graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Princesspigen

ciepige skriver:

Jeg tror det er fordi er ikke er så meget plads derinde mere. 
Min halsbrand og sure opstød var så slemt til sidst, at jeg fik kvalme af dét.. 

du kan ved din læge få nogle piller der tager halsbrand og sure opstød, men som ikke skader barnet.. får dem selv.. kan ikke huske om de hedder blue fish eller sådan noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

MKuhr

-Sigrid- skriver:

Uge 2-8 ingen kvalme/opkast.

Uge 7-16 masiv opkast hver dag, 15-25 gange pr dag, ink nætterne.

Uge 17-29 4-5 gange opkast pr dag. 

Uge 29-33 10-12 gange pr dag.

Uge 33-40+4 0-3 gang dagligt, havde fået nogle piller som ehd Link, de var miraklet for mig... Helt klart noget som skal købes næste gang så snart jeg står med testen!

Ellers kan jeg anbefale vandmelon. Der er masser af væske og vitaminer i, det er dejlig køligt og smager ikke så slemt når det kommer op igen som så meget andet gør

Du har da været ramt kan man roligt sige, ville overhovedet ikke kunne fungerer hvis det var mig var jeg blevet sindsyg tror jeg er da vildt hvordan der er så mange der skal lide af det på den måde. Håber ikke det bliver så slemt næste gang

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

LilleLene skriver:

jeg havde kvalme fra uge 3-21 og så igen nu fra uge 30 :/ er 31+5

Så ikke mere kvalme? super man kan jo dårligt nyde den søde ventetid

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

LunaLykke skriver:

Her forsvandt den først efter 19 uger, lige inden MD scanningen

Det var da også lidt sent synes jeg, men altid noget det ikke varede alle 9 måneder ud

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

Babymor2010 skriver:

Jeg havde ikke det vilde kvalme, men den stilnede af inden uge 12 

Sådan skal det være misunder godt nok dem der intet mærker

Anmeld

11. april 2012

lycly

Mrs. skriver:

DDeDetr

Det var da også lidt sent synes jeg, men altid noget det ikke varede alle 9 måneder ud

Det er vist heller ikke normalt at det varer så længe . Men ja, er glad for at det stoppede, bedre sent end aldrig

Anmeld

11. april 2012

lycly

Mrs. skriver:

DDeDetr

Det er vist heller ikke normalt at det varer så længe . Men ja, er glad for at det stoppede, bedre sent end aldrig

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

Rosengreen skriver:

Første gang forsvandt kvalmen præcis efter 12 uger. 

Her anden gang stod den også på opkast dagligt. Kastede op for sidste gang i 20. uge. og hermed forsvandt kvalmen også er 21+3 i dag, og håber jeg er helt ovre nu!  

Åh hvor dejligt. Det samme her, håber også jeg kan blive fri fra uge 12 senest tillykke 21. Uge og tiden flyver vel afsted? har du mærket den lille bevæge sig? Ved i hvad det bliver?

Anmeld

11. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

kæresten har fået hele historien og skældte mig ud  mens fordi han er bekymret for mig tror jeg..

jeg har godt nok kastet op her til morgen men efter en tallerken havregrød og et glas mælk, lykkedes det mig os at få lidt vand i mig og fik det bedere..

fik mig en lille lur, men nu er jeg på den igen.. føler igen jeg skal kaste op..  har prøvet med en æble men tror os jeg skal ud og se om ik jeg kan finde lidt mere mad..

Det var heller ikke meget hvis det er det eneste du har fået i dag, husk de små måltider kan anbefale jordbær de. Hjælper i hvert fald her, og sure ting.

Anmeld

11. april 2012

FogL

Princesspigen skriver:

du kan ved din læge få nogle piller der tager halsbrand og sure opstød, men som ikke skader barnet.. får dem selv.. kan ikke huske om de hedder blue fish eller sådan noget..

I know Er dog ikke gravid mere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.