faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

seriøst diana ham passe et barn ej tror jeg ikk , han vil ikk engang skifte det , og stp op om natten ,

ALLE kan passe et barn hvis det tager sig lidt sammen og de fleste bliver over lykkelig når de ser deres barn. Jeg synes ikke man kan sige at man ikke kan tage sig af sit eget barn bare fordi han løber skrigene bort fordi han finder ud af han skal være far han kan jo altså nå at komme til fornuft endnu der er jo laang tid til babyen kommer ud og hvem ved når han har set babyen kan det jo være han bliver smask forelsket i det lille vidunder. vi kan ikke sige hvad andre kan og ikke kan eller tænker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

ja hun er pjelemor. fatisk men miig oog hende kan ikk sammen, men må jeg bide i mig

Altså lige på det punkt mener jeg jo så at man må se bort fra hvordan man lige har det sammen og så tænke på barnet, det er noget kæmpe stort for hende at blive farmor lige så stort som for dig at blive mor...

Håber ikke du vil forhindere hende i at se sit barnebarn.

Anmeld

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

ja hun er pjelemor. fatisk men miig oog hende kan ikk sammen, men må jeg bide i mig

Ja det må du for man bliver nød til at enes for barnet skyld.

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

ALLE kan passe et barn hvis det tager sig lidt sammen og de fleste bliver over lykkelig når de ser deres barn. Jeg synes ikke man kan sige at man ikke kan tage sig af sit eget barn bare fordi han løber skrigene bort fordi han finder ud af han skal være far han kan jo altså nå at komme til fornuft endnu der er jo laang tid til babyen kommer ud og hvem ved når han har set babyen kan det jo være han bliver smask forelsket i det lille vidunder. vi kan ikke sige hvad andre kan og ikke kan eller tænker.

man vosker jo med opgaven, man lærer jo heller ikke at stave og regne på en dag...

Anmeld

7. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

man vosker jo med opgaven, man lærer jo heller ikke at stave og regne på en dag...

Nemlig el at lære sit nyfødte barn at kende på en dag el være mor på en dag

Knus

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Ja det må du for man bliver nød til at enes for barnet skyld.

han vil kun ha det på weeden hvis jeg ikk skriver ham på som far

Anmeld

7. april 2009

Valle81

Hejsa

Du kan ikke undlade at skrive faderen på. dette kræves og hvis ikke du gør det, så bliver du slæbt i retten og pumpet for informationer om tidligere forhodl osv og så blive de mænd hevet i rettet til faderskabssager.

AT du skriver ham på gør bare at der er en fader registreret. Dette betyder jo ikke, at han skal se barnet.

Jeg synes at du skylder dit barn at skrive faderen på. han er jo en del af dit barns identitet om faderen er inde i billedet eller ikke. ( er selv enlig moder hvor faderne slet ikke er en del af min datters liv.

Så på med ham:0)

håber alt løser sig og at får det bedste ud af det.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

problemet er jo han vil ikk betale han siger han ikk har råd og virkelig prøver få mig til ikk og skrive ham på , og hvvis jeg skriver ham på får han så ikk fællesforældre myndihed over barnet , og jeg jo under 18 , jeg når kun lige og blive 17

Anmeld

7. april 2009

Findusinde

Jeg tror også at hvis jeg som 20 årig havde gjort en 16 pige gravid.. (Altså hvis jeg havde været en mand)
Så tror jeg måske også min første reaktion var at løbe væk! Der er sindsyg mange tanker der pludselig kommer over en, og det kan være han skal bruge 2 eller 7 måneder på at blive klar.. Men du kan på ingen måde tage det fra ham at skrive ham på som faderen, fordi DU mener at han ikke kan passe et barn...

Hvordan vil du forklare dit barn omkring sin far, når den tid kommer? Børn er fulde af spørgsmål..
Og du kan ikke tage muligheden fra barnet om at det evt vil opsøge sin far, når den tid er.. Blot fordi DU vælger ikke at skrive ham på som far....

Nok lidt rodet, men håber i forstår hvad jeg mener...

Anmeld

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

problemet er jo han vil ikk betale han siger han ikk har råd og virkelig prøver få mig til ikk og skrive ham på , og hvvis jeg skriver ham på får han så ikk fællesforældre myndihed over barnet , og jeg jo under 18 , jeg når kun lige og blive 17

Jamen du får dine penge uanset hvad han kommer bare til at skylde kommunen flere og flere penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.