Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Ellie79

quindelist skriver:

Ja jeg tænker også det bare er væske, men lidt deprimerende når manden har smidt mere end det dobbelte

Mænd er trælse når det kommer til vægt - min kæreste tager altid på hen over vinteren, så bliver det forår og vupti er han tynd igen - hvad gør manden INTET !!! Hvorfor har jeg ikke sådan en krop.. Bander over det hvert forår, han siger det altid har været sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Hejsa

Jow har også tænkt at jeg jo kommer ud mere end jeg plejer, men ihh man kæmper og kæmper og nej tak er blevet det nye sort herhjemme så skal den vægt også bare følge med. Men taber mig kæresten kommenterede det her til morgen 

Det er så dejligt at komme hjem til familien, vi gjorde det at da vi havde spist morgenmad aftalte vi alle sammen at gå en tur om eftermiddagen for ikke bare at komme til at sidde. Vi var væk i 3 timer selvom vi kun gik 3-4 km men mens vi var væk kunne slik og kage jo ikke friste. Var jo også super hyggeligt at gå tur med mor og far og min datter fandt så mange flotte sten min mor og jeg med god samvittighed kunne tage et glas rødvin om aftenen. Tror vi slæbte flere kg sten med rundt på turen hehe

Ej håber det går rigtig godt med kuren, og ellers er det okay at nyde lidt så kroppen bare lige får dækket lysten

Går det ellers godt - overholder du dukan kuren eller er du hoppet lidt mere på en sund livsstil?

Kh Anja

Hvis det er "tid" på måneden, så kan det også påvirke vægten. Det har jeg oplevet før. Men under alle omstændigheder skal man passe på med at være alt for fokuseret på vægten. Man bliver kun skør, og som du skriver, så sker der noget på cm'erne, som kæresten også har oplevet. Dejligt

Jeg har også planlagt gåtur både i morgen og lørdag. Jeg kommer fra en lille fiskerby helt ude på vestkysten, og det liver bare op når vejret er så skønt som i dag. Så det er win win På søndag hvor min søster holder fødselsdag har jeg garderet mig og sørget for der er sundt mad til mig

Jeg synes det går godt. Jeg er på dukankuren, og holder den 100%. Jeg vejer mig ikke hver dag, så jeg ved ikke hvad jeg har tabt denne uge endnu. 

Hvordan skruer du din kost sammen?

Anmeld

23. marts 2012

Na-Wi

Så er jeg gået igang med dag 3, og vægten siger minus 2,3 kilo

Anmeld

23. marts 2012

Ellie79

Na-Wi skriver:

Så er jeg gået igang med dag 3, og vægten siger minus 2,3 kilo

Hold da op du har fart på - hvor er det fedt det må give god motivation

Anmeld

23. marts 2012

Ansemusen

Hvad går den kur ud på?

Anmeld

23. marts 2012

quindelist

Status dag 7 -sidste dag i angrebsfasen. Min mand har indtil videre tabt 5,2 kg -det er jo fuldstændigt sindssygt, glæder mig til at se hvad han ender på når vi er færdige med angreb i morgen tidlig.

Her står den stille på et vægttab på 2 kg -men gætter på det skyldes jeg fik mens i går

Anmeld

23. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

Status dag 7 -sidste dag i angrebsfasen. Min mand har indtil videre tabt 5,2 kg -det er jo fuldstændigt sindssygt, glæder mig til at se hvad han ender på når vi er færdige med angreb i morgen tidlig.

Her står den stille på et vægttab på 2 kg -men gætter på det skyldes jeg fik mens i går

Ej hvor flot, og typisk at din kæreste taber sig så vildt. Snyd Min kæreste taber sig også bare han tænker på at ville tabe sig. 

Det kan sagtens skyldes, at det er den tid på måneden. Total uretfærdigt, men sådan har oplevet det før.

Er du begyndt at kigge på de ting du/I må få i næste fase? 

Anmeld

23. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Ej hvor flot, og typisk at din kæreste taber sig så vildt. Snyd Min kæreste taber sig også bare han tænker på at ville tabe sig. 

Det kan sagtens skyldes, at det er den tid på måneden. Total uretfærdigt, men sådan har oplevet det før.

Er du begyndt at kigge på de ting du/I må få i næste fase? 

Nej vi har valgt at lade være for at vi ikke liiiiiiiiiiiiiiiige kommer til at snyde med lidt agurk og andet der knaser i aften Det kunne vi nemlig nemt fristes til.

Men vi har et bredt udvalg af grøntsager i huset, har jo en skøn lille pige på snart 8 måneder der også spiser med, og som har brug for andet end proteiner
Men vi har aftalt at vi kigger på det i morgen tidlig over morgenmaden og så går ud og handler hvad vi evt. måtte mangle.

Ja det er ret flot med min mand, men han har også udvist en nærmest uhørt selvdiciplin de sidste 6 døgn, -han plejer ellers at ryge i 1½ time efter vi er startet på en kur
Dertil kommer at han trænger til at tabe sig en del og hvis vi ser bort fra det han vejer for meget så er han i forvejen en stor mand på knap 2 meter så der er jo et stort apparat der skal holdes igang -og dermed også en stor basalforbrænding.

Men flot er det altså -og endnu mere flot i betragtning af at der har været kage på hans arbejde 3 dage i denne uge, og maden i katinen stort set alle dage har været noget sammenkogt som han ikke har kunnet spise -det kræver noget diciplin. Så jeg er faktisk ret stolt af ham (selvom jeg er øv over det ikke er mig )

Anmeld

24. marts 2012

quindelist

Status efter 7 dage i angrebsfasen.
Min mand har tabt sig 5,7 kg og jeg har tabt 2,4 kg -indrømmet jeg havde håbet jeg havde smidt lidt mere men det er så vilkårene og man skal ikke tude over knap 2½ tabte kg

Her til morgen har vi spist en skive skinke ristet på panden med et spejlæg til og AGURK -det smagte jo himmelsk. Hold da lige op vi har glædet os til grøntsagerne

Vi er ved godt mod og klar til den næste fase.
Nu holder vi dog op med at veje os hver dag men indfører 2 vejedage om ugen i stedet -der gik bare lidt sport i det her i angrebsfasen.

Hvordan ser det ud hos jer andre? Håber i holder modet oppe og vægten drøner nedad.

Om lidt skal vi ud og købe en ny badevægt, den er begyndt at klage over batterier -det er sikkert fordi den er blevet overanstrengt den sidste uge

Anmeld

24. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Status efter 7 dage i angrebsfasen.
Min mand har tabt sig 5,7 kg og jeg har tabt 2,4 kg -indrømmet jeg havde håbet jeg havde smidt lidt mere men det er så vilkårene og man skal ikke tude over knap 2½ tabte kg

Her til morgen har vi spist en skive skinke ristet på panden med et spejlæg til og AGURK -det smagte jo himmelsk. Hold da lige op vi har glædet os til grøntsagerne

Vi er ved godt mod og klar til den næste fase.
Nu holder vi dog op med at veje os hver dag men indfører 2 vejedage om ugen i stedet -der gik bare lidt sport i det her i angrebsfasen.

Hvordan ser det ud hos jer andre? Håber i holder modet oppe og vægten drøner nedad.

Om lidt skal vi ud og købe en ny badevægt, den er begyndt at klage over batterier -det er sikkert fordi den er blevet overanstrengt den sidste uge

Hvor er i bare gode 

Årh ha syntes ikke jeg har haft andet end problemer. De 3 første dage var fine, så blev vi syge herhjemme og her den sidste uge er jeg begyndt af så sygt meget kvalme og kaster op. Kan slet ikke være i nærheden af kød, specielt ikke hvis det er kødlugt fra køleskabet  puha...

Så jeg tror efterhånden jeg giver op på Dukan kuren og spiser sundt af de ting der ikke gør mig dårlig - hold kæft hvor lyder det åndssvagt  Har dog en aftale med lægen på tirsdag og så må se hvad det er der gør at jeg får det træls.

Men tabe mig det skal jeg da, og er også glad for de 3-4 kilo jeg har tabt de sidste 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.