Dukan Kuren 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

quindelist

Status på 4. dagen af angrebsfasen
Jeg har tabt ialt 1,7 kg og min mand 2,8 -han har taget 200 gram på siden i går men vil tro det bare er lidt træg mave der er skyld i det, så mon ikke han er på vej nedad igen i morgen.

Det går ok. Igår lavede vi kyllingefrikadeller med hvede og havreklid (fordi vores brød var totalt tør og uspiseligt) de var bare MAKS lækre, det kan virkelig anbefales.

Jeg spiser lidt mere æg end man må, men kan ikke rigtigt få det til at hænge sammen på anden måde

Bortset fra det så kører det derudaf, og er sikker på at vi holder til lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

kan du få brødet til at holde? -selvom vi puttede det i en pose var det megatørt på dag 3

Undskyld jeg blander mig

Men mit blev muggent efter tre dage... Måske skulle man lave bollerne i stedet?

Anmeld

20. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

kan du få brødet til at holde? -selvom vi puttede det i en pose var det megatørt på dag 3

Syntes det bliver tørt alligevel, det var kun de allerførste dage jeg syntes at det var okay at spise  hehe. 

Anmeld

20. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Undskyld jeg blander mig

Men mit blev muggent efter tre dage... Måske skulle man lave bollerne i stedet?

Okay det har jeg så ikke oplevet 

Anmeld

20. marts 2012

Mamalou

quindelist skriver:

Status på 4. dagen af angrebsfasen
Jeg har tabt ialt 1,7 kg og min mand 2,8 -han har taget 200 gram på siden i går men vil tro det bare er lidt træg mave der er skyld i det, så mon ikke han er på vej nedad igen i morgen.

Det går ok. Igår lavede vi kyllingefrikadeller med hvede og havreklid (fordi vores brød var totalt tør og uspiseligt) de var bare MAKS lækre, det kan virkelig anbefales.

Jeg spiser lidt mere æg end man må, men kan ikke rigtigt få det til at hænge sammen på anden måde

Bortset fra det så kører det derudaf, og er sikker på at vi holder til lidt endnu

Det er virkelig flot! Den er effektiv i angrebsfasen, gad vide om det varer ved?

Hvordan lavede du dunserne? Lyder lækkert...

Jeg spiser altså også flere æg, faktisk et æg om dagen... Hvis du læser på Dukan's hjemmeside, så må du også spise flere, hvis du ikke har forhøjet kolesterol...

Anmeld

20. marts 2012

quindelist

Vi prøver at lave knækbrødet i dag -skal nok fortælle om resultatet

Anmeld

20. marts 2012

quindelist

Mamalou skriver:

Det er virkelig flot! Den er effektiv i angrebsfasen, gad vide om det varer ved?

Hvordan lavede du dunserne? Lyder lækkert...

Jeg spiser altså også flere æg, faktisk et æg om dagen... Hvis du læser på Dukan's hjemmeside, så må du også spise flere, hvis du ikke har forhøjet kolesterol...

Ved heldigvis at mit kolesteroltal er fint, det blev tjekket da jeg blev galdestensopereret for nyligt.

Vi købte hakket kyllingekød, og puttede dagsrationen af havreklid og hvedeklid i istedet for mel/rasp, og så ellers bare som man plejer med lidt æg og vand (eller mælk afhængig af hvad man synes )
Vi brugte så lidt løgpulver til at give smag.

Tørstegte dem på panden -men kunne sikkert sagtens have lave dem i ovnen.

De var SÅ lækre

Anmeld

20. marts 2012

Na-Wi

Jeg prøvede at smage det der dukan brød i morges som jeg bagte igår, og var ved at kaste op! Det smagte virkelig dårligt.. (måske er jeg bare dårlig til at bage ) så jeg smed mit havreklid i min yoghurt imorges istedet..

Anmeld

20. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Okay det har jeg så ikke oplevet 

Jeg har jo været ene om at spise mit brød, så måske mit har ligget længere end dit/jeres?

Anmeld

20. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Wow hvor er det flot 

Takker - fedt at det går frem for os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.