faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

SaNiNa

Nu vil jeg smutte og jeg glæder mig så meget til at læse denne debat når jeg kommer hjem igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Nadi

den lille ny skriver:

ved ikk hvad jeg skal alså det ham som ikk vil arb sammen med miig og ja han køre lasbil ! 0g da jeg fortalt at jeg var garvid sage han bare du skal FJERNE det , for det har jeg sgu ikk råd til , og jeg skal ikk ha børn før om to åt sage han

Ej okay, to år fra eller til det kan godt nok komme ud på et!!! Og som ejg skrev før, hvis han er gammel nok til at have sex så er han også gammel nok til at ta konsekvenserne af det!
Det lyder lidt som om at han vil blæse og have mel i munden på samme tid.

Anmeld

7. april 2009

Valle81

Det med at han ikke har råd kan ALDRIG blive dit problem. Så skulle han groft sagt have hioldt pikken inde i bukserne!!!!!

du kan gennem kommunen søge om at få faderskabsbidraget udbetalt gennem dem, og så sørger de får at kræve pengene ind ved ham. Derved kan du være ligeglad med om han har råd, betaler til tiden osv.

Lige nu synes jeg du skal slippe bekymringerne om de ting med om han vil se eller ikke, betale osv Og om muligt og nødvendigt så srop kontaklten med ham, så han ikke stejler og står på bagben. Han føler sikert du presser ha, og når du gør det, giver han igen med ubehagelig svar og udmeldinger.

Slap af, nyd din skønne graviditet. Resten skal nok løse sig. Jeg har selv levet med min datter fra hun blev født og til nu uden at have nogen form for kontakt med hendes far( hun er idag 5 år) og det har intet problem være for mig eller hende.

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

Diana... skriver:

ALLE kan passe et barn hvis det tager sig lidt sammen og de fleste bliver over lykkelig når de ser deres barn. Jeg synes ikke man kan sige at man ikke kan tage sig af sit eget barn bare fordi han løber skrigene bort fordi han finder ud af han skal være far han kan jo altså nå at komme til fornuft endnu der er jo laang tid til babyen kommer ud og hvem ved når han har set babyen kan det jo være han bliver smask forelsket i det lille vidunder. vi kan ikke sige hvad andre kan og ikke kan eller tænker.

Diana, der må jeg så sige: Nej, det er ikke alle som kan passe et barn, selv hvis de tager sig lidt sammen.
Folk som selv er blevet omsorgssvigtet fra spæd, mangler empati og tilknytning, og kan derfor ikke sætte sig ind i andres følelser og behov.
(For nu at sige det kort og meget firkantet)

Anmeld

7. april 2009

Findusinde

Mebach skriver:

Diana, der må jeg så sige: Nej, det er ikke alle som kan passe et barn, selv hvis de tager sig lidt sammen.
Folk som selv er blevet omsorgssvigtet fra spæd, mangler empati og tilknytning, og kan derfor ikke sætte sig ind i andres følelser og behov.
(For nu at sige det kort og meget firkantet)

Helt enig...

Får mig blot til at tænke på "er du mors lille dreng" med den stakkels Jørn, som desværre blev ødelagt for altid pga omsorgssvigt..

Anmeld

7. april 2009

christinam

Valle81 skriver:

Det med at han ikke har råd kan ALDRIG blive dit problem. Så skulle han groft sagt have hioldt pikken inde i bukserne!!!!!

du kan gennem kommunen søge om at få faderskabsbidraget udbetalt gennem dem, og så sørger de får at kræve pengene ind ved ham. Derved kan du være ligeglad med om han har råd, betaler til tiden osv.

Lige nu synes jeg du skal slippe bekymringerne om de ting med om han vil se eller ikke, betale osv Og om muligt og nødvendigt så srop kontaklten med ham, så han ikke stejler og står på bagben. Han føler sikert du presser ha, og når du gør det, giver han igen med ubehagelig svar og udmeldinger.

Slap af, nyd din skønne graviditet. Resten skal nok løse sig. Jeg har selv levet med min datter fra hun blev født og til nu uden at have nogen form for kontakt med hendes far( hun er idag 5 år) og det har intet problem være for mig eller hende.

hehe det er lidt kistet , nu sidderr hans egen mor inde ved kumun hehe

Anmeld

7. april 2009

christinam

Findusinde skriver:

Helt enig...

Får mig blot til at tænke på "er du mors lille dreng" med den stakkels Jørn, som desværre blev ødelagt for altid pga omsorgssvigt..

nu kan jeg lige sige jeg er vokset op med en mor som drikke , og jeg har altid klart miig selv jeg er blivet mere moden og jeg ku ALDRIG finde på og tilbyde mit barn det jeg har oplevet ! aldrig i mit liv det ikk alle hvor det går igen

Anmeld

7. april 2009

Valle81

Det er ligemeget at hans mor sidder på kommunen. Hun skal være professionel. Og det skal din sagsbehandler nok hjælpe dig med.

Fat din selvtillid, gå på mod og kræv din ret, og få gennemført de ting du ønsker for dig og dit barn.

Udfordringer om at stå fast på sine meninger omkring dig selv og dit barn, vil du støde på fra nu af. Ubehagelige konfrontationer osv. Det kan være i dagpleje/vuggestue, med sundhedsplejesken, i skolen, med andre forældre osv.

Det er ikke nemt, men du er nødt til at være egoistisk og tænke på jer to:0)

Håber virkelig det bedste for dig

Anmeld

7. april 2009

Findusinde

den lille ny skriver:

nu kan jeg lige sige jeg er vokset op med en mor som drikke , og jeg har altid klart miig selv jeg er blivet mere moden og jeg ku ALDRIG finde på og tilbyde mit barn det jeg har oplevet ! aldrig i mit liv det ikk alle hvor det går igen

Det var ikke fordi du skulle tage det personligt! Blot en tanke i forbindelse med det Bach skrev!

Anmeld

7. april 2009

christinam

Valle81 skriver:

Det er ligemeget at hans mor sidder på kommunen. Hun skal være professionel. Og det skal din sagsbehandler nok hjælpe dig med.

Fat din selvtillid, gå på mod og kræv din ret, og få gennemført de ting du ønsker for dig og dit barn.

Udfordringer om at stå fast på sine meninger omkring dig selv og dit barn, vil du støde på fra nu af. Ubehagelige konfrontationer osv. Det kan være i dagpleje/vuggestue, med sundhedsplejesken, i skolen, med andre forældre osv.

Det er ikke nemt, men du er nødt til at være egoistisk og tænke på jer to:0)

Håber virkelig det bedste for dig

tro miig , tænker os kun på din lilles liv osv !!! faren er ikk rigrig kolg men kan barnet ik gør for, han nedgør miig osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.