Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Nej synes det er grynet rent, jeg har fundet dem fra løgimose med hindbær og rababer, synes de er lækre og mætter meget. Men koster desværre også meget synes jeg.

Lyder ellers lækkert. Hvor køber du dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Ellie79

Mamalou skriver:

Lyder ellers lækkert. Hvor køber du dem?

De er super lækre, er mæt i lang tid efter sådan et lille bærer jeg har kun set dem i netto, ved ikke om der er andre der forhandler løgimose. Men de kan tit være udsolgt så plejer at købe godt ind når de har dem.

Anmeld

12. marts 2012

come2

Norman skriver:

Godmorgen tøser.

Det er mandag og jeg lovede at lave en ny tråd, hvor alle os, som ville følges af kan skrive os ind i  . Hvis nogen har gode ideer til frokost eller andet så må det hjertens gerne også skrives herind.

Idag laver jeg DuKan-brød for klidens skyld og så laver jeg kyllingetærte til at tage med på madpakke til i morgen  Hvad aftensmaden bliver aner jeg stadig ikke,  men har i hvert fald lavet kylling og æg til frokosten i dag 

Jeg vejede i dag 109, så mit mål er at tabe 14 kilo inden 10/4 

Ha en god dag

Jeg har været startet med den kur. Men nåede kun til dag 7 ca.

Den er bestemt ikke egnet til personer der syrker meget motion fandt vi ud af herhjemme.

Men vi tabte os begge ca. 4 kg i opstarts facen (kan ik lige huske hva den kaldes) held og lykke med det hele

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

De er super lækre, er mæt i lang tid efter sådan et lille bærer jeg har kun set dem i netto, ved ikke om der er andre der forhandler løgimose. Men de kan tit være udsolgt så plejer at købe godt ind når de har dem.

Jeg må en tur i Netto Sådanret bæger kunne godt gå hen og stille lækker-sulten, der ofte kommer snigende om aftenen

Jeg har bagt brødet i dag, kom en ekstra skefuld fromaise fresh i , timian i, og lidt groft havsalt på toppen - det blev rigtig godt. Meget overraskende! Min kæreste var også vild med det. Så et lille tip retur til dig

Synes du det er en hård kur indtil videre?

Anmeld

12. marts 2012

Miin'Baby'Mus

come2 skriver:

Jeg har været startet med den kur. Men nåede kun til dag 7 ca.

Den er bestemt ikke egnet til personer der syrker meget motion fandt vi ud af herhjemme.

Men vi tabte os begge ca. 4 kg i opstarts facen (kan ik lige huske hva den kaldes) held og lykke med det hele

Okay, nu må vi se hvordan det går her  Men håber da jeg holder længere end 7 dage 

Dyrker heller ikke alverdens motion. Går en masse ture med hunden og dyrker noget yoga og pileates  Men der står også derinde at man ikke må dyrke hård motion, specielt ikke i fase 1 

Anmeld

13. marts 2012

Ellie79

Mamalou skriver:

Jeg må en tur i Netto Sådanret bæger kunne godt gå hen og stille lækker-sulten, der ofte kommer snigende om aftenen

Jeg har bagt brødet i dag, kom en ekstra skefuld fromaise fresh i , timian i, og lidt groft havsalt på toppen - det blev rigtig godt. Meget overraskende! Min kæreste var også vild med det. Så et lille tip retur til dig

Synes du det er en hård kur indtil videre?

Ej det må jeg prøve, brød er for mig det værste at undvære - elsker også slik og kage men nybagt brød så er jeg en regnorm.

Jeg kan ikke holde kuren helt kan jeg mærke, så improvisere lidt hen af dagen men prøver at holde mig inden for kurens rammer. Men tør heller ikke tabe mig for hurtigt er bange for kroppen ikke kan følge med og begynder at slaske for meget. Sidst tabte jeg 10 kg på 2 mdr efter jeg stoppede med amning og det gik lige hurtigt nok - tog næsten 1½ år før maven så pæn ud igen

Men håber alligevel der er 10 - 15 kilo der er væk inden uge 30 hvor vi skal på ferie

Anmeld

13. marts 2012

Hougaard92

Godmorgen

nu har jeg været inde og læse om kuren, det ser vildt spændenden ud, og det lyder som en kur man kan holde synes jeg .

den er jeg med på

Anmeld

13. marts 2012

Hougaard92

Jeg har lige et spørgsmål, hvordan søren kan man kun spise kød i 10 dage ? må man ikke blande det med noget ?

Anmeld

13. marts 2012

Troldemommi

Så er vi også hoppet på Dukan Kuren :-) Puhha er ikke blevet vejet længe så fik mig et større chok her til morgen, ikke flere Ritter Sport med nougat til mig :-)

overvejer om min vægt vejer forkert :-S

Monica som håber hun har tabt 10 kilo inden i morgen :-)

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

AnjaB skriver:

Ej det må jeg prøve, brød er for mig det værste at undvære - elsker også slik og kage men nybagt brød så er jeg en regnorm.

Jeg kan ikke holde kuren helt kan jeg mærke, så improvisere lidt hen af dagen men prøver at holde mig inden for kurens rammer. Men tør heller ikke tabe mig for hurtigt er bange for kroppen ikke kan følge med og begynder at slaske for meget. Sidst tabte jeg 10 kg på 2 mdr efter jeg stoppede med amning og det gik lige hurtigt nok - tog næsten 1½ år før maven så pæn ud igen

Men håber alligevel der er 10 - 15 kilo der er væk inden uge 30 hvor vi skal på ferie

Jeg er også total svag når det kommer til brød, især nybagt! Det er ikke meget af brødet man må få, men det gjorde alligevel godt i går til aftensmaden, hvor der var en skive nybagt brød. Det var ovenikøbet så nemt at bage, så det er bare win win

Jeg forstår godt, at du ikke kan holde dig til kuren 100%. Jeg var selv lidt små svimmel i går aftes, selvom jeg har spist godt, og der bliver jo også tage energi fra dig ved amningen, så du skal have ekstra ind. Der er vel også risiko for, at du slet ikke producerer mælk, hvis du ikke får mad nok? 

Mit mål er også at tabe mig inden ferie. Vi skal så bare afsted i uge 23... Jeg har væddet med kæresten om, at han skal give mig en ny bikini, hvis jeg har tabt 7 kg... Og hvis det glipper skal jeg have badedragten med - for så vil jeg ikke vise mig i andet  

Jeg skal på vægten i dag, når bettemanden og jeg skal til svømning. Min egen var løbet tør for batterier, og jeg har ikke fået købt nogle endnu... Det er altid lidt angstprovokerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.