Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Det er også nogle barske dage i angrebsfasen. Det havde jeg ikke forudset, at det ville være, ihvertfald ikke i den grad... Jeg har haft ondt i hovedet siden i går, men det er heldigvis gået over nu. Jeg tror det handler om, alt det sukker jeg ikke længere får - det har jeg vist nævnt før.

Jeg synes det lyder meget fornuftigt, at I springer til fase to. Som du siger, at strejker din krop sikkert over, at den pludselig kun skal leve af protein... Ingen tvivl om, at du/I ikke vil tage jer alligevel. 

Jeg glæder mig helt vildt til at jeg "må få" grøntsager, og tænker allerede hvad jeg skal lave, så måltiderne virker mere som de måltider jeg normalvis får. I det daglige har jeg faktisk aldrig rigtig spist kartofler og ris, eller meget pasta, så jeg tror ikke det bliver den store udfordring (forhåbentlig)

Det er helt utroligt du har smidt et kg mere, selvom der selvfølgelig  nok er røget noget væske.

Kan du mærke forskel på helbredet efter du har fået lidt grønt?

Vh. Louise

Ja, men det bliver meget lidt grøntsager og vi har det faktisk bedre i dag Vi delte en halv agurk og 3 tomater

Har så lovet manden at i dag finder vi en god bøf hehe, ellers så gider han nok snart ikke mere

Og nu hvor jeg har set at det går godt så tager jeg først en tur på vægten igen på mandag, ellers er jeg bange for at jeg bliver helt hysterisk - også fordi at vi skal til morgenmads-fødsesldag på lørdag, suk, og så har vi så aftalt at vi må få et rundstykke med kødpålæg og et lille stykke kage.
Men det skal ikke undre mig at det ødelægger det hele af Men tror også det er der så SURT at sidde klokken 9 om morgenen og intet få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Ellie79

Hej piger

Hvordan går det med jer og kuren. Her må jeg indrømme at det bare slet ikke passede ind i mit liv med alt det kød og protein så er hoppet på godt med grønsager + proteiner nu.

Nå men jeg må jo se hvad vægten siger på mandag, er nervøs for weekenden da vi skal til 60 års fødselsdag og skal være væk hele weekenden håber bare den siger lidt vægttab for har holdt mig helt væk fra slik og kage og i mødregruppen gik vi næsten 12 kilometer i går

Men det positive er også at amningen slet ikke er påvirket af min sundere livsstil

Fortsat god kur til jer alle her de næste 3 "farlige" dage

Anmeld

15. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Ja, men det bliver meget lidt grøntsager og vi har det faktisk bedre i dag Vi delte en halv agurk og 3 tomater

Har så lovet manden at i dag finder vi en god bøf hehe, ellers så gider han nok snart ikke mere

Og nu hvor jeg har set at det går godt så tager jeg først en tur på vægten igen på mandag, ellers er jeg bange for at jeg bliver helt hysterisk - også fordi at vi skal til morgenmads-fødsesldag på lørdag, suk, og så har vi så aftalt at vi må få et rundstykke med kødpålæg og et lille stykke kage.
Men det skal ikke undre mig at det ødelægger det hele af Men tror også det er der så SURT at sidde klokken 9 om morgenen og intet få

Jeg tror også det er meget klog ikke at hoppe på vægten hver dag. Jeg har med vilje ikke købt batterier til min vægt, så jeg kan først veje min tirsdag, når bette og jeg skal til babysvøming.

Men mon ikke du bliver tilfreds med vægten, selvom der ryger et rundstykke og lidt kage ned? Jeg tror det er vigtigt at finde en balance man kan leve med, ellers bliver det simpelthen for surt, og så lykkes det slet ikke. 

Spændende hvad vi siger i næste uge

Anmeld

15. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Hej piger

Hvordan går det med jer og kuren. Her må jeg indrømme at det bare slet ikke passede ind i mit liv med alt det kød og protein så er hoppet på godt med grønsager + proteiner nu.

Nå men jeg må jo se hvad vægten siger på mandag, er nervøs for weekenden da vi skal til 60 års fødselsdag og skal være væk hele weekenden håber bare den siger lidt vægttab for har holdt mig helt væk fra slik og kage og i mødregruppen gik vi næsten 12 kilometer i går

Men det positive er også at amningen slet ikke er påvirket af min sundere livsstil

Her går den fint med kuren synes jeg, selvom jeg glæder mig til jeg hopper på fase 2. Alt det kød er til at blive skør af, når ikke der er noget dertil... Jeg tror ikke der er nogle problemer i, at du også spiser grøntsager. Det er stadig sundt og godt. 

Jeg har også holdt mig fra sukker og kage, og jeg har haft en knalderens hovedpine. Den er heldigvis gået over! Jeg tror det er fordi min krop ikke får sukker. Jeg synes den væreste dag var i går, men jeg klemte ballerne sammen og havde en madpakke med til mødregruppen og spiste kød, da vi havde et vennepar ovre der fik thailandsk mad... Jeg får også gået noget - dog ikke 12 km som dig

Det bliver nok en stor udfordring med fødselsdagen og weekenden væk... Skal I bo på hotel eller hos familie? Tænker at hvis det er på hotel eller lign, så er der ofte buffet hvor der også er grønt, frugt osv. Det bliver under alle omstændigheder svært at overholde, så måske du bare skal vælge de sunde alternativer... 

Også god kur til dig

Anmeld

16. marts 2012

Miin'Baby'Mus

AnjaB skriver:

Hej piger

Nej det var faktisk svære end det virkede til, så vi er også hoppet på grøntsager 

Vi skal også til fødselsdag i weekenden, så jeg håber ikke at det ødelægger det hele 

Men held og lykke med det 

Anmeld

16. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg tror også det er meget klog ikke at hoppe på vægten hver dag. Jeg har med vilje ikke købt batterier til min vægt, så jeg kan først veje min tirsdag, når bette og jeg skal til babysvøming.

Men mon ikke du bliver tilfreds med vægten, selvom der ryger et rundstykke og lidt kage ned? Jeg tror det er vigtigt at finde en balance man kan leve med, ellers bliver det simpelthen for surt, og så lykkes det slet ikke. 

Spændende hvad vi siger i næste uge

Ja det bliver meget surt hvis vi aldrig kan sidde og hygge med andre mere. Det skal jo passe ind på en eller anden måde, men nu må vi se 

Anmeld

16. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Ja det bliver meget surt hvis vi aldrig kan sidde og hygge med andre mere. Det skal jo passe ind på en eller anden måde, men nu må vi se 

Jeg tror det er vigtig at finde et niveau, hvor man kan være med og acceptere at det måske tager lidt længere tid i den sidste ende. Uanset hvad, så er jeg overbevist om, at vi bliver tilfredse på mandag/tirsdag  

God weekend 

Anmeld

16. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg tror det er vigtig at finde et niveau, hvor man kan være med og acceptere at det måske tager lidt længere tid i den sidste ende. Uanset hvad, så er jeg overbevist om, at vi bliver tilfredse på mandag/tirsdag  

God weekend 

Lige præcis. Det skal jo heller ikke være træls at tabe sig de her kilo  

Anmeld

17. marts 2012

Troldemommi

hej alle

Hvordan går det med jere vægttab, jeg er pisse glad og stolt og har bare så meget mod på den her kur :-)

Elsker at guffe alt mit kød i mig :-)

siden tirsdag og nu her lørdag morgen har jeg tabt mig 3,2 kilo :-D hvor meget har i tabt jer??

har i prøvet at lave kød chips?? guffe guffe guffe :-)

Monica

Anmeld

17. marts 2012

quindelist

Vi er lige gået igang her til morgen.

Morgenmaden bestod af en hakkebøf og et spejlæg - den portion var ikke stor nok -jeg gik ihvertfald sulten fra bordet, men vi har kyllingelår i ovnen så vi altid har en "trommestik" vi lige kan gå og gumle på hvis sulten melder sig.

Og ellers skal vi ud og finde havreklid her om lidt, -der var udsolgt i går -så måske andre end os har fået samme ide.

Hvor store portioner spiser i andre? -altså hvor meget skal der til at det er et helt måltid? -ved godt det er forskelligt hvor meget man spiser normalt men kan være en god inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.