Mamalou skriver:
Tror du ikke det kan være, fordi du har været mere aktiv end normalt? Jeg tænker når nu du har tabt cm?
Det kan være svært at holde gejsten oppe, når man bliver mødt af "negative" tal, men så længe du kan mærke en forandring og se det på cm, så er det godt 
Det er også total uretfærdig med en hyggelig weekend i familiens skød, når man lige er startet på kur. Jeg skal selv være hos familien i weekenden, og jeg frygter lidt at ryggraden svigter...
Kh. Louise
Hejsa 
Jow har også tænkt at jeg jo kommer ud mere end jeg plejer, men ihh man kæmper og kæmper og nej tak er blevet det nye sort herhjemme så skal den vægt også bare følge med. Men taber mig kæresten kommenterede det her til morgen 
Det er så dejligt at komme hjem til familien, vi gjorde det at da vi havde spist morgenmad aftalte vi alle sammen at gå en tur om eftermiddagen for ikke bare at komme til at sidde. Vi var væk i 3 timer selvom vi kun gik 3-4 km men mens vi var væk kunne slik og kage jo ikke friste. Var jo også super hyggeligt at gå tur med mor og far og min datter fandt så mange flotte sten min mor og jeg med god samvittighed kunne tage et glas rødvin om aftenen. Tror vi slæbte flere kg sten med rundt på turen hehe
Ej håber det går rigtig godt med kuren, og ellers er det okay at nyde lidt så kroppen bare lige får dækket lysten
Går det ellers godt - overholder du dukan kuren eller er du hoppet lidt mere på en sund livsstil?
Kh Anja
Anmeld