graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

tak, tror jeg nu nok det skal.. dem der boede der før har lavet en masse halvfærdige lappeløsninger så der skal laves en del.. desværre.. men kæresten og ejeren af huset arbejder på det og jeg tror det bliver godt

nååh det lyder godt..

sjovt folk aldrig kan finde ud af at lave tingene ordenligt. vi har set på mange huse inden vi købte, altid små dumme ting der skulle laves. især huse der har været ejet af håndværkere.

åhh måtte lige ud og kaste op endnu engang efter at jeg nøs to gange, det satte lige gang i trykket føj!!! ad ad ad hahaha åh nu har jeg det skønt! har lige taget mig en gulerod. hvor er livet fantastisk uden kvalme. uha det kommer snart igen, nyder hvert minut uden kvalme lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

det kan jeg godtforstå og kan tydeligt huske det...

det var dælemer nogle rigtig dumme måneder... men når det først er overstået så er det skønt

jep! måtte lige styrte ud på toilettet lige før. nu har jeg det fantastisk i 10 minutter hehe nyder de 10 minutter i fulde drag.

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

NNL skriver:

Jeg havde kvalme fra uge 6 til uge 17. Kastede op med jævne mellemrum (ikke hver dag) fra uge 9 til 15 ca.

Nu her i slutningen af graviditeten er kvalmen så småt kommet igen, især hvis jeg spiser for meget, for fed mad eller drikker meget på kort tid (selvom jeg er meget tørstig). Men det er slet ikke så slemt som i starten

ja det er sgu ikke nemt hihi

kan også godt mærke det er værre hvis man spiser fed mad men jeg måtte bare have mcdonalds i går. havde en ustyrlig lyst... det hjalp på kvalmen men det kom hurtigt igen og så var det dobbelt så slemt puhaaa

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

HeidiW86 skriver:

Har stemt andet da mit varede til uge 22, er nu i uge 31 og der kan stadig komme lidt en gang imellem! Men ikke noget der ikke er til at håndtere..:-)

okey jeg har det også fint med kvalmen bare det kan gå væk når man spiser lidt og så ikke kaste op hele tiden

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

nååh det lyder godt..

sjovt folk aldrig kan finde ud af at lave tingene ordenligt. vi har set på mange huse inden vi købte, altid små dumme ting der skulle laves. især huse der har været ejet af håndværkere.

åhh måtte lige ud og kaste op endnu engang efter at jeg nøs to gange, det satte lige gang i trykket føj!!! ad ad ad hahaha åh nu har jeg det skønt! har lige taget mig en gulerod. hvor er livet fantastisk uden kvalme. uha det kommer snart igen, nyder hvert minut uden kvalme lige nu

det er et hus i lejer så rigtigt skal vi ikke ligge penge i selv, men da vi kender dem personligt og de ikke har nogle penge pt selv bruger vi lidt selv på renoveringen, tilgængæld får vi dem jo så tilbage på et tidsunkt

ja det er skønt uden kvalme, bare det var mig.. jeg vil ned og købe mig nogle æbler, tror aldrig jeghar været så sund som jeg er pt.. æbler er saftige, giver væske og så ligger de en lille bund  har ellers stort set ikke spist frugt i 10 år med mindre det var i lagkage eller sådan  hihi

desuden lever jeg nærmest af koldskål og færdig købte mikshake.. de mætter en smugle også og kan på den måde holde kvlmen lidt på afstand når jeg ikke har energi til at lave eller finde mig noget mad..

Anmeld

10. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

jep! måtte lige styrte ud på toilettet lige før. nu har jeg det fantastisk i 10 minutter hehe nyder de 10 minutter i fulde drag.

hvor langt er du henne nu??

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

det er et hus i lejer så rigtigt skal vi ikke ligge penge i selv, men da vi kender dem personligt og de ikke har nogle penge pt selv bruger vi lidt selv på renoveringen, tilgængæld får vi dem jo så tilbage på et tidsunkt

ja det er skønt uden kvalme, bare det var mig.. jeg vil ned og købe mig nogle æbler, tror aldrig jeghar været så sund som jeg er pt.. æbler er saftige, giver væske og så ligger de en lille bund  har ellers stort set ikke spist frugt i 10 år med mindre det var i lagkage eller sådan  hihi

desuden lever jeg nærmest af koldskål og færdig købte mikshake.. de mætter en smugle også og kan på den måde holde kvlmen lidt på afstand når jeg ikke har energi til at lave eller finde mig noget mad..

det var da en fin fordeling så sker der jo også noget

Ja æbler er også et hit her, faktisk det eneste der hjælper på mig. ahh kiks er også fint når jeg har drukket noget men juice skal jeg holde mig helt fra det er bare ikke godt. ved ikke om det har noget med syrer at gøre.

åhh så er kvalmen tilbage...

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

hvor langt er du henne nu??

7 uger.

Anmeld

10. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

7 uger.

så er der jo lys forude kan huske at den tid gik stærkt... især fordi jeg sov meget... var utrolig træt... og så vågnede jeg op en dag uden at være træt... ret sjovt...

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

så er der jo lys forude kan huske at den tid gik stærkt... især fordi jeg sov meget... var utrolig træt... og så vågnede jeg op en dag uden at være træt... ret sjovt...

ja tiden går da stærkt det har du ret i. jeg skal til rigshospitalet hver uge og i bahandling så ser vi den lille og så går der lige pludselig en uge mere. håber inderligt at det kvalme forsvinder hurtigt som hos de fleste omkring uge 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.