vores kommende hus som han er ved at gøre istend inden jeg og baby skal der ned  

men syndes det er hårdt nok..

har dog lavet en aftale med min fars kæreste om noget hjælp til rengøring osv en gang om ugen ca da jeg ikke magter det, og 40 km2 med 2 katte der fælder så trænger her hurtigt.. hele mit køkken flyder med opvask lige nu og skabede er tomme

Åh det må ikke være rart. hvor tit kommer han?
håber da du får lidt hjælp.

god ide med rengøringen det ordner manden dog også herhjemme.
hvor ville jeg ønske jeg selv kunne. kan ikke lide at han skal gøre det hele. men det vender jo højest sandsynligt lige så snart jeg ikke har kvalme længere hihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Kay

den aftog sådan lidt af gangen imnellem 13+ og 16+ sådan ca. den forsvant ikke bare fra den ene dag til den anden

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Åh det må ikke være rart. hvor tit kommer han?
håber da du får lidt hjælp.

god ide med rengøringen det ordner manden dog også herhjemme.
hvor ville jeg ønske jeg selv kunne. kan ikke lide at han skal gøre det hele. men det vender jo højest sandsynligt lige så snart jeg ikke har kvalme længere hihihi

vi ses gerne 1-2 døgn hver weekend men ellers så snakker vi kun fon, det gør vi så os flere gange dagligt  og så smser selvfølgelig..

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

vi ses gerne 1-2 døgn hver weekend men ellers så snakker vi kun fon, det gør vi så os flere gange dagligt  og så smser selvfølgelig..

ok håber huset bliver rigtig fint

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

den aftog sådan lidt af gangen imnellem 13+ og 16+ sådan ca. den forsvant ikke bare fra den ene dag til den anden

bare den kan aftage så jeg lykkelig

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

ok håber huset bliver rigtig fint

tak, tror jeg nu nok det skal.. dem der boede der før har lavet en masse halvfærdige lappeløsninger så der skal laves en del.. desværre.. men kæresten og ejeren af huset arbejder på det og jeg tror det bliver godt

Anmeld

10. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

bare den kan aftage så jeg lykkelig

det kan jeg godtforstå og kan tydeligt huske det...

det var dælemer nogle rigtig dumme måneder... men når det først er overstået så er det skønt

Anmeld

10. april 2012

Trolde_mor

Har svaret andet.

Med min søn havde jeg kvalme til jeg var ca. 17uger henne. og så den sidste måned hvor der ike var så meget plads i maven

Nu med lillepigen, havde jeg til jeg var ca 20 og nu igen, 30 +... Der er ikke så meget plads mere hehe

Så godt og vel først halvdel og så til sidst hvor der ikke var meget plads til mavesækken

Anmeld

10. april 2012

NNL

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

Jeg havde kvalme fra uge 6 til uge 17. Kastede op med jævne mellemrum (ikke hver dag) fra uge 9 til 15 ca.

Nu her i slutningen af graviditeten er kvalmen så småt kommet igen, især hvis jeg spiser for meget, for fed mad eller drikker meget på kort tid (selvom jeg er meget tørstig). Men det er slet ikke så slemt som i starten

Anmeld

10. april 2012

HeidiW86

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

Har stemt andet da mit varede til uge 22, er nu i uge 31 og der kan stadig komme lidt en gang imellem! Men ikke noget der ikke er til at håndtere..:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.