Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Jeg tror jeg vil hoppe på knækbrødet, hvis du siger god for opskriften. Så har jeg lidt til turen hjem i weekenden. 

Det er generelt altid en udfordring at være på kur. Det lyder lidt helligt, men jeg kan faktisk gå og glemme det, som i dag hvor jeg var i byen og fik lyst til Paradis is... Nåhhh nej... Sådan har jeg aldrig haft det før. Jeg har fuldstændig fået fjernet sukker trangen, og den var virkelig slem før.

Jeg vil også tage en invitation af gangen, men jeg ved at både min mor og storesøster er forstående, da de begge har været på kur. Men der vil også være slik, kage og søde sager, men jeg skal stå imod. 

I skal da lave påske-kød-buffet Altid rart med forandring 

Jeg er også spændt på xfactor. Jeg skal afsted med min svigerinde, det bliver så godt tror jeg

Nu har jeg ikke så meget sukkertrang -jeg er blev tyk af for meget mad er ikke den store kage og slik spiser så på den front er jeg ok.

Men hold da lige op da vi sad og spiste frokost tidligere lillepigen og jeg, jeg sugede da vist alt næringen ud af hendes rugbrød -for slet ikke at tale om hvor indbydende agurken så ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

quindelist

Kamulla skriver:

jeg følger den ikke helt slavisk, men har tabt 1,3kg på en uge

jeg træner ved siden af så noget er også muskler  

Anmeld

21. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Hejsa, efter en skøn weekend hos mor og far og 60 års fødselsdag sagde vægten en øgning på 500 g havde sådan passet på, ingen dessert og slik - kun et styk kage til fødselsdag.. øvvv plus lang gåtur om lørdagen

Nå men jeg er optimistisk taber stadig cm om livet men ikke kg - kan mærke mit tøj sidder bedre så jeg fortsætter.

Og til jer der har tabt jer - I er seje, godt gået 

Anja

Tror du ikke det kan være, fordi du har været mere aktiv end normalt? Jeg tænker når nu du har tabt cm? 

Det kan være svært at holde gejsten oppe, når man bliver mødt af "negative" tal, men så længe du kan mærke en forandring og se det på cm, så er det godt

Det er også total uretfærdig med en hyggelig weekend i familiens skød, når man lige er startet på kur. Jeg skal selv være hos familien i weekenden, og jeg frygter lidt at ryggraden svigter...

Kh. Louise

Anmeld

21. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

Nu har jeg ikke så meget sukkertrang -jeg er blev tyk af for meget mad er ikke den store kage og slik spiser så på den front er jeg ok.

Men hold da lige op da vi sad og spiste frokost tidligere lillepigen og jeg, jeg sugede da vist alt næringen ud af hendes rugbrød -for slet ikke at tale om hvor indbydende agurken så ud

Ha ha - det er så genkendeligt!

Jeg skal lige tage mig selv i, ikke at smage på bettemandens mad... 

Det bliver godt for dig at få nogle grøntsager, så skal du nedstirre lillepigens agurk

Anmeld

22. marts 2012

Na-Wi

Nu har jeg været på kuren i 2 døgn og der er røget 1½ kilo

Anmeld

22. marts 2012

quindelist

Na-Wi skriver:

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Na-Wi skriver:

Rigtig godt 

Anmeld

22. marts 2012

Na-Wi

Jeg er også lidt stolt

Anmeld

22. marts 2012

Ellie79

Mamalou skriver:

Tror du ikke det kan være, fordi du har været mere aktiv end normalt? Jeg tænker når nu du har tabt cm? 

Det kan være svært at holde gejsten oppe, når man bliver mødt af "negative" tal, men så længe du kan mærke en forandring og se det på cm, så er det godt

Det er også total uretfærdig med en hyggelig weekend i familiens skød, når man lige er startet på kur. Jeg skal selv være hos familien i weekenden, og jeg frygter lidt at ryggraden svigter...

Kh. Louise

Hejsa

Jow har også tænkt at jeg jo kommer ud mere end jeg plejer, men ihh man kæmper og kæmper og nej tak er blevet det nye sort herhjemme så skal den vægt også bare følge med. Men taber mig kæresten kommenterede det her til morgen 

Det er så dejligt at komme hjem til familien, vi gjorde det at da vi havde spist morgenmad aftalte vi alle sammen at gå en tur om eftermiddagen for ikke bare at komme til at sidde. Vi var væk i 3 timer selvom vi kun gik 3-4 km men mens vi var væk kunne slik og kage jo ikke friste. Var jo også super hyggeligt at gå tur med mor og far og min datter fandt så mange flotte sten min mor og jeg med god samvittighed kunne tage et glas rødvin om aftenen. Tror vi slæbte flere kg sten med rundt på turen hehe

Ej håber det går rigtig godt med kuren, og ellers er det okay at nyde lidt så kroppen bare lige får dækket lysten

Går det ellers godt - overholder du dukan kuren eller er du hoppet lidt mere på en sund livsstil?

Kh Anja

Anmeld

22. marts 2012

quindelist

Status dag 6 i angrebsfasen -yes vi kan se en ende på det.... kun 2 dage endnu, og så står den på grøntsager

Min mand havde tabt yderligere 200 gram her til morgen og har ialt tabt 400 gram, jeg har tilgengæld taget 200 gram på -hvad sker der lige for det.... anyway jeg har ialt tabt 2 kg (og det skal man vel i virkeligheden ikke klage over)

Jeg håber i alle er ved godt mod og får en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.