Mamalou skriver:
Ej hvor flot, og typisk at din kæreste taber sig så vildt. Snyd
Min kæreste taber sig også bare han tænker på at ville tabe sig.
Det kan sagtens skyldes, at det er den tid på måneden. Total uretfærdigt, men sådan har oplevet det før.
Er du begyndt at kigge på de ting du/I må få i næste fase?
Nej vi har valgt at lade være for at vi ikke liiiiiiiiiiiiiiiige kommer til at snyde med lidt agurk og andet der knaser i aften

Det kunne vi nemlig nemt fristes til.
Men vi har et bredt udvalg af grøntsager i huset, har jo en skøn lille pige på snart 8 måneder der også spiser med, og som har brug for andet end proteiner
Men vi har aftalt at vi kigger på det i morgen tidlig over morgenmaden og så går ud og handler hvad vi evt. måtte mangle.
Ja det er ret flot med min mand, men han har også udvist en nærmest uhørt selvdiciplin de sidste 6 døgn, -han plejer ellers at ryge i 1½ time efter vi er startet på en kur

Dertil kommer at han trænger til at tabe sig en del og hvis vi ser bort fra det han vejer for meget så er han i forvejen en stor mand på knap 2 meter så der er jo et stort apparat der skal holdes igang -og dermed også en stor basalforbrænding.
Men flot er det altså -og endnu mere flot i betragtning af at der har været kage på hans arbejde 3 dage i denne uge, og maden i katinen stort set alle dage har været noget sammenkogt som han ikke har kunnet spise -det kræver noget diciplin. Så jeg er faktisk ret stolt af ham (selvom jeg er øv over det ikke er mig

)
Anmeld