Mamalou skriver:
Det er vildt som I bliver ved med at tabe jer. Dejligt at det går fremad - og super flot iøvrigt.
Her går det bedre og bedre faktisk. Jeg sparer grøntsagsdage til weekenden, så jeg spiser faktisk bare kød. Det rør ikke mig længere, og jeg har heller ikke behov for så meget kød som tidligere.
Jeg skal hjem til mine forældre i weekenden, da jeg skal til xfactor finalen i Herning og til fødselsdag hos min storesøster. Jeg ved, at det bliver en udfordring, da min mor er en rigtig "hygger" med alt det usunde. De spiser dog forholdsvis sundt, så håber ryggraden holder 
Hvordan blev knækbrødet?
Nu har vi også en del at tabe af begge to

så nok derfor der lige ryger så meget her i starten, mon ikke det stilner af hen ad vejen.
Vi har først fået lavet knækbrødet her til aften -det blev færdigt for 20 min siden så jeg har ikke nået at smage det endnu

Men min mand har smagt det, han siger det er lidt tørt men han smurte noget "low fat quark" på og en skive hamburgerryg ovenpå og så var den lige i øjet (der manglede bare en skive agurk).
Pyha ja det lyder som en hård weekend for rygraden, vi har snakket meget om hvordan vi skal forholde os når vi bliver inviteret til alt muligt. Uanset hvad så er det bare svært, men er så enige om at vi død og pine holder den i angrebsfasen, og derefter må vi tage stilling fra gang til gang.
Tror det bliver noget med at sommetider så spiser vi det der er uden at være besværlige

og andre gange er vi besværlige, lidt afhængig af hvem der inviterer -livet skal jo også hænge sammen.
Nu har vi selv inviteret på påskefrokost for lææææææææææææænge siden, og den dag må vi nok hellere servere andet end kød
Det lyder spændende med X-factor finalen, vi sidder bare herhjemme og hepper med