Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.157 visninger
96 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Godmorgen tøser.

Det er mandag og jeg lovede at lave en ny tråd, hvor alle os, som ville følges af kan skrive os ind i  . Hvis nogen har gode ideer til frokost eller andet så må det hjertens gerne også skrives herind.

Idag laver jeg DuKan-brød for klidens skyld og så laver jeg kyllingetærte til at tage med på madpakke til i morgen  Hvad aftensmaden bliver aner jeg stadig ikke,  men har i hvert fald lavet kylling og æg til frokosten i dag 

Jeg vejede i dag 109, så mit mål er at tabe 14 kilo inden 10/4 

Ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg læste mig forresten frem til at man ikke må dyrke hård motion og slet ikke den første uge  Så ved i det ..

Anmeld

12. marts 2012

Ellie79

Godmorgen.

Jeg har spist skyr til morgenmad og frokost bliver tun og æg, resten af dagen er ikke planlagt endnu.

Vejede 79,7 til morgen - Mål 60 kg. Delmål 70 kg til 12.5.2012

Ammer stadig så jeg mærker også lige efter hvad kroppen kan holde til. Regner med at stoppe med at amme om senest 2 mdr hvor han begynder i vuggestue.

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

Hejsa

Jeg er også startet på kuren i dag.

Jeg har desværre ikke kunne finde et batteri til min badevægt hos købmanden hvor vi bor, og jeg kommer ikke i byen i før i morgen, så jeg kan desværre ikke veje mig før i morgen.

Jeg skyder på, at jeg vejer omkring 64-65 kg - er 161 cm høj. Målvægt er 56 kg gerne inden uge 23, hvor vi skal på ferie... 

I dag har jeg spist omelet med pålæg skåret i småstykker til morgenmad. Frokost lavede jeg en tunsalat med rejer og en skefuld fromaisefresh, salt og peber, og til aften står den på kylling.... 

Min kæreste har besluttet sig for at hoppe med kuren. Mødte ham dog med en rugbrødsklapsammen med leverpostej, da jeg kom hjem med Villads i formiddags... Så jeg ved ikke hvor seriøs han er  

Hvordan laver man kyllingetærte?

Kh. Louise

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Godmorgen.

Jeg har spist skyr til morgenmad og frokost bliver tun og æg, resten af dagen er ikke planlagt endnu.

Vejede 79,7 til morgen - Mål 60 kg. Delmål 70 kg til 12.5.2012

Ammer stadig så jeg mærker også lige efter hvad kroppen kan holde til. Regner med at stoppe med at amme om senest 2 mdr hvor han begynder i vuggestue.

Spiser du bare ren skyr?

Anmeld

12. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Hejsa

Jeg er også startet på kuren i dag.

Jeg har desværre ikke kunne finde et batteri til min badevægt hos købmanden hvor vi bor, og jeg kommer ikke i byen i før i morgen, så jeg kan desværre ikke veje mig før i morgen.

Jeg skyder på, at jeg vejer omkring 64-65 kg - er 161 cm høj. Målvægt er 56 kg gerne inden uge 23, hvor vi skal på ferie... 

I dag har jeg spist omelet med pålæg skåret i småstykker til morgenmad. Frokost lavede jeg en tunsalat med rejer og en skefuld fromaisefresh, salt og peber, og til aften står den på kylling.... 

Min kæreste har besluttet sig for at hoppe med kuren. Mødte ham dog med en rugbrødsklapsammen med leverpostej, da jeg kom hjem med Villads i formiddags... Så jeg ved ikke hvor seriøs han er  

Hvordan laver man kyllingetærte?

Kh. Louise

Haha ja okay, rugbrød er vist ikke en del af kuren  men det er fint fint, vi tager tingene som de kommer - det var jo også bare for hyggens skyld og så selvfølgelig det at man har nogen at støtte sig til 

Jamen inden under opskrifter der kan du se hvordan man laver den, altså inde på den der hjemmeside.

Jeg skal lave Dukan Brød i dag og så skal vi have oksekødsfrikadeller og fyldte æg til aftensmad  Man skal jo have en portion havreklid hver dag, så tænkte at jeg nok måtte lave der der brød der er opskrifter på  

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Haha ja okay, rugbrød er vist ikke en del af kuren  men det er fint fint, vi tager tingene som de kommer - det var jo også bare for hyggens skyld og så selvfølgelig det at man har nogen at støtte sig til 

Jamen inden under opskrifter der kan du se hvordan man laver den, altså inde på den der hjemmeside.

Jeg skal lave Dukan Brød i dag og så skal vi have oksekødsfrikadeller og fyldte æg til aftensmad  Man skal jo have en portion havreklid hver dag, så tænkte at jeg nok måtte lave der der brød der er opskrifter på  

Nej det er ikke en del af kuren. Jeg tror også han følte sig bustet, da han mødte mig på vej ned af trappen Men pyt, han trænger ikke til at tabe sig, så det går nok... 

Jeg skal også have købt havreklid... Gad vide om det fås i Spar... Ellers bliver det også først i morgen jeg hopper på den... 

Jeg må lige ind og lure opskrifterne... Det kunne være, der var lidt inspiration

Anmeld

12. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Nej det er ikke en del af kuren. Jeg tror også han følte sig bustet, da han mødte mig på vej ned af trappen Men pyt, han trænger ikke til at tabe sig, så det går nok... 

Jeg skal også have købt havreklid... Gad vide om det fås i Spar... Ellers bliver det også først i morgen jeg hopper på den... 

Jeg må lige ind og lure opskrifterne... Det kunne være, der var lidt inspiration

Ih, altså man kan få hvedeklid i Super Best, men sørme ikke om man skal i en helsebutik for at få havreklid  hm...

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

Fandt lige denne artikel...

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Slankekure/2011/Dukankuren/Dukanforord.aspx

Der står, at man skal veksle mellem fase 1 og 2 - fem dage i hver fase - indtil man har tabt det man ønsker at tabe. 

Det var jeg ikke klar over?

Kan desværre ikke linke direkte... 

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Ih, altså man kan få hvedeklid i Super Best, men sørme ikke om man skal i en helsebutik for at få havreklid  hm...

Arrghh typisk... 

Jeg må på cyklen ind til byen i morgen, så jeg kan få det købt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.