graviditets kvalme, hvornår forsvandt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

ja tiden går da stærkt det har du ret i. jeg skal til rigshospitalet hver uge og i bahandling så ser vi den lille og så går der lige pludselig en uge mere. håber inderligt at det kvalme forsvinder hurtigt som hos de fleste omkring uge 12

de håber jeg også og ja en uge går stærkt... jeg er 23+0 i dag og hver tirdag sidder jeg og tænker... ej er der allerede gået en uge til??  troede tiden ville snegle sig afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

MKuhr

Kay skriver:

de håber jeg også og ja en uge går stærkt... jeg er 23+0 i dag og hver tirdag sidder jeg og tænker... ej er der allerede gået en uge til??  troede tiden ville snegle sig afsted

Ja det er næsten skræmmende hvordan tiden flyver afsted.. husk at nyde tiden inden. og masser af hvile

Anmeld

10. april 2012

Kay

Mrs. skriver:

Ja det er næsten skræmmende hvordan tiden flyver afsted.. husk at nyde tiden inden. og masser af hvile

i lige måde

Anmeld

10. april 2012

HeidiW86

Mrs. skriver:

okey jeg har det også fint med kvalmen bare det kan gå væk når man spiser lidt og så ikke kaste op hele tiden

Det dejligt nær man kan styre det!

Jeg kastede op 10-15 gange hver dag og var indlagt to gange. Så er glad for at være sluppet af med den! 

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Første gang havde jeg slet ikke kvalme.

Anden gang havde jeg fra første graviditetsdag indtil fødslen

Anmeld

10. april 2012

-Sigrid-

Uge 2-8 ingen kvalme/opkast.

Uge 7-16 masiv opkast hver dag, 15-25 gange pr dag, ink nætterne.

Uge 17-29 4-5 gange opkast pr dag. 

Uge 29-33 10-12 gange pr dag.

Uge 33-40+4 0-3 gang dagligt, havde fået nogle piller som ehd Link, de var miraklet for mig... Helt klart noget som skal købes næste gang så snart jeg står med testen!

Ellers kan jeg anbefale vandmelon. Der er masser af væske og vitaminer i, det er dejlig køligt og smager ikke så slemt når det kommer op igen som så meget andet gør

Anmeld

10. april 2012

LilleLene

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

jeg havde kvalme fra uge 3-21 og så igen nu fra uge 30 :/ er 31+5

Anmeld

10. april 2012

lycly

Her forsvandt den først efter 19 uger, lige inden MD scanningen

Anmeld

10. april 2012

Clisolka

Mrs. skriver:

Vil rigtig gerne vide hvornår jeres kvalme forsvandt.

Jeg havde ikke det vilde kvalme, men den stilnede af inden uge 12 

Anmeld

10. april 2012

Rosengreen

Første gang forsvandt kvalmen præcis efter 12 uger. 

Her anden gang stod den også på opkast dagligt. Kastede op for sidste gang i 20. uge. og hermed forsvandt kvalmen også er 21+3 i dag, og håber jeg er helt ovre nu!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.