Mamalou skriver:
Tillykke med vægttabet. Det er super flot og et stort vægttab
Og velkommen i fase to. Jeg har glædet mig til at du også kom i denne fase, for mangler en at sparre med 
Jeg har haft krise i dag og haftden sygeste trang til kage. Var til noget arrangement i eftermiddags med kæmpe kagebord og senere hos lillesøster med nybagt lagkage MEN jeg stod imod og kom igennem... Og det er jeg rigtig glad for nu. Jeg har købt nogle sukkerfrie karameller, som vi må få i fase to, og sådan en fire har jeg guffet med en pepsi max i aften.
Jeg har været på vægten som siger minus 600 gram siden tirsdag. Så tempoet er sat, hvilket nok er naturligt nok.
Jeg er lidt i tvivl om, vi kun må få de nævnte grøntsager, eller om det kun er forslag? For så er salat feks "forbudt". Jeg overvejer nemlig at spise de grøntsager jeg har lyst til, og så holde mig fra de ting, der står nævnt som forbudt...
Eller hvad gør I?
Kh. Louise, der helt sikkert drømmer om kage i nat 
Super flot at du modstod sukkertrangen
Jeg har også glædet mig til cruise fasen, og det er rart der er andre at følges med -for man har brug for at udveksle ideer og opskrifter og sommetider tanke op på lidt rygrad

Vi har været til gymnastik arrangement i Rødovre hele dagen, min venindes børn havde afslutning med opvisning.
Vi havde madpakke med, bestående af dukan knækbrød med kvark og hamburgerryg og æg. Og så ellers et par Light sodavand.
Men hold da lige fast der er jo fastfood og slik OVERALT i sådan en idrætshal HRMPFFF -men vi klarede den, veninden er heldigvis meget god til at bakke op og gemte de hvide boller hun havde med til ungerne væk så vi ikke skulle gå og se på dem osv
Nu er min fantastiske mand igang med at stege et par hakkebøffer på størrelse med en tallerken (mindst) og jeg skal lige have fikset lidt kartoffelmos til lillepigen. Pyha det bliver en stram dag den dag hvor vi ikke har mere af hendes mos i fryseren og skal til at lave nyt. Jeg elsker simpelthen kartoffelmos.
Vejer du dig hver dag eller har du bestemte dage? -vi vil indføre 2 eller 3 gange om ugen. Men har ikke lige besluttet hvilke dage endnu.