Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Ellie79

Hold da op det er super flot som i taber jer - mon ikke du har taget lidt på fordi din krop ikke har udskildt noget væske, det er nok væk igen i løbet af dagen..

Åh jeg sidder lige og kæmper med rygraden, har bagt datterens ynglingsbrød og nu står det og dufter nede i køkkenet - må vist heller snart kommer ud af huset og gå en tur med sønnen der sover i barnevognen

Rigtig god torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

quindelist

quindelist skriver:

Status dag 6 i angrebsfasen -yes vi kan se en ende på det.... kun 2 dage endnu, og så står den på grøntsager

Min mand havde tabt yderligere 200 gram her til morgen og har ialt tabt 400 gram, jeg har tilgengæld taget 200 gram på -hvad sker der lige for det.... anyway jeg har ialt tabt 2 kg (og det skal man vel i virkeligheden ikke klage over)

Jeg håber i alle er ved godt mod og får en dejlig dag

Hov der skulle så have stået at min mand i alt har tabt 4,2 kg -ved ikke lige hvordan det blev til 400 gram (misundelse måske)

Anmeld

22. marts 2012

quindelist

AnjaB skriver:

Hold da op det er super flot som i taber jer - mon ikke du har taget lidt på fordi din krop ikke har udskildt noget væske, det er nok væk igen i løbet af dagen..

Åh jeg sidder lige og kæmper med rygraden, har bagt datterens ynglingsbrød og nu står det og dufter nede i køkkenet - må vist heller snart kommer ud af huset og gå en tur med sønnen der sover i barnevognen

Rigtig god torsdag

Ja jeg tænker også det bare er væske, men lidt deprimerende når manden har smidt mere end det dobbelte

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Status dag 6 i angrebsfasen -yes vi kan se en ende på det.... kun 2 dage endnu, og så står den på grøntsager

Min mand havde tabt yderligere 200 gram her til morgen og har ialt tabt 400 gram, jeg har tilgengæld taget 200 gram på -hvad sker der lige for det.... anyway jeg har ialt tabt 2 kg (og det skal man vel i virkeligheden ikke klage over)

Jeg håber i alle er ved godt mod og får en dejlig dag

Ej det lyder godt nok mærkeligt  Hvad spiser du ?

Men ja, så længe man har tabt sig i alt  og ikke har taget på, flot! 

Anmeld

22. marts 2012

quindelist

Norman skriver:

Ej det lyder godt nok mærkeligt  Hvad spiser du ?

Men ja, så længe man har tabt sig i alt  og ikke har taget på, flot! 

Altså det eneste punkt jeg har "snydt" på er at jeg spiser for mange æg men vi snakker jo ikke om 10 æg om dagen.

Men tror jeg har fundet forklaringen -har fået mens i dag, og det plejer lige at give et nøk på vægten

Så mon ikke det ser bedre ud om nogle dage?

Hvordan går det for dig?

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Altså det eneste punkt jeg har "snydt" på er at jeg spiser for mange æg men vi snakker jo ikke om 10 æg om dagen.

Men tror jeg har fundet forklaringen -har fået mens i dag, og det plejer lige at give et nøk på vægten

Så mon ikke det ser bedre ud om nogle dage?

Hvordan går det for dig?

Haha nåe okay  .. Jamen jo tak, det går stille og roligt fremad. Har dog sat mig for at jeg skal give den lidt mere skalle fremover, ikke mere snyderi, det er simpelthen for åndssvagt  Kunne have tabt mig meget mere end jeg har gjort indtil videre. Men er glad så længe jeg har tabt mig 

Anmeld

22. marts 2012

quindelist

Norman skriver:

Haha nåe okay  .. Jamen jo tak, det går stille og roligt fremad. Har dog sat mig for at jeg skal give den lidt mere skalle fremover, ikke mere snyderi, det er simpelthen for åndssvagt  Kunne have tabt mig meget mere end jeg har gjort indtil videre. Men er glad så længe jeg har tabt mig 

Jeg tror altså det gør en stor forskel at min mand er med på ideen, så går der jo også lidt sport i at holde det.

Men sender gerne lige en stang til afstivning af rygraden i din retning og uanset hvad så er det bare godt gået at du taber dig.

Glæder mig godt nok til angrebsfasen er ovre og vi kan spise grøntsager fra på lørdag.

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Jeg tror altså det gør en stor forskel at min mand er med på ideen, så går der jo også lidt sport i at holde det.

Men sender gerne lige en stang til afstivning af rygraden i din retning og uanset hvad så er det bare godt gået at du taber dig.

Glæder mig godt nok til angrebsfasen er ovre og vi kan spise grøntsager fra på lørdag.

Haha tak for stivelse 

Anmeld

22. marts 2012

janne1986

Er der nogen der kan forklare helt og holdent hvad den kur går ud på? Eventuelt et link og hvad man må spise hvornår, ku godt tænke mig ogprøve, men erforvirret,,,, hvornår skal man spise det havreklid og hvede klid? Og hvor meget? Er det hverdag man skal ha det???  Hvor mange forskellige faser er der?

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

janne1986 skriver:

Er der nogen der kan forklare helt og holdent hvad den kur går ud på? Eventuelt et link og hvad man må spise hvornår, ku godt tænke mig ogprøve, men erforvirret,,,, hvornår skal man spise det havreklid og hvede klid? Og hvor meget? Er det hverdag man skal ha det???  Hvor mange forskellige faser er der?

Der er allerede lavet en Dukankur debat herinde fra da vi startede, jeg har så efterfølgende lavet en ny for hver uge derefter så vi kunne følges ad. Men i den første tror jeg næsten du vil kunne finde svar på alt og der er samtidig et link til kuren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.