Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

quindelist

Norman skriver:

Hvor er i bare gode 

Årh ha syntes ikke jeg har haft andet end problemer. De 3 første dage var fine, så blev vi syge herhjemme og her den sidste uge er jeg begyndt af så sygt meget kvalme og kaster op. Kan slet ikke være i nærheden af kød, specielt ikke hvis det er kødlugt fra køleskabet  puha...

Så jeg tror efterhånden jeg giver op på Dukan kuren og spiser sundt af de ting der ikke gør mig dårlig - hold kæft hvor lyder det åndssvagt  Har dog en aftale med lægen på tirsdag og så må se hvad det er der gør at jeg får det træls.

Men tabe mig det skal jeg da, og er også glad for de 3-4 kilo jeg har tabt de sidste 2 uger

Æv det lyder heller ikke særligt sjovt.
Nok en god ide lige at slå koldt vand i blodet til i er ovenpå. Kure og sygdom er bare en rigtig dårlig kombination for kroppen er jo i nødberedskab når man er syg.

God bedring ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Æv det lyder heller ikke særligt sjovt.
Nok en god ide lige at slå koldt vand i blodet til i er ovenpå. Kure og sygdom er bare en rigtig dårlig kombination for kroppen er jo i nødberedskab når man er syg.

God bedring ihvertfald

Det kan godt være, men er i hvert fald træt af det hele. Kan dog glæde mig mig over at have lært en masse af kuren  Så kan det være jeg tager den op på et senere tidspunkt igen.

Anmeld

24. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

Status efter 7 dage i angrebsfasen.
Min mand har tabt sig 5,7 kg og jeg har tabt 2,4 kg -indrømmet jeg havde håbet jeg havde smidt lidt mere men det er så vilkårene og man skal ikke tude over knap 2½ tabte kg

Her til morgen har vi spist en skive skinke ristet på panden med et spejlæg til og AGURK -det smagte jo himmelsk. Hold da lige op vi har glædet os til grøntsagerne

Vi er ved godt mod og klar til den næste fase.
Nu holder vi dog op med at veje os hver dag men indfører 2 vejedage om ugen i stedet -der gik bare lidt sport i det her i angrebsfasen.

Hvordan ser det ud hos jer andre? Håber i holder modet oppe og vægten drøner nedad.

Om lidt skal vi ud og købe en ny badevægt, den er begyndt at klage over batterier -det er sikkert fordi den er blevet overanstrengt den sidste uge

Tillykke med vægttabet. Det er super flot og et stort vægttab Og velkommen i fase to. Jeg har glædet mig til at du også kom i denne fase, for mangler en at sparre med

Jeg har haft krise i dag og haftden sygeste trang til kage. Var til noget arrangement i eftermiddags med kæmpe kagebord og senere hos lillesøster med nybagt lagkage MEN jeg stod imod og kom igennem... Og det er jeg rigtig glad for nu. Jeg har købt nogle sukkerfrie karameller, som vi må få i fase to, og sådan en fire har jeg guffet med en pepsi max i aften. 

Jeg har været på vægten som siger minus 600 gram siden tirsdag. Så tempoet er sat, hvilket nok er naturligt nok. 

Jeg er lidt i tvivl om, vi kun må få de nævnte grøntsager, eller om det kun er forslag? For så er salat feks "forbudt". Jeg overvejer nemlig at spise de grøntsager jeg har lyst til, og så holde mig fra de ting, der står nævnt som forbudt... 

Eller hvad gør I? 

Kh. Louise, der helt sikkert drømmer om kage i nat

Anmeld

24. marts 2012

Kamulla

efter min intensive hårde træning, som gør jeg SLET ikke kan gå idag (var på syygt hold igår) har min vægt stået stille.. det er jeg ikke god til.. men har heldigvis også taget mål.. så glæder mig at se den forandring nu når den dumme vægt ikke falder haha, men kroppen strammes op ihvertfald

Anmeld

24. marts 2012

ønskebørn74

Norman skriver:

Hej igen alle 

Nu er det gået en uge, hvordan er det gået jer?.

Her er det gået okay og lidt op og ned, er nemlig blevet syg og vi var jo også til fødselsdag hvor vi desværre ikke kunne styrre os så meget som vi gerne ville.

Min vægt i dag siger 107,2 kg = -1,8 kg  Så jeg er alligevel glad. 

Jeg begynder på mandag og er spændt...

Anmeld

24. marts 2012

janne1986

Norman skriver:

Hej igen alle 

Nu er det gået en uge, hvordan er det gået jer?.

Her er det gået okay og lidt op og ned, er nemlig blevet syg og vi var jo også til fødselsdag hvor vi desværre ikke kunne styrre os så meget som vi gerne ville.

Min vægt i dag siger 107,2 kg = -1,8 kg  Så jeg er alligevel glad. 

Det der havre og hvede klid, hvordan er det med det? Er det bedst og tage det i yoghurt ??

Hvis jeg bager brødet med det i, skal jeg så ha det ved siden af også?

Anmeld

25. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Tillykke med vægttabet. Det er super flot og et stort vægttab Og velkommen i fase to. Jeg har glædet mig til at du også kom i denne fase, for mangler en at sparre med

Jeg har haft krise i dag og haftden sygeste trang til kage. Var til noget arrangement i eftermiddags med kæmpe kagebord og senere hos lillesøster med nybagt lagkage MEN jeg stod imod og kom igennem... Og det er jeg rigtig glad for nu. Jeg har købt nogle sukkerfrie karameller, som vi må få i fase to, og sådan en fire har jeg guffet med en pepsi max i aften. 

Jeg har været på vægten som siger minus 600 gram siden tirsdag. Så tempoet er sat, hvilket nok er naturligt nok. 

Jeg er lidt i tvivl om, vi kun må få de nævnte grøntsager, eller om det kun er forslag? For så er salat feks "forbudt". Jeg overvejer nemlig at spise de grøntsager jeg har lyst til, og så holde mig fra de ting, der står nævnt som forbudt... 

Eller hvad gør I? 

Kh. Louise, der helt sikkert drømmer om kage i nat

Under tilladt og toleret står der at du godt må få salat 

Anmeld

25. marts 2012

Miin'Baby'Mus

ønskebarn74 skriver:

Jeg begynder på mandag og er spændt...

Super 

Anmeld

25. marts 2012

Miin'Baby'Mus

janne1986 skriver:

Det der havre og hvede klid, hvordan er det med det? Er det bedst og tage det i yoghurt ??

Hvis jeg bager brødet med det i, skal jeg så ha det ved siden af også?

Nej du må kun få en af slagsen, altså kun én omgang klid om dagen. Men brødet er super nemt at bage hvis det er 

I yoghurt? Den har jeg ikke hørt før, jeg kom det frikadellerne eller bøf og så bagte jeg ellers brød 

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

Norman skriver:

Nej du må kun få en af slagsen, altså kun én omgang klid om dagen. Men brødet er super nemt at bage hvis det er 

I yoghurt? Den har jeg ikke hørt før, jeg kom det frikadellerne eller bøf og så bagte jeg ellers brød 

Super ,,,, hvad spiser i andre ud over bøf, spejlæg, tun salat og det brød??? 

Må man få kyllingefilet i de der poser med maggi???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.