ønskebarn74 skriver:
Nej, men det har min søster... Hun tog angrebsfasen i 10 dage og 30min gåtur hver dag og smed 7,8kg..
Jeg har det fantastisk, vi starter ved mens igen efter 8md tvungen pause... 

Hvad med dig, hvordan har du det??? 

Wauw 7,8 kg på 10 dage er også en slat

-det er dælme flot. Jeg tror at mit vægttab blev "forstyrret" af at jeg fik mens midtvejs i angrebsfasen -men hvis jeg har ret i den teori vil det jo vise sig på vægten i løbet af den kommende uge

Jeg er ude og gå med hund og barnevogn i mindst ½ time hver dag, så det er ikke fordi jeg er doven på motionssiden

Jeg har det egentlig ret godt, -fik fjernet galdeblæren ikke så længe efter du gjorde, og var igennem en hård omgang med en lungeblodprop, men er ovenpå igen nu.
Jeg starter på universitetet igen lige efter påske -wauw hvor blev de sidste 8 måneder lige af??? Vores lille pige er jo ved at blive stor, jeg kan slet ikke følge med.
Heldigvis har hendes far orlov de næste 3 måneder så jeg ikke skal aflevere hende til fremmede allerede nu.
Jubiii i kan starte op igen, jeg håber håber håber virkelig at det snart lykkedes for jer. Det er en umenneskelig kamp i går igennem og nu må det virkelig snart være jeres tur.
Hvor meget skal du tabe? (hvis man må spørge om den slags). Jeg skal gerne af med mindst 25 kg -gerne 35, så dejligt at have nogen at følges med
Anmeld