graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår gik din graviditets kvalme over?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.279 visninger
116 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MKuhr

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

min er stilnet en lille smugle af men er der stadig.. så jeg følger lige med her

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

min er stilnet en lille smugle af men er der stadig.. så jeg følger lige med her

Hvor langt er du henne?

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Hvor langt er du henne?

13+4...

er gået fra konstant kvalme og ingen opkast, til opkast 1-2 gange dagligt og ellers kan jeg holde det lidt nede med mad i løbet af dagen..

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

13+4...

er gået fra konstant kvalme og ingen opkast, til opkast 1-2 gange dagligt og ellers kan jeg holde det lidt nede med mad i løbet af dagen..

Uha det er så ubehageligt.

Men rart det ikke er lige så slemt som tidligere.

Har det så godt efter jeg lige har kastet op, men 10 minutter efter er den gal igen. puha det er modbydeligt at have det sådan.

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Uha det er så ubehageligt.

Men rart det ikke er lige så slemt som tidligere.

Har det så godt efter jeg lige har kastet op, men 10 minutter efter er den gal igen. puha det er modbydeligt at have det sådan.

dr kommer os lige ro på lidt efter jeg kaster op, men så skal jeg skynde mig at spise ellers kommer det igen...  

jeg er første gangs gravid og syndes bestemt ikke det er sjovt det her, er begyndt at lide at hovedpine grundet væske mangel, bliver svimmel, har ikke overskud til noget og vil helst bare ligge på sofaen hele dagen og gerne opvardes men er alene her hjemme så der er ingen

Anmeld

10. april 2012

morethanperfect

Mrs. skriver:

Første gang varede den hele graviditeten .. 
Denne gang er det væk nu og jeg er 15+2 .. Vil sige det forsvandt ved uge 13 ..  

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

dr kommer os lige ro på lidt efter jeg kaster op, men så skal jeg skynde mig at spise ellers kommer det igen...  

jeg er første gangs gravid og syndes bestemt ikke det er sjovt det her, er begyndt at lide at hovedpine grundet væske mangel, bliver svimmel, har ikke overskud til noget og vil helst bare ligge på sofaen hele dagen og gerne opvardes men er alene her hjemme så der er ingen

Ja lige nøjagtig!!

man skulle tro sofaen og jeg var bedste venner men jeg er virkelig begyndt at hade den, ser ikke andet end den sofa, ligefør man vender og drejer sig for ikke at få ligge sår haha

ja min mand er også lige startet på arbejde i dag. åhh det er hårdt at skulle kravle ud til køleskabet hele tiden.

og bare det at vaske tøj, lave aftensmad, magter det bare ikke længere. puha bliver snart skør

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

morethanperfect skriver:

Første gang varede den hele graviditeten .. 
Denne gang er det væk nu og jeg er 15+2 .. Vil sige det forsvandt ved uge 13 ..  

Jeg dør hvis jeg skal have kvalme resten af graviditeten!! håber det forsvinder omkring samme tidspunkt som dit som er meget normalt som de nu skriver rundt omkring på nettet.

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Ja lige nøjagtig!!

man skulle tro sofaen og jeg var bedste venner men jeg er virkelig begyndt at hade den, ser ikke andet end den sofa, ligefør man vender og drejer sig for ikke at få ligge sår haha

ja min mand er også lige startet på arbejde i dag. åhh det er hårdt at skulle kravle ud til køleskabet hele tiden.

og bare det at vaske tøj, lave aftensmad, magter det bare ikke længere. puha bliver snart skør

har er der kun kattene og jeg, som jeg skal sørge for.. kæresten bor i vores kommende hus som han er ved at gøre istend inden jeg og baby skal der ned  

men syndes det er hårdt nok..

har dog lavet en aftale med min fars kæreste om noget hjælp til rengøring osv en gang om ugen ca da jeg ikke magter det, og 40 km2 med 2 katte der fælder så trænger her hurtigt.. hele mit køkken flyder med opvask lige nu og skabede er tomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.