quindelist skriver:
Status efter 7 dage i angrebsfasen.
Min mand har tabt sig 5,7 kg og jeg har tabt 2,4 kg -indrømmet jeg havde håbet jeg havde smidt lidt mere men det er så vilkårene og man skal ikke tude over knap 2½ tabte kg 
Her til morgen har vi spist en skive skinke ristet på panden med et spejlæg til og AGURK -det smagte jo himmelsk. Hold da lige op vi har glædet os til grøntsagerne 
Vi er ved godt mod og klar til den næste fase.
Nu holder vi dog op med at veje os hver dag men indfører 2 vejedage om ugen i stedet -der gik bare lidt sport i det her i angrebsfasen.
Hvordan ser det ud hos jer andre? Håber i holder modet oppe og vægten drøner nedad.
Om lidt skal vi ud og købe en ny badevægt, den er begyndt at klage over batterier -det er sikkert fordi den er blevet overanstrengt den sidste uge 
Tillykke med vægttabet. Det er super flot og et stort vægttab
Og velkommen i fase to. Jeg har glædet mig til at du også kom i denne fase, for mangler en at sparre med 
Jeg har haft krise i dag og haftden sygeste trang til kage. Var til noget arrangement i eftermiddags med kæmpe kagebord og senere hos lillesøster med nybagt lagkage MEN jeg stod imod og kom igennem... Og det er jeg rigtig glad for nu. Jeg har købt nogle sukkerfrie karameller, som vi må få i fase to, og sådan en fire har jeg guffet med en pepsi max i aften.
Jeg har været på vægten som siger minus 600 gram siden tirsdag. Så tempoet er sat, hvilket nok er naturligt nok.
Jeg er lidt i tvivl om, vi kun må få de nævnte grøntsager, eller om det kun er forslag? For så er salat feks "forbudt". Jeg overvejer nemlig at spise de grøntsager jeg har lyst til, og så holde mig fra de ting, der står nævnt som forbudt...
Eller hvad gør I?
Kh. Louise, der helt sikkert drømmer om kage i nat 
Anmeld