faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

problemet er jo han vil ikk betale han siger han ikk har råd og virkelig prøver få mig til ikk og skrive ham på , og hvvis jeg skriver ham på får han så ikk fællesforældre myndihed over barnet , og jeg jo under 18 , jeg når kun lige og blive 17

Og nej jeg mener at du vælger om det skal være fælles eller din sådan mener jeg det var med min veninde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

problemet er jo han vil ikk betale han siger han ikk har råd og virkelig prøver få mig til ikk og skrive ham på , og hvvis jeg skriver ham på får han så ikk fællesforældre myndihed over barnet , og jeg jo under 18 , jeg når kun lige og blive 17

du blive myndig den dag på føder... og ved ikke om han får fælles forældremyndighed, men den kan du jo så søge om...

det med at han ikke kan betale er jo ikke dit problem og du skal jo ikke ud og stå i døren og kreve pengene af ham de kommer af sig selv og så er det "staten" som søger for de kommer tror jeg

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Og nej jeg mener at du vælger om det skal være fælles eller din sådan mener jeg det var med min veninde.

okay mange tak

Anmeld

7. april 2009

christinam

nægter ham heller ikk han ikk må se det , men når han ikk selv vil , så kan jeg sgu da ikk tvinge ham til det tror sådan set også jeg ville være pænt nervøs de føste gange den skulle hjem til ham , hvis det bliv sådan ,

Anmeld

7. april 2009

Nadi

Du SKAL skrive på hvem der er faren, specielt når du netop ved hvem det er. Tænk på dit barn, også selv om det er en "dårlig" far har dit barn ret til at vide hvem der er far.

Jeg mener også at du kan vælge om det skal være fælles forældremyndighed eller om det skal være dig alene.

Det lyder mærkeligt på mig at han gerne vil se barnet hver eller hver anden weekend hvis ikke han betaler (??) I mit hovede har han simpelthen bare ikke ret til at se sit barn hvis ikke han betaler. Det kan jo ikke passe at du skal stå med det hele, ikke når du "kun" er 16 og han er 20! Han må tjene lidt mere end dig. Og som der er skrevet før, så har i været to om at lave barnet og så må I også være to om at forsørge barnet.
Ellers er han simpelthen bare ikke gammel nok til at have sex, hvis ikke han vil ta konsekvenserne af hvad der kan ske!

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

nægter ham heller ikk han ikk må se det , men når han ikk selv vil , så kan jeg sgu da ikk tvinge ham til det tror sådan set også jeg ville være pænt nervøs de føste gange den skulle hjem til ham , hvis det bliv sådan ,

Det er meget normalt at være nervøs når man give sit et og alt fra sig... jeg så helt sikkert lærer at far er god nok og at mor godt kan undværes...

men det kan jo som sagt godt være han ændere mening når det lille vidunder kommer, her har kæresten jo heller ikke samme forhold til lillemanden som jeg har da jeg mærker ham hele tiden, når kæresten ligger hånden på maven stoder han op med at sparke...

men som han sige han glæder mig og ved at elsker barnet lige så højt som jeg gør, men skal først til at sætte rigtig følelser på når den kommer

Anmeld

7. april 2009

christinam

Nadi skriver:

Du SKAL skrive på hvem der er faren, specielt når du netop ved hvem det er. Tænk på dit barn, også selv om det er en "dårlig" far har dit barn ret til at vide hvem der er far.

Jeg mener også at du kan vælge om det skal være fælles forældremyndighed eller om det skal være dig alene.

Det lyder mærkeligt på mig at han gerne vil se barnet hver eller hver anden weekend hvis ikke han betaler (??) I mit hovede har han simpelthen bare ikke ret til at se sit barn hvis ikke han betaler. Det kan jo ikke passe at du skal stå med det hele, ikke når du "kun" er 16 og han er 20! Han må tjene lidt mere end dig. Og som der er skrevet før, så har i været to om at lave barnet og så må I også være to om at forsørge barnet.
Ellers er han simpelthen bare ikke gammel nok til at have sex, hvis ikke han vil ta konsekvenserne af hvad der kan ske!

ved ikk hvad jeg skal alså det ham som ikk vil arb sammen med miig og ja han køre lasbil ! 0g da jeg fortalt at jeg var garvid sage han bare du skal FJERNE det , for det har jeg sgu ikk råd til , og jeg skal ikk ha børn før om to åt sage han

Anmeld

7. april 2009

Pia

Selvfølgelig skal du skrive ham på som fader..Særlig da når du nu så udemærket ved det er ham..
Alt andet li vil være hamrende umoralsk forkert.. Både over for dig selv og dit barn..

Han skal nok komme til og betale og det skal du slet ikke bekymre dig om.
Du skal ikke selv hente og kræve pengene.
Det skal stats amtete nok sørge for at de automatisk kommer ind på din konto hver måned..

Og husk på, at så længe din baby er lille og du ammer, så vil han ikke kunne få barnet hver anden weekend..
Og du skal slet ikke være så nervøs for om han kan passe barnet eller ej.
Pga jeres unge alder vil i begge blive holdt godt øje med og der vil blive fuldt op på hver det hele..
Men det er rigtig vigtig at du evt sammen med din sagsbehandler eller en advokat får skrevet ned nu allerede, hvordan han opføre sig.
Altså i forhold til og vil fralægge sig ansvaret som fader og allerede nu nægter og betale...

Pia.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Pia skriver:

Selvfølgelig skal du skrive ham på som fader..Særlig da når du nu så udemærket ved det er ham..
Alt andet li vil være hamrende umoralsk forkert.. Både over for dig selv og dit barn..

Han skal nok komme til og betale og det skal du slet ikke bekymre dig om.
Du skal ikke selv hente og kræve pengene.
Det skal stats amtete nok sørge for at de automatisk kommer ind på din konto hver måned..

Og husk på, at så længe din baby er lille og du ammer, så vil han ikke kunne få barnet hver anden weekend..
Og du skal slet ikke være så nervøs for om han kan passe barnet eller ej.
Pga jeres unge alder vil i begge blive holdt godt øje med og der vil blive fuldt op på hver det hele..
Men det er rigtig vigtig at du evt sammen med din sagsbehandler eller en advokat får skrevet ned nu allerede, hvordan han opføre sig.
Altså i forhold til og vil fralægge sig ansvaret som fader og allerede nu nægter og betale...

Pia.

miin sagsbehanler ved det hele, og hun har skrevet det hele ned

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

ved ikk hvad jeg skal alså det ham som ikk vil arb sammen med miig og ja han køre lasbil ! 0g da jeg fortalt at jeg var garvid sage han bare du skal FJERNE det , for det har jeg sgu ikk råd til , og jeg skal ikk ha børn før om to åt sage han

nej men selvom han ikke vilde vide af det, må han jo betale til det... dit barn har osse krev på at vide hvem faderen er... hvad ville du sige når det kommer og spøger til faderen, ja far ville ikke vide af dig lille skat...

syntes det kører lidt i rundkreds med utrolig mange afkørelser som du fra vælger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.