graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

jeg er ikke så meget til jordbær, eller gruft genneralt, men æbler kan jeg godt lige få ned.. har os overvejet noget vandmelon men tænker os sådan en stor en når da og blive dårlig før jeg får den spist op ?

ja man skal jo finde det der bedst virker på en. glæder mig også til vandmelon, og fandt ud af at sodavands is var det bedste jeg har prøvet. det virker bare.

kastede op 3 gange i går. i dag har der ikke været noget og får da en del ned, det er rart at have en af de gode dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

MKuhr

Babymor2010 skriver:

Jeg har godt nok også ondt af dem der har alt det kvalme. Jeg ligefrem frygter at blive gravid igen og måske få det dobbelt, fordi jeg ikke havde så meget med Isabella 

ja nemlig det kan jo sagtens være.

synes også det er snyd at de fleste jeg kender ingen kvalme har haft overhovedet. og så ligger man selv og kaster op

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Rosengreen skriver:

Det krydser jeg for at du kan  Ja tiden flyver virkelig afsted! Det er helt vildt, synes hele tiden jeg går ind i en ny uge, og maven bliver STOR!    Mærker baby rigtig meget, man er også begyndt at kunne se det udenpå maven, når den rigtig holder fest  Det er SÅ hyggelig! 

Vi ved ikke hvad det bliver, den støreste overraskelse gemmer vi til sidst 

Har faktisk fået nogle bedre dage uden alt for meget kvalme så jeg kan faktisk lige holde til det

åhhh du er nået til den søde tid glæder mig meget til at kunne mærke baby hver dag og ikke gå og være bange.

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

-Sigrid- skriver:

Nej, kunne heller ikke andet i min graviditet end at ligge hjemme. Oven i det fik jeg slem bækkenløsning Til gengæld så tog fødslen uden smertestillende 3 timer og 3 kvarter og har en dejlig nem, stor pige

så var det ikke kun negativt det hele det gik da godt nok stærkt, der er jo nogle der ligger i rigtig mange timer uha for en nem fødsel hihihi

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

MortilCilas skriver:

Jeg fik kvalme efter uge 12, til uge 20 ca, og var det omkring uge 30-35 den kom igen, især når jeg havde spist, også var den der til jeg havde født

utroligt at man skal lide før jeg har født haha er det ikke nok med kvalerne efter. men tillykke med ham

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Mikkala91 skriver:

Det er også et problem jeg døjer rigtig meget med. Jeg kaster stadig op om morgenen og er i uge 17+1 

ej nej nej

uhh håber virkelig ikke at du skal gå resten af graviditeten med kvalme, håber du får lov at slappe af og nyde det lidt inden du skal føde.

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Maja_4000 skriver:

Jeg havde slet ikke kvalme

AHH! misunder jer der aldrig har mærket noget!

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Baagøe skriver:

Havde slet ikke kvalme

Nej det er jo bare så dårligt fordelt haha

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

ja man skal jo finde det der bedst virker på en. glæder mig også til vandmelon, og fandt ud af at sodavands is var det bedste jeg har prøvet. det virker bare.

kastede op 3 gange i går. i dag har der ikke været noget og får da en del ned, det er rart at have en af de gode dage

sodavands is er lige som alt andet meget koldt, det værdste jeg kan få den  jeg savner is helt vildt på denne årstid..

Anmeld

13. april 2012

MissTas

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

min var der desværre hele graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.