Mrs. skriver:
nååh det lyder godt..
sjovt folk aldrig kan finde ud af at lave tingene ordenligt. vi har set på mange huse inden vi købte, altid små dumme ting der skulle laves. især huse der har været ejet af håndværkere.
åhh måtte lige ud og kaste op endnu engang efter at jeg nøs to gange, det satte lige gang i trykket føj!!! ad ad ad hahaha åh nu har jeg det skønt! har lige taget mig en gulerod. hvor er livet fantastisk uden kvalme. uha det kommer snart igen, nyder hvert minut uden kvalme lige nu 
det er et hus i lejer så rigtigt skal vi ikke ligge penge i selv, men da vi kender dem personligt og de ikke har nogle penge pt selv bruger vi lidt selv på renoveringen, tilgængæld får vi dem jo så tilbage på et tidsunkt 
ja det er skønt uden kvalme, bare det var mig.. jeg vil ned og købe mig nogle æbler, tror aldrig jeghar været så sund som jeg er pt.. æbler er saftige, giver væske og så ligger de en lille bund
har ellers stort set ikke spist frugt i 10 år med mindre det var i lagkage eller sådan
hihi
desuden lever jeg nærmest af koldskål og færdig købte mikshake.. de mætter en smugle også og kan på den måde holde kvlmen lidt på afstand når jeg ikke har energi til at lave eller finde mig noget mad..
Anmeld