Norman skriver:
Ja har tabt et kilo mere
Men mig og manden hopper på grøntsagerne allerede nu, jeg har simpelthen haft det så dårligt i dag hvor jeg har kastet op osv, og nu siger han også at han har det lidt træls.
Vi snakkede om det, og vi er jo lidt store i størrelsen og har levet okay godt, så vi tror måske ikke vores kroppe var helt med på at udelukkende leve af proteiner
Lidt træls syntes jeg, var jo så meget oppe og køre over at dette skulle være dne perfekte kur.
Men vi starter ud med meget lidt, så i dag bliver aftensmaden kylling, brød, agurk og tomat.
Det er også nogle barske dage i angrebsfasen. Det havde jeg ikke forudset, at det ville være, ihvertfald ikke i den grad... Jeg har haft ondt i hovedet siden i går, men det er heldigvis gået over nu. Jeg tror det handler om, alt det sukker jeg ikke længere får - det har jeg vist nævnt før.
Jeg synes det lyder meget fornuftigt, at I springer til fase to. Som du siger, at strejker din krop sikkert over, at den pludselig kun skal leve af protein... Ingen tvivl om, at du/I ikke vil tage jer alligevel.
Jeg glæder mig helt vildt til at jeg "må få" grøntsager, og tænker allerede hvad jeg skal lave, så måltiderne virker mere som de måltider jeg normalvis får. I det daglige har jeg faktisk aldrig rigtig spist kartofler og ris, eller meget pasta, så jeg tror ikke det bliver den store udfordring (forhåbentlig)
Det er helt utroligt du har smidt et kg mere, selvom der selvfølgelig nok er røget noget væske.
Kan du mærke forskel på helbredet efter du har fået lidt grønt?
Vh. Louise
Anmeld