Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Miin'Baby'Mus

janne1986 skriver:

Super ,,,, hvad spiser i andre ud over bøf, spejlæg, tun salat og det brød??? 

Må man få kyllingefilet i de der poser med maggi???

Aner ikke om du må få det der Maggi.

Men jeg spiste kalkunfrikadeller, kylling og så det andet du har nævnt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Jeg begynder på mandag og er spændt...

Det glæder vi os til vi er jo snart en god gruppe der kan kæmpe sammen.

Anmeld

25. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Det glæder vi os til vi er jo snart en god gruppe der kan kæmpe sammen.

Hyggeligt du også er med..  ..Hvor meget har du tabt dig???

Anmeld

25. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Tillykke med vægttabet. Det er super flot og et stort vægttab Og velkommen i fase to. Jeg har glædet mig til at du også kom i denne fase, for mangler en at sparre med

Jeg har haft krise i dag og haftden sygeste trang til kage. Var til noget arrangement i eftermiddags med kæmpe kagebord og senere hos lillesøster med nybagt lagkage MEN jeg stod imod og kom igennem... Og det er jeg rigtig glad for nu. Jeg har købt nogle sukkerfrie karameller, som vi må få i fase to, og sådan en fire har jeg guffet med en pepsi max i aften. 

Jeg har været på vægten som siger minus 600 gram siden tirsdag. Så tempoet er sat, hvilket nok er naturligt nok. 

Jeg er lidt i tvivl om, vi kun må få de nævnte grøntsager, eller om det kun er forslag? For så er salat feks "forbudt". Jeg overvejer nemlig at spise de grøntsager jeg har lyst til, og så holde mig fra de ting, der står nævnt som forbudt... 

Eller hvad gør I? 

Kh. Louise, der helt sikkert drømmer om kage i nat

Super flot at du modstod sukkertrangen

Jeg har også glædet mig til cruise fasen, og det er rart der er andre at følges med -for man har brug for at udveksle ideer og opskrifter og sommetider tanke op på lidt rygrad

Vi har været til gymnastik arrangement i Rødovre hele dagen, min venindes børn havde afslutning med opvisning.
Vi havde madpakke med, bestående af dukan knækbrød med kvark og hamburgerryg og æg. Og så ellers et par Light sodavand.

Men hold da lige fast der er jo fastfood og slik OVERALT i sådan en idrætshal HRMPFFF -men vi klarede den, veninden er heldigvis meget god til at bakke op og gemte de hvide boller hun havde med til ungerne væk så vi ikke skulle gå og se på dem osv

Nu er min fantastiske mand igang med at stege et par hakkebøffer på størrelse med en tallerken (mindst) og jeg skal lige have fikset lidt kartoffelmos til lillepigen. Pyha det bliver en stram dag den dag hvor vi ikke har mere af hendes mos i fryseren og skal til at lave nyt. Jeg elsker simpelthen kartoffelmos.

Vejer du dig hver dag eller har du bestemte dage? -vi vil indføre 2 eller 3 gange om ugen. Men har ikke lige besluttet hvilke dage endnu.

Anmeld

25. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Hyggeligt du også er med..  ..Hvor meget har du tabt dig???

Jeg afsluttede angrebsfasen fredag og havde lørdag morgen tabt mig 2,4 kg -det er jeg småbitter over min mand er nemlig også med på kuren og han havde tabt 5,7 kg. De mænd altså.

Vi startede så cruisefasen igår -og skal lige vænne os til alt det man må indtil nu.

Har du prøvet kuren før? Og hvordan har du det iøvrigt?

Anmeld

25. marts 2012

quindelist

janne1986 skriver:

Super ,,,, hvad spiser i andre ud over bøf, spejlæg, tun salat og det brød??? 

Må man få kyllingefilet i de der poser med maggi???

Du skal kigge på maggiposen og se hvad den indeholder, hvis der kun er rene krydderier i kan du godt bruge den.

Men ellers køb almindelige stegeposer og lav din egen krydderiblanding, det gør vi hele tiden og det bliver superlækkert.

Jeg poster indimellem opskrifter/ideer i trådene når vi lige har fundet på noget genialt. Så hent evt lidt inspiration der.

Jeg har iøvrigt spist Cheasy A38 til morgenmad, det fungerer bedre for mig end bøf og spejlæg (nok mest fordi jeg altid har travlt om morgenen)

Anmeld

25. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

Super flot at du modstod sukkertrangen

Jeg har også glædet mig til cruise fasen, og det er rart der er andre at følges med -for man har brug for at udveksle ideer og opskrifter og sommetider tanke op på lidt rygrad

Vi har været til gymnastik arrangement i Rødovre hele dagen, min venindes børn havde afslutning med opvisning.
Vi havde madpakke med, bestående af dukan knækbrød med kvark og hamburgerryg og æg. Og så ellers et par Light sodavand.

Men hold da lige fast der er jo fastfood og slik OVERALT i sådan en idrætshal HRMPFFF -men vi klarede den, veninden er heldigvis meget god til at bakke op og gemte de hvide boller hun havde med til ungerne væk så vi ikke skulle gå og se på dem osv

Nu er min fantastiske mand igang med at stege et par hakkebøffer på størrelse med en tallerken (mindst) og jeg skal lige have fikset lidt kartoffelmos til lillepigen. Pyha det bliver en stram dag den dag hvor vi ikke har mere af hendes mos i fryseren og skal til at lave nyt. Jeg elsker simpelthen kartoffelmos.

Vejer du dig hver dag eller har du bestemte dage? -vi vil indføre 2 eller 3 gange om ugen. Men har ikke lige besluttet hvilke dage endnu.

Det er svært at modstå de fristelser der er rund omkring. Jeg har set frem til at komme hjem til mig selv igen, så jeg kunne komme væk Jeg skal starte på job i morgen, efter barslen, og er spændt på Hvordan det kommer til at gå ift kuren.

I er da også rigtig gode at modstå fristelserne til opvisningen. Man har det så godt bagefter, synes du ikke? Skulderklap til os  

Den første uge vejede jeg mig ikke, men denne uge har jeg vejet mig tirsdag, fredag og i dag. Min plan er at veje mig en gang i ugen, men skal lige have vejet mig i morgen på min egen vægt og så først næste mandag. Jeg tror det er meget fornuftigt ikke at veje sig hver dag, men i stedet et par gange om ugen. 

Det lyder rigtig lækkert med en ordentlig hakkedreng. Det har jeg også fået, men bare som foliobøf

Anmeld

25. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Det er svært at modstå de fristelser der er rund omkring. Jeg har set frem til at komme hjem til mig selv igen, så jeg kunne komme væk Jeg skal starte på job i morgen, efter barslen, og er spændt på Hvordan det kommer til at gå ift kuren.

I er da også rigtig gode at modstå fristelserne til opvisningen. Man har det så godt bagefter, synes du ikke? Skulderklap til os  

Den første uge vejede jeg mig ikke, men denne uge har jeg vejet mig tirsdag, fredag og i dag. Min plan er at veje mig en gang i ugen, men skal lige have vejet mig i morgen på min egen vægt og så først næste mandag. Jeg tror det er meget fornuftigt ikke at veje sig hver dag, men i stedet et par gange om ugen. 

Det lyder rigtig lækkert med en ordentlig hakkedreng. Det har jeg også fået, men bare som foliobøf

foliobøf?

(kortfattet for vi skal spise nu)

Anmeld

25. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

foliobøf?

(kortfattet for vi skal spise nu)

Du laver hakkebøffen og kommer den i stanniol i ovnen sammen med løg, hvidløg - og det du nu har lyst til. Det smager rigtig god og en lidt anderledes måde at få hakkekød på. Den vil egne sig bedst til dedagen, hvor der også spises grøntsager. 

Anmeld

25. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Jeg afsluttede angrebsfasen fredag og havde lørdag morgen tabt mig 2,4 kg -det er jeg småbitter over min mand er nemlig også med på kuren og han havde tabt 5,7 kg. De mænd altså.

Vi startede så cruisefasen igår -og skal lige vænne os til alt det man må indtil nu.

Har du prøvet kuren før? Og hvordan har du det iøvrigt?

Nej, men det har min søster... Hun tog angrebsfasen i 10 dage og 30min gåtur hver dag og smed 7,8kg..

Jeg har det fantastisk, vi starter ved mens igen efter 8md tvungen pause...

Hvad med dig, hvordan har du det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.