faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

nu kan jeg lige sige jeg er vokset op med en mor som drikke , og jeg har altid klart miig selv jeg er blivet mere moden og jeg ku ALDRIG finde på og tilbyde mit barn det jeg har oplevet ! aldrig i mit liv det ikk alle hvor det går igen

Okay, det forklarer så en hel del...
Det er trist at høre.
Men husk på at du faktisk har muligheden for at skabe et fantastisk liv for dig og dit barn, alligevel.
Det kan jeg læse du også har tænkt dig.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage imod al den hjælp, som kommunen tilbyder dig/Jer.
Du skal se på det på denne måde:
"De gør det for at hjælpe, IKKE for at holde mig/os under opsyn"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

Det er trist at høre.
Men husk på at du faktisk har muligheden for at skabe et fantastisk liv for dig og dit barn, alligevel.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage imod al den hjælp, som kommunen tilbyder dig/Jer.

ja har sagt ja til alt det min mor som er i kumuns opsyn, jeg bor ved min søster til jeg skal føde , flyttede her op iden jeg bliv gravid, det fordi min mor drikker os ville bare væk!!!! og jeg siger også tak for kumun vil hjælpe miig min sagsbehalner siger jeg nok skal klare det skal på sådan et sted som jørn var med hans forældre for og lære det og finde ud af hvad jeg skal ha hjælp til, min sagsbehanler siger man ikk lære alt på en dag så skal ikk tænke negativt over de givet miiig sådan et tilbud

Anmeld

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

Det er trist at høre.

kan man give et barn for meget kærlighed? det var fatisk sådan at miig og min
kæreste før ham fadern til mit barn , vi hade en rottweiller jeg behanlede den som mit barn , fortryder jeg den dag idag , hun er ikk en hund , hun eer en baby fordi jeg var sådan om hende . jeg var virkelig hendes"" mor"" når hun ikk ku se miig piv hun helt vildt

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

ja har sagt ja til alt det min mor som er i kumuns opsyn, jeg bor ved min søster til jeg skal føde , flyttede her op iden jeg bliv gravid, det fordi min mor drikker os ville bare væk!!!! og jeg siger også tak for kumun vil hjælpe miig min sagsbehalner siger jeg nok skal klare det skal på sådan et sted som jørn var med hans forældre for og lære det og finde ud af hvad jeg skal ha hjælp til, min sagsbehanler siger man ikk lære alt på en dag så skal ikk tænke negativt over de givet miiig sådan et tilbud

Ved du hvad???
Uanset din alder, og om du af og til smider et anoindlæg, eller 2, så tager jeg sgu hatten af for dig.
Synes det er rigtig flot du tager imod al den hjælp du kan få.

Men husk lige: At næste gang du spørger om vores hjælp herinde, og hvis vi så efterfølgende spørger ind til dig og dine spørgsmål, så er det ikke fordi vi vil nedgøre dig på nogen måde.
Du behøver ikke blive sur, og skælde ud og sige fuck og at vi bare kan skride, vel?
Vi prøver rent faktisk bare at hjælpe dig.
Man bestemmer jo selv hvilke råd man vil lytte til.

Anmeld

7. april 2009

W&M <3

Hvis du ikke skriver faderen på og du ved hvem det er så kan du blive beskyldt for bedrageri.
Stod selv i det dillema på et tidspunkt da jeg var gravid og fik så afvide at man kunne blive bskyldt for det.

Bare lige en tilføjelse

Anmeld

7. april 2009

Fam. Madsen

den lille ny skriver:

problemet er jo han vil ikk betale han siger han ikk har råd og virkelig prøver få mig til ikk og skrive ham på , og hvvis jeg skriver ham på får han så ikk fællesforældre myndihed over barnet , og jeg jo under 18 , jeg når kun lige og blive 17

nu blander jeg mig lige... hvis han ikke betaler børnepengene bliver de trungen i hans skat det vil sige han ikke får skatte penge tilbage, eller hvis han ikke skal have penge tilbage i skat så tager de hans fradrag så uandset hvad kan han ikke slippe for og betale..

og selvfølgelig skal du skrive ham på som fader, han er nød til og stå inde for det han har lavet og når barnet bliver ældre kan det være ha skrifter mening og vil have noget med den og gøre...

som alle skriver han vokser med opgaven

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

kan man give et barn for meget kærlighed? det var fatisk sådan at miig og min
kæreste før ham fadern til mit barn , vi hade en rottweiller jeg behanlede den som mit barn , fortryder jeg den dag idag , hun er ikk en hund , hun eer en baby fordi jeg var sådan om hende . jeg var virkelig hendes"" mor"" når hun ikk ku se miig piv hun helt vildt

Hmm...
Det kan du vel ikke, men du skal altid tænke på at barnet rent faktisk har en evne til selv at sige fra.
Lad os sige at dig og baby hygger Jer, I har øjenkontakt, og pludrer sammen....
Kigger barnet så væk, er det fordi det ikke lige har lyst til mere øjenkontakt.
Så er det vigtigt at du som mor, accepterer at barnet lige har lyst til at kigge en anden vej.
Igen, nu er jeg meget firkantet...
Men jeg er sikker på at pædagogerne, det sted hvor du og baby skal hen, kan fortælle dig sådan nogle ting.
Husk på at de siger det ikke for at irritere dig, men tværtimod for at lære dig hvordan et barn trives bedst.

Mht. en hund:
En hund er en hund, og den har brug for at vide hvem der er dens leder, hvem som bestemmer.
Synes ikke du skal sammenligne en hund og et barn.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

Hmm...
Det kan du vel ikke, men du skal altid tænke på at barnet rent faktisk har en evne til selv at sige fra.
Lad os sige at dig og baby hygger Jer, I har øjenkontakt, og pludrer sammen....
Kigger barnet så væk, er det fordi det ikke lige har lyst til mere øjenkontakt.
Så er det vigtigt at du som mor, accepterer at barnet lige har lyst til at kigge en anden vej.
Igen, nu er jeg meget firkantet...
Men jeg er sikker på at pædagogerne, det sted hvor du og baby skal hen, kan fortælle dig sådan nogle ting.
Husk på at de siger det ikke for at irritere dig, men tværtimod for at lære dig hvordan et barn trives bedst.

Mht. en hund:
En hund er en hund, og den har brug for at vide hvem der er dens leder, hvem som bestemmer.
Synes ikke du skal sammenligne en hund og et barn.

ok er du gravid+

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

ok er du gravid+

Mig???
Årh gud nej da, sig ikke det.
Hvorfor?

Anmeld

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

Mig???
Årh gud nej da, sig ikke det.
Hvorfor?

skulle bare høre hehe, du er måske en af dem som prøver??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.