faderen``??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

skulle bare høre hehe, du er måske en af dem som prøver??

Årh...
Nej, prøver bestemt ikke.
Måske lidt senere, men ikke lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

Årh...
Nej, prøver bestemt ikke.
Måske lidt senere, men ikke lige nu.

okay , har du børn så=??

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

den lille ny skriver:

okay , har du børn så=??

Ja, jeg har 2, Mille som bliver 5 i august, og Rasmus som bliver 2 i juli.

(Jeg er snart færdig med min uddannelse som pædagog, hvis du undrer dig over hvorfor jeg ved noget om omsorgssvigt mv.)

Anmeld

7. april 2009

Rasmine

PS: du kan rent faktisk kommunikere med nogle af eksperterne her på siden.
Der iblandt er der bl.a. en pædagog, som også kan give dig alle svarene, på dine spørgsmål om barnets opvækst, hvordan man gør dit og dat.
Hun hedder Rikke.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Mebach skriver:

PS: du kan rent faktisk kommunikere med nogle af eksperterne her på siden.
Der iblandt er der bl.a. en pædagog, som også kan give dig alle svarene, på dine spørgsmål om barnets opvækst, hvordan man gør dit og dat.
Hun hedder Rikke.

glæder miig bare til den lille kommer

Anmeld

7. april 2009

Lusi

Altså som flere her inde har sagt, så er man to til at lave et barn..
Er man gammel nok til at have sex, må man sgu også være gammel nok til at tage konsekvenserne derefter..

Og min mening er at vil han ikke være en del af det, må han bare betale ved kasse et..!

Og at han så beder dig om ikke at skrive ham på som faderen, pisser mig af..Hvad tænker han på?
Jeg ville have fortalt ham at man ikke bare kan lave børn til højre og venstre, uden der er en konsekvens..
Ikke at jeg siger han gør det, men kan han gøre det her mod dig, kan han måske også gøre det med flere..

Hende fra de unge mødre, sagde også noget om at man mister 1000 kr om måneden, hvis der står ukendt far.
Så hvis det passer, er det jo også en slags penge..

Jeg synes du skal skrive ham på som far og så tænker han sig måske om en anden gang.
Og nej han skal kun have samvær med barnet, hvis han selv vil.
Og du kan jo bare søge hele forældremyndigheden, det tyder jo på han vil være ligeglad.

Anmeld

7. april 2009

christinam

Lykke86 skriver:

Altså som flere her inde har sagt, så er man to til at lave et barn..
Er man gammel nok til at have sex, må man sgu også være gammel nok til at tage konsekvenserne derefter..

Og min mening er at vil han ikke være en del af det, må han bare betale ved kasse et..!

Og at han så beder dig om ikke at skrive ham på som faderen, pisser mig af..Hvad tænker han på?
Jeg ville have fortalt ham at man ikke bare kan lave børn til højre og venstre, uden der er en konsekvens..
Ikke at jeg siger han gør det, men kan han gøre det her mod dig, kan han måske også gøre det med flere..

Hende fra de unge mødre, sagde også noget om at man mister 1000 kr om måneden, hvis der står ukendt far.
Så hvis det passer, er det jo også en slags penge..

Jeg synes du skal skrive ham på som far og så tænker han sig måske om en anden gang.
Og nej han skal kun have samvær med barnet, hvis han selv vil.
Og du kan jo bare søge hele forældremyndigheden, det tyder jo på han vil være ligeglad.

forstår diig godt, han tror vi kan lave en aftale om at hvis miig og ham er sammen du ved nok nogle gange , så skriver jeg ikk ham på , det er det han vil ha ,

Anmeld

7. april 2009

christinam

han sage jeg skulle lade ham være, det gjorde jeg så, men nu han begyndt og skrive om jeg vil s.t.e hans ja! osv og så lidt efter nedgør han miig og skriver han er sammen med en anden og hvor god hun er osv ! men lader ham være

Anmeld

7. april 2009

Stumpen

Valle81 skriver:

Hejsa

Du kan ikke undlade at skrive faderen på. dette kræves og hvis ikke du gør det, så bliver du slæbt i retten og pumpet for informationer om tidligere forhodl osv og så blive de mænd hevet i rettet til faderskabssager.

AT du skriver ham på gør bare at der er en fader registreret. Dette betyder jo ikke, at han skal se barnet.

Jeg synes at du skylder dit barn at skrive faderen på. han er jo en del af dit barns identitet om faderen er inde i billedet eller ikke. ( er selv enlig moder hvor faderne slet ikke er en del af min datters liv.

Så på med ham:0)

håber alt løser sig og at får det bedste ud af det.

Jeg er så enig..

Om han mener han har råd eller ej bliver aldrig dit problem, for betaler han ikke, så gør kommunen og så skylder han dem pengene i stedet for..
Men tag det stille og roligt, du skal først erklære hvem faderen er når du har født, så måske når han at komme på andre tanker og hvis ikke, ja så er det som sagt ikke dit problem...

Anmeld

7. april 2009

Lusi

den lille ny skriver:

forstår diig godt, han tror vi kan lave en aftale om at hvis miig og ham er sammen du ved nok nogle gange , så skriver jeg ikk ham på , det er det han vil ha ,

Han vil ha og han vil ha..
Hvad med dig selv?
Hvad vil du og barnet ha´?

Barnet har ret til at kende sin far og som alle skriver, så kan du ikke undgå at skrive faderen på..
Må du jo sige til ham og så er den jo bare ikke længere.

I vil have fælles forældremyndighed til at starte med, er jeg ret sikker på men som jeg skrev før, kan du jo bare søge den hele, hvis han fortsat er ligeglad med jer.

I bund og grund gør det vel ikke rigtig nogen forskel om i har fælles eller kun du har den, for hvis kun du har den, har han jo stadig mulighed for at se barnet, hvis den tid kommer..
Med mindre du selvfølelig vil forhindre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.