AnjaB skriver:
Hej piger
Hvordan går det med jer og kuren. Her må jeg indrømme at det bare slet ikke passede ind i mit liv med alt det kød og protein så er hoppet på godt med grønsager + proteiner nu.
Nå men jeg må jo se hvad vægten siger på mandag, er nervøs for weekenden da vi skal til 60 års fødselsdag og skal være væk hele weekenden
håber bare den siger lidt vægttab for har holdt mig helt væk fra slik og kage og i mødregruppen gik vi næsten 12 kilometer i går
Men det positive er også at amningen slet ikke er påvirket af min sundere livsstil
Fortsat god kur til jer alle her de næste 3 "farlige" dage

Her går den fint med kuren synes jeg, selvom jeg glæder mig til jeg hopper på fase 2. Alt det kød er til at blive skør af, når ikke der er noget dertil... Jeg tror ikke der er nogle problemer i, at du også spiser grøntsager. Det er stadig sundt og godt.
Jeg har også holdt mig fra sukker og kage, og jeg har haft en knalderens hovedpine. Den er heldigvis gået over! Jeg tror det er fordi min krop ikke får sukker. Jeg synes den væreste dag var i går, men jeg klemte ballerne sammen og havde en madpakke med til mødregruppen og spiste kød, da vi havde et vennepar ovre der fik thailandsk mad... Jeg får også gået noget - dog ikke 12 km som dig 
Det bliver nok en stor udfordring med fødselsdagen og weekenden væk... Skal I bo på hotel eller hos familie? Tænker at hvis det er på hotel eller lign, så er der ofte buffet hvor der også er grønt, frugt osv. Det bliver under alle omstændigheder svært at overholde, så måske du bare skal vælge de sunde alternativer...
Også god kur til dig 

Anmeld