faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

christinam

Sanne skriver:

må jeg spøger hvor gammel faderen er?

ja hqn bliver 20 på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

SaNiNa

uuuh, at han skal stå på papirene er jo ensbetydende med at han skal/vil have samværd med barnet... ved ikke om du ser dum, men der har liget været en som ikke viste hvem faderen var osv... ham som er fadern vil så ikke have samvære med barnet nu, men kommer jo til at stå som fader og det er jo det mest rigtig, det er jo osse hans, så må han jo selvom om han vil have samvære eller ej...

og du/dit barn har jo osse krav på et beløb fra faderen, og så må han ski bare lange op af lommen... han er 20 og må tage ansvar for sine handlinger...

Anmeld

7. april 2009

christinam

bare da jeg kom og sage jeg var gravid , løb han allerrede væk , derfor vi heller ikk sammen. men var næsten 11 uger henne da jeg fant ud af jeg var gravid så der skulle tænkes hurdig

Anmeld

7. april 2009

A.

Diana... skriver:

dejligt profil billed

tak tak i lige måde

Anmeld

7. april 2009

christinam

Sanne skriver:

uuuh, at han skal stå på papirene er jo ensbetydende med at han skal/vil have samværd med barnet... ved ikke om du ser dum, men der har liget været en som ikke viste hvem faderen var osv... ham som er fadern vil så ikke have samvære med barnet nu, men kommer jo til at stå som fader og det er jo det mest rigtig, det er jo osse hans, så må han jo selvom om han vil have samvære eller ej...

og du/dit barn har jo osse krav på et beløb fra faderen, og så må han ski bare lange op af lommen... han er 20 og må tage ansvar for sine handlinger...

ja . okay , men tror nu mere det hans mor der kommer til og passe det mere ind han gør. man får ikk ham op kl lort om natten

Anmeld

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

ja okay , men er bare så meget i trvil om og han kan passe det , hvis det kom værd weeden han er ik en som gider børn hvis man ka sige det det

Selvfølgelig kan han passe barnet men fordi der står at han er faren skal han jo ikke tvinges til at se barnet hvis han ikke vil det men han skal stå som faren og du skal have dine penge uanset om han vil se barnet eller ikk. som sanne skriver man er 2 om at lave et barn.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Selvfølgelig kan han passe barnet men fordi der står at han er faren skal han jo ikke tvinges til at se barnet hvis han ikke vil det men han skal stå som faren og du skal have dine penge uanset om han vil se barnet eller ikk. som sanne skriver man er 2 om at lave et barn.

seriøst diana ham passe et barn ej tror jeg ikk , han vil ikk engang skifte det , og stp op om natten ,

Anmeld

7. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

ja . okay , men tror nu mere det hans mor der kommer til og passe det mere ind han gør. man får ikk ham op kl lort om natten

en farmor er os god at have så hvis hun vil se barnet skal du da bare være super glad for det.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Diana... skriver:

en farmor er os god at have så hvis hun vil se barnet skal du da bare være super glad for det.

ja hun er pjelemor. fatisk men miig oog hende kan ikk sammen, men må jeg bide i mig

Anmeld

7. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

seriøst diana ham passe et barn ej tror jeg ikk , han vil ikk engang skifte det , og stp op om natten ,

selvom han ikke kan passe et barn, skal han altså betale... Det er vigtig du skrive ham som faderen... retten opgiver ikke før de kender faderen på barnet, de vil grave i alt og jeg mener alt...

skidt på om du tror han kan passe et barm, men han kan jo voksne med opgaven, og han har jo som du skrive sin mor, som kan hjælpe ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.