faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

W&M <3

Hvis i ikke har været gift eller levet på samme adresse inden for de sidste 10mdr inden barnet bliver født, får du den fulde forældre myndighed..

Jeg har den fulde forældremyndighed over William da jeg ikk har boet sammen med faren eller været gift med ham ..
Så det skal du ikke bekymre dig om hvis i ikke har boet sammen.
det kun hvis i begge skriver under på at i skal have fælles at i får det og da han ikke vil skrives på som faren, skriver han nok heller ikke under på det for så skriver han jo under på at han er faren og derfor får du den .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Lusi

WilliamsMor skriver:

Hvis i ikke har været gift eller levet på samme adresse inden for de sidste 10mdr inden barnet bliver født, får du den fulde forældre myndighed..

Jeg har den fulde forældremyndighed over William da jeg ikk har boet sammen med faren eller været gift med ham ..
Så det skal du ikke bekymre dig om hvis i ikke har boet sammen.
det kun hvis i begge skriver under på at i skal have fælles at i får det og da han ikke vil skrives på som faren, skriver han nok heller ikke under på det for så skriver han jo under på at han er faren og derfor får du den .

Okay det var jeg ikke klar over..
Min mand og jeg var nemlig heller ik gift da jeg havde født, vi havde boet sammen i 1½ år, men havde ik haft samme adresse, det meste af tiden, så i realiteten havde vi jo faktisk heller ik boet sammen.
Men vi fik bare et brev om vi skulle komme ned på kirkekontoret og lave de papirer..
Vi skrev jo så selvfølgelig under på en fælles, men troede bare det foregik sådan generalt.

Anmeld

7. april 2009

W&M <3

Okay. Jamen i var jo så sammen der nok derfor.

Min x gik fra mig da han opdagede at jeg var gravid også ville han ikke tro på at det var hans barn og ville så have faderskbstest, så jeg sendte papir ind på at det var ham der var faren. Nu har vi lige fået savr på testen og det er selvfølgelig ham, men fordi vi ikke skrev under på fælles forældremyndighed har jeg den.

for ville han have erkendt havde vi nok også skrvet under på den først for det var det første jeg fik vi skulle skrive under på. Så det nok hvis de ikke vil anerkende det og man skal igennem den test at myndigheden går til moderen,

Lidt langt håber det er til at forstå det jeg fik skrevet. Hehe.

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
den lille ny skriver:

han sage jeg skulle lade ham være, det gjorde jeg så, men nu han begyndt og skrive om jeg vil s.t.e hans ja! osv og så lidt efter nedgør han miig og skriver han er sammen med en anden og hvor god hun er osv ! men lader ham være

Føj for søren hvor lyder han bare som et klamt s...!
Hvad i alverden er der galt med ham????? Han er jo fuldstændig blæst oveni hovedet!!! Håber virkelig ikke du hopper på den og giver ham hvad han vil have på NOGEN af de områder du har beskrevet i denne tråd!!!! FØJ for en led fyr!!!!

Anmeld

7. april 2009

Plysbjørnen

Lykke86 skriver:

Altså som flere her inde har sagt, så er man to til at lave et barn..
Er man gammel nok til at have sex, må man sgu også være gammel nok til at tage konsekvenserne derefter..

Og min mening er at vil han ikke være en del af det, må han bare betale ved kasse et..!

Og at han så beder dig om ikke at skrive ham på som faderen, pisser mig af..Hvad tænker han på?
Jeg ville have fortalt ham at man ikke bare kan lave børn til højre og venstre, uden der er en konsekvens..
Ikke at jeg siger han gør det, men kan han gøre det her mod dig, kan han måske også gøre det med flere..

Hende fra de unge mødre, sagde også noget om at man mister 1000 kr om måneden, hvis der står ukendt far.
Så hvis det passer, er det jo også en slags penge..

Jeg synes du skal skrive ham på som far og så tænker han sig måske om en anden gang.
Og nej han skal kun have samvær med barnet, hvis han selv vil.
Og du kan jo bare søge hele forældremyndigheden, det tyder jo på han vil være ligeglad.

Det har noget at gøre med at hun ikke kunne få børnepengene (dem faderen skal betale) så længe faderskabssagen kører...

Tror faktisk ikke at du får noget hvis du skriver faderen ukendt...

Anmeld

7. april 2009

Stumpen

Trold skriver:

Det har noget at gøre med at hun ikke kunne få børnepengene (dem faderen skal betale) så længe faderskabssagen kører...

Tror faktisk ikke at du får noget hvis du skriver faderen ukendt...

Det var lige nøjagtig derfor og samtidig sagde hun også at hun ville få pengene med tilvirkendekraft, så snart faderen var blevet "kendt"..

Jeg tror nu man får pengene hvis faderen er ukendt, men skal ikke kunne isge det med sikkerhed..

Anmeld

7. april 2009

Heidi.

den lille ny skriver:

hej i alle søde damer

nu jeg jo ikke sammen med faderen til mit barn?

men han bliver ved med og spør om jeg ikk nok vil lade være med og skrive ham på som far ?

er lidt forvirret , hvad sys i?? hilsen christina

Du skal skrive ham på!!!

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

Rosa skriver:

Føj for søren hvor lyder han bare som et klamt s...!
Hvad i alverden er der galt med ham????? Han er jo fuldstændig blæst oveni hovedet!!! Håber virkelig ikke du hopper på den og giver ham hvad han vil have på NOGEN af de områder du har beskrevet i denne tråd!!!! FØJ for en led fyr!!!!

ja mon ikke. samme tanke herfra hans motiver er klare... s. e. x. ikke dig og slet ikke et barn

Anmeld

7. april 2009

KarinaIda

den lille ny skriver:

hej i alle søde damer

nu jeg jo ikke sammen med faderen til mit barn?

men han bliver ved med og spør om jeg ikk nok vil lade være med og skrive ham på som far ?

er lidt forvirret , hvad sys i?? hilsen christina

så længe du ved hvem faderen er, skal du også skrive ham på...

Anmeld

7. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
den lille ny skriver:

ved ikk hvad jeg skal alså det ham som ikk vil arb sammen med miig og ja han køre lasbil ! 0g da jeg fortalt at jeg var garvid sage han bare du skal FJERNE det , for det har jeg sgu ikk råd til , og jeg skal ikk ha børn før om to åt sage han

Nu blander jeg mig lige en smule Som chauffør tjener han 25-35.000 afhængig hvad og hvor han køre. Desuden er det penge han kan skrive på som fradrag, så det er jo ikke den fulde udgift han har (det fjols!!)

Jeg synes også han skal skrives på af flere grunde - som jeg lige gentager fra de andre I hvertfald have muligheden for at opsøge ham senere i livet, hvis de ikke har kontakt. For det andet er jo en farmor, farfar og andet familie som dit barn vil få glæde af i livet. Og de af ham/hende. For det tredje...AT BETALE VED KASSE 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.