Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Københavnermor

Mamalou skriver:

God idé med hakkebøffen... Det mætter også godt.

Var din mor tilfreds med kuren?

Rigtig meget, hun tabte 8 kg på kort tid, og hun syntes slet ikke det var hårdt som med andre kure.. Hendes mand tabte 10 kg og han var endda kun delvist på kuren i noget af tiden.. Han fulgte jo bare hendes måltider men overholdte det ikke helt selv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

STORT tillykke forresten 

Mange tak  Det gør da i hvert fald at man vil arbejde for meget 

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Ja jeg er også vant til hygge (sukker) hist og her, men var faktisk overrasket over hvor lidt jeg har mærket til det. Normalt har jeg hovedpine næsten efter 2 timer på en kur  Så jeg er positiv..

Jeg har nu holdt mig udelukkende til det jeg må få  Men der står jo også derinde at man gerne må få noget vanilije yoghurt, og det er jo ret sødt - så kan da nok bruges som en snack 

Hm jamen i dag er morgenmaden yoghurt og et glas mælk.

Middagsmaden er fyldte æg og så laver jeg nogle fiskefrikadeller

En snack bliver nok lidt mere yoghurt

Aftensmaden  Bliver så både kylling, oksekødsfrikadeller, fiskefrikadeller, æg og brød. Har lavet en masse forskellig kød fordi der skulle laves noget spiseligt og knap så kedeligt til madpakken 

Desuden skal mig og hunden hente kæresten fra arbejde i dag, så det bliver en god tur på omkring 5 km 

Hva med jer?

Det går jeg også ud fra jeg har? Synes jeg har læst både Cheasy yogurt og pepsi max er tilladt? Det håber jeg

Yogurt til morgenmad.

Æggekage med rejer til frokost.

Brød med hytteost til eftermiddag.

Aftensmad - er ikke helt på plads. Har overvejet at smutte forbi fiskehandleren, så det bliver sikkert noget lækkert derfra

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Ja jeg er også vant til hygge (sukker) hist og her, men var faktisk overrasket over hvor lidt jeg har mærket til det. Normalt har jeg hovedpine næsten efter 2 timer på en kur  Så jeg er positiv..

Jeg har nu holdt mig udelukkende til det jeg må få  Men der står jo også derinde at man gerne må få noget vanilije yoghurt, og det er jo ret sødt - så kan da nok bruges som en snack 

Hm jamen i dag er morgenmaden yoghurt og et glas mælk.

Middagsmaden er fyldte æg og så laver jeg nogle fiskefrikadeller

En snack bliver nok lidt mere yoghurt

Aftensmaden  Bliver så både kylling, oksekødsfrikadeller, fiskefrikadeller, æg og brød. Har lavet en masse forskellig kød fordi der skulle laves noget spiseligt og knap så kedeligt til madpakken 

Desuden skal mig og hunden hente kæresten fra arbejde i dag, så det bliver en god tur på omkring 5 km 

Hva med jer?

Det går jeg også ud fra jeg har? Synes jeg har læst både Cheasy yogurt og pepsi max er tilladt? Det håber jeg

Yogurt til morgenmad.

Aftensmad - er ikke helt på plads. Har overvejet at smutte forbi fiskehandleren, så det bliver sikkert noget lækkert derfra

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Mange tak  Det gør da i hvert fald at man vil arbejde for meget 

Ja helt klart, når det lønner sig!

Jeg skal op vægten i dag... Men ved jo så ikke, hvad der er sket siden i går... 

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Yogurt til morgenmad.

Jaa, syntes da selv at jeg har læst at light-produkter er tilladt  Så hvorfor ikke. 

Vi er så bestemt ikke glade for fisk herhjemme, men fiskefrikadeller er okay - og fisk skal vi altså have. Men tror jeg går over og købe noget persille eller dild og proppe i farsen for at det får lidt smag - man må jo gerne bruge krydderurter  

Og ja, så tror jeg at jeg lave noget omelet/æggekage til madpakken in morgen  det er nok meget lækkert med et stykke brød til 

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Jaa, syntes da selv at jeg har læst at light-produkter er tilladt  Så hvorfor ikke. 

Vi er så bestemt ikke glade for fisk herhjemme, men fiskefrikadeller er okay - og fisk skal vi altså have. Men tror jeg går over og købe noget persille eller dild og proppe i farsen for at det får lidt smag - man må jo gerne bruge krydderurter  

Og ja, så tror jeg at jeg lave noget omelet/æggekage til madpakken in morgen  det er nok meget lækkert med et stykke brød til 

Blev lige lidt svedt... Gør ihvertfald hvad jeg kan for at holde kuren

Jeg elsker fisk, men har tilgengæld lidt svært med hakkekød af og til. Så vi har nok alle vores

Det lyder rigtig lækkert med friske krydderurter... Bliver helt sulten

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Blev lige lidt svedt... Gør ihvertfald hvad jeg kan for at holde kuren

Jeg elsker fisk, men har tilgengæld lidt svært med hakkekød af og til. Så vi har nok alle vores

Det lyder rigtig lækkert med friske krydderurter... Bliver helt sulten

Haha, men jeg tror måske bare ikke man skal overdrive. Tror man skal/må drikke en om dagen måske så 

Jeg har selv svært ved hakket oksekød, det er nemmere at spise tilsølet i sovs eller i en lasagne  Men det er bedre end fisk hehe

Anmeld

13. marts 2012

Hougaard92

Norman skriver:

Altså du skal jo lave noget brød dertil da man skal have klid hver dag  Desuden er der er liste over tolereret ting man også må spise 

Jeg startede igår - jeg fik både yoghurt, oksekød, kylling og fyldte æg + det der brød og jeg har sku tabt 1, 6 kg   er fuldstændig i shok.. 

vil du prøve skrive ned hvad du har spist i løbet af den dag, vil også gerne selv i gang ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe det an ?

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

JuliaHougaard92 skriver:

vil du prøve skrive ned hvad du har spist i løbet af den dag, vil også gerne selv i gang ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe det an ?

Jamen i dag har jeg spist yoghurt og fået et glas mælk til morgenmad

Har lige spist noget kylling til middagsmad

Til aften i dag skal vi have rester af kylling, fyldte æg og oksekødsfrikadeller. Samt at jeg har lavet klidbrød og jeg laver fiskefrikadeller  Så er der også til madpakke i morgen..

Er jeg lidt sulten så spiser jeg lidt youghurt eller æg

Og så drikker jeg selvfølgelig en mase vand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.