faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.182 visninger
84 svar
0 synes godt om
7. april 2009

christinam

hej i alle søde damer

nu jeg jo ikke sammen med faderen til mit barn?

men han bliver ved med og spør om jeg ikk nok vil lade være med og skrive ham på som far ?

er lidt forvirret , hvad sys i?? hilsen christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

A.

du skal skrive hvem er far..du har ingen valg...

Anmeld

7. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

har godt nok hørt at man ikk kan skrive ukendt far mere

Anmeld

7. april 2009

A.

den lille ny skriver:

har godt nok hørt at man ikk kan skrive ukendt far mere

jo hvis det er ukendt far men det er jo ikke i din tilfælde

Anmeld

7. april 2009

Diana...

agnieszka skriver:

Jep man skal skrive det på, hvis du siger du ikke ved hvem faren er begynder de bare og rode. og han skal jo os betale penge til dit barn og hvis du lad som om du ikke ved hvem faren er slipper han jo for at betale og det da ikke fær.

Anmeld

7. april 2009

Diana...

agnieszka skriver:

dejligt profil billed

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Jep man skal skrive det på, hvis du siger du ikke ved hvem faren er begynder de bare og rode. og han skal jo os betale penge til dit barn og hvis du lad som om du ikke ved hvem faren er slipper han jo for at betale og det da ikke fær.

nej det rigtig nok, han vil bare helst undvære og betale , men min famile siger han sgu ikk bare skal tro han kan lade være, han køre lasbil

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

Man er jo to om at lave et barn, og hvis han er gammel kom til det, må han jo osse tage del i ansvaret og vedkende sig faderskabet...

selvfølgelig skal du skrive fadderen på. Dit barn har da osse krav på at vide hvem fadderen er.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Sanne skriver:

Man er jo to om at lave et barn, og hvis han er gammel kom til det, må han jo osse tage del i ansvaret og vedkende sig faderskabet...

selvfølgelig skal du skrive fadderen på. Dit barn har da osse krav på at vide hvem fadderen er.

ja okay , men er bare så meget i trvil om og han kan passe det , hvis det kom værd weeden han er ik en som gider børn hvis man ka sige det det

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

nej det rigtig nok, han vil bare helst undvære og betale , men min famile siger han sgu ikk bare skal tro han kan lade være, han køre lasbil

må jeg spøger hvor gammel faderen er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.