Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

*A*

Monica P skriver:

Jeg gik i gang i tirsdags og indtil nu har jeg tabt 3,3 kilo :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Du laver hakkebøffen og kommer den i stanniol i ovnen sammen med løg, hvidløg - og det du nu har lyst til. Det smager rigtig god og en lidt anderledes måde at få hakkekød på. Den vil egne sig bedst til dedagen, hvor der også spises grøntsager. 

Det lyder lækkert -det må prøves

Anmeld

25. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Nej, men det har min søster... Hun tog angrebsfasen i 10 dage og 30min gåtur hver dag og smed 7,8kg..

Jeg har det fantastisk, vi starter ved mens igen efter 8md tvungen pause...

Hvad med dig, hvordan har du det???

Wauw 7,8 kg på 10 dage er også en slat -det er dælme flot. Jeg tror at mit vægttab blev "forstyrret" af at jeg fik mens midtvejs i angrebsfasen -men hvis jeg har ret i den teori vil det jo vise sig på vægten i løbet af den kommende uge

Jeg er ude og gå med hund og barnevogn i mindst ½ time hver dag, så det er ikke fordi jeg er doven på motionssiden

Jeg har det egentlig ret godt, -fik fjernet galdeblæren ikke så længe efter du gjorde, og var igennem en hård omgang med en lungeblodprop, men er ovenpå igen nu.

Jeg starter på universitetet igen lige efter påske -wauw hvor blev de sidste 8 måneder lige af??? Vores lille pige er jo ved at blive stor, jeg kan slet ikke følge med.

Heldigvis har hendes far orlov de næste 3 måneder så jeg ikke skal aflevere hende til fremmede allerede nu.

Jubiii i kan starte op igen, jeg håber håber håber virkelig at det snart lykkedes for jer. Det er en umenneskelig kamp i går igennem og nu må det virkelig snart være jeres tur.

Hvor meget skal du tabe? (hvis man må spørge om den slags). Jeg skal gerne af med mindst 25 kg -gerne 35, så dejligt at have nogen at følges med

Anmeld

27. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Wauw 7,8 kg på 10 dage er også en slat -det er dælme flot. Jeg tror at mit vægttab blev "forstyrret" af at jeg fik mens midtvejs i angrebsfasen -men hvis jeg har ret i den teori vil det jo vise sig på vægten i løbet af den kommende uge

Jeg er ude og gå med hund og barnevogn i mindst ½ time hver dag, så det er ikke fordi jeg er doven på motionssiden

Jeg har det egentlig ret godt, -fik fjernet galdeblæren ikke så længe efter du gjorde, og var igennem en hård omgang med en lungeblodprop, men er ovenpå igen nu.

Jeg starter på universitetet igen lige efter påske -wauw hvor blev de sidste 8 måneder lige af??? Vores lille pige er jo ved at blive stor, jeg kan slet ikke følge med.

Heldigvis har hendes far orlov de næste 3 måneder så jeg ikke skal aflevere hende til fremmede allerede nu.

Jubiii i kan starte op igen, jeg håber håber håber virkelig at det snart lykkedes for jer. Det er en umenneskelig kamp i går igennem og nu må det virkelig snart være jeres tur.

Hvor meget skal du tabe? (hvis man må spørge om den slags). Jeg skal gerne af med mindst 25 kg -gerne 35, så dejligt at have nogen at følges med

Jeg skrev det med de 30 min. gang fordi jeg ikke kan det i øjeblikket.. Har virus på ballancenerven og vælter rundt og er svimmel..

Puha sikke en omgang, havde selv problemer med lungerne efter min operation. Hvor de først troede jeg havde en blodprop i dem, men de var klappet sammen i spidserne i stedet, af at alt i maven hævede voldsomt op.. Fik lidt gulsot og skyhøje levertal og de er stadig lidt forhøjede nu.

Dejligt du skal igang igen og har roen til det når far er hjemme ved lillepigen!!! Og hvor bliver det dejligt med de bånd de får knyttet i de 3md.

Og ja mine arme er ikke til at få ned, glæder mig vildt til at hente vores iglo baby!!!!!!

Jeg skal selv tabe 25-30kg, så der er en lang vej igen... Har dog tabt 800gr det første døgn, det giver sgu blod på tanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.