Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mrs. skriver: Det var heller ikke meget hvis det er det eneste du har fået i dag, husk de små måltider kan anbefale jordbær de. Hjælper i hvert fald her, og sure ting.
Det var heller ikke meget hvis det er det eneste du har fået i dag, husk de små måltider kan anbefale jordbær de. Hjælper i hvert fald her, og sure ting.
jeg er ikke så meget til jordbær, eller gruft genneralt, men æbler kan jeg godt lige få ned.. har os overvejet noget vandmelon men tænker os sådan en stor en når da og blive dårlig før jeg får den spist op ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ciepige skriver: I know Er dog ikke gravid mere..
I know Er dog ikke gravid mere..
ar okay.. den fangede jeg ikke lige
Mrs. skriver: Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.
Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.
Det er også et problem jeg døjer rigtig meget med. Jeg kaster stadig op om morgenen og er i uge 17+1
Jeg havde slet ikke kvalme
Mrs. skriver: Sådan skal det være misunder godt nok dem der intet mærker
Sådan skal det være misunder godt nok dem der intet mærker
Jeg har godt nok også ondt af dem der har alt det kvalme. Jeg ligefrem frygter at blive gravid igen og måske få det dobbelt, fordi jeg ikke havde så meget med Isabella
Mrs. skriver: Åh hvor dejligt. Det samme her, håber også jeg kan blive fri fra uge 12 senest tillykke 21. Uge og tiden flyver vel afsted? har du mærket den lille bevæge sig? Ved i hvad det bliver?
Åh hvor dejligt. Det samme her, håber også jeg kan blive fri fra uge 12 senest tillykke 21. Uge og tiden flyver vel afsted? har du mærket den lille bevæge sig? Ved i hvad det bliver?
Det krydser jeg for at du kan Ja tiden flyver virkelig afsted! Det er helt vildt, synes hele tiden jeg går ind i en ny uge, og maven bliver STOR! Mærker baby rigtig meget, man er også begyndt at kunne se det udenpå maven, når den rigtig holder fest Det er SÅ hyggelig!
Vi ved ikke hvad det bliver, den støreste overraskelse gemmer vi til sidst
Mrs. skriver: Så ikke mere kvalme? super man kan jo dårligt nyde den søde ventetid
Så ikke mere kvalme? super man kan jo dårligt nyde den søde ventetid
tror jeg har kvalme til jeg føderså jeg nåede lige at få 9-10 uger uden
Mrs. skriver: Du har da været ramt kan man roligt sige, ville overhovedet ikke kunne fungerer hvis det var mig var jeg blevet sindsyg tror jeg er da vildt hvordan der er så mange der skal lide af det på den måde. Håber ikke det bliver så slemt næste gang
Du har da været ramt kan man roligt sige, ville overhovedet ikke kunne fungerer hvis det var mig var jeg blevet sindsyg tror jeg er da vildt hvordan der er så mange der skal lide af det på den måde. Håber ikke det bliver så slemt næste gang
Nej, kunne heller ikke andet i min graviditet end at ligge hjemme. Oven i det fik jeg slem bækkenløsning Til gengæld så tog fødslen uden smertestillende 3 timer og 3 kvarter og har en dejlig nem, stor pige
Havde slet ikke kvalme
Jeg fik kvalme efter uge 12, til uge 20 ca, og var det omkring uge 30-35 den kom igen, især når jeg havde spist, også var den der til jeg havde født
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128