graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

camsko88

med Freja varede kvalme hele graviditeten, eller ej den stoppede 14 dage før hun kom til verdenen.

nu venter jeg nr 2 og igen satte kvalmen ind med det samme.denne gang har jeg med succes prøvet sea band og så længe jeg husker at spise har jeg på intet tidspunkt kvalme.

ud over det har min læge givet mig en henvisning til akupunktur som jeg starter på Mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Chiip91

Mrs. skriver:

nej heldigvis er det stilnet lidt af nu og jeg kan fungerer i hverdagen men det er der stadig og kan stadig blive dårlig når jeg kører bil eller står op for længe. puha det er som at have tømmermænd i 2 uger i træk. hehe

Ej hvor surt, men godt det er ved at stille lidt hen

Kender godt det med og stå op for længe- jeg bliver bar svimmel :/

Anmeld

13. april 2012

Rosengreen

Mrs. skriver:

Har faktisk fået nogle bedre dage uden alt for meget kvalme så jeg kan faktisk lige holde til det

åhhh du er nået til den søde tid glæder mig meget til at kunne mærke baby hver dag og ikke gå og være bange.

Dejligt for dig!  Håber det vender nu så!

Ja, det er en dejlig tid lige nu hvor den lille sparker, og maven stadig ikke er i vejen 

Tiden lige inden jeg mærkede liv var frygtelig! selvom jeg havde set den lille til NF var jeg stadig drøn-nervøs for at der var noget galt! Især fordi jeg mærkede liv tidligt i første graviditet og troede jeg ville mærke liv endnu tidligere anden gang, men sådan var det ikke..

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

Mrs. skriver:

utroligt at man skal lide før jeg har født haha er det ikke nok med kvalerne efter. men tillykke med ham

Tak tak,

Nej åbentbart ikke

Anmeld

13. april 2012

Rødhætte

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

Jeg havde mega kvalme fra uge 8-13.. Ikke for at skræmme dig, men kvalmen vendte tilbage igen i slutningen af uge 30  

Anmeld

13. april 2012

AnneBJ

Min kvalme startede da jeg var 3+2 (og ikke vidste jeg var gravid) og den sluttede omkring uge 26. Den varede døgnet rundt, go uanset hvad jeg prøvede forsvandt den ikke.

Anmeld

13. april 2012

Pige2009

Mrs. skriver:

Nej det er jo bare så dårligt fordelt haha

Ja, føler med alle jer, der havde/har. Min veninde havde i alle 9 mdr.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.