AnjaB skriver:
Ej det må jeg prøve, brød er for mig det værste at undvære - elsker også slik og kage men nybagt brød så er jeg en regnorm.
Jeg kan ikke holde kuren helt kan jeg mærke, så improvisere lidt hen af dagen men prøver at holde mig inden for kurens rammer. Men tør heller ikke tabe mig for hurtigt er bange for kroppen ikke kan følge med og begynder at slaske for meget. Sidst tabte jeg 10 kg på 2 mdr efter jeg stoppede med amning og det gik lige hurtigt nok - tog næsten 1½ år før maven så pæn ud igen
Men håber alligevel der er 10 - 15 kilo der er væk inden uge 30 hvor vi skal på ferie
Jeg er også total svag når det kommer til brød, især nybagt! Det er ikke meget af brødet man må få, men det gjorde alligevel godt i går til aftensmaden, hvor der var en skive nybagt brød. Det var ovenikøbet så nemt at bage, så det er bare win win 
Jeg forstår godt, at du ikke kan holde dig til kuren 100%. Jeg var selv lidt små svimmel i går aftes, selvom jeg har spist godt, og der bliver jo også tage energi fra dig ved amningen, så du skal have ekstra ind. Der er vel også risiko for, at du slet ikke producerer mælk, hvis du ikke får mad nok?
Mit mål er også at tabe mig inden ferie. Vi skal så bare afsted i uge 23... Jeg har væddet med kæresten om, at han skal give mig en ny bikini, hvis jeg har tabt 7 kg... Og hvis det glipper skal jeg have badedragten med - for så vil jeg ikke vise mig i andet
Jeg skal på vægten i dag, når bettemanden og jeg skal til svømning. Min egen var løbet tør for batterier, og jeg har ikke fået købt nogle endnu... Det er altid lidt angstprovokerende 
Anmeld