Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Snart igennem 2. dag i angrebsfasen, og det går egentlig ok. Men skal virkelig tænke over ikke lige at sidde og småspise af lillepigens mad den melon hun fik tidligere idag så godt nok usædvanligt lækker ud. Men indtil videre er det gået helt uden snyd.

Status i morges var at min mand havde tabt 1.1 kg på første dag mens jeg havde taget 200 gram på -satser godt nok på at det ændrer sig de næste par dage.

Ja jeg savner også godt nok melon  rigtig meget endda. Bliver helt sulten

Okay, den har jeg alligevel ikke hørt før, men håber da at det ændre sig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Mamalou

Hej tøser!

Ved I hvad havre- og hvedekliden gør godt for?

Vh. Louise

Anmeld

19. marts 2012

Ellie79

PT skriver:

Må man gerne være på kuren, når man ammer?
Jeg vil nemlig rigtig gerne starte på den, men min søn er en måned, så jeg har jo rigtig lang amning tilbage.

Hejsa

Har været på weekend så ved ikke lige om du har fået svar. Jeg tror ikke jeg ville gå på kur men sund livsstil hvis jeg kun havde ammet en mdr. Min søn er 8 mdr og ved at trappe ud eller det skal han da det snart er vuggestue tid, er derfor jeg tør. Men jeg passer meget på og jeg har også lavet meget om på kuren og er nok mere på sund livsstil end kur nu.

Men mærk efter hvordan din mælkeproduktion har det, men sund mad hele dagen burde du også tabe dig efter

Anmeld

19. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Ved I hvad havre- og hvedekliden gør godt for?

Vh. Louise

Hm nej det ved jeg egentligt ikke lige. Det er vist noget med ens tarmsystem og det er også derfor man ikke må få mere end det der står 

Anmeld

19. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AnjaB skriver:

Hejsa

Har været på weekend så ved ikke lige om du har fået svar. Jeg tror ikke jeg ville gå på kur men sund livsstil hvis jeg kun havde ammet en mdr. Min søn er 8 mdr og ved at trappe ud eller det skal han da det snart er vuggestue tid, er derfor jeg tør. Men jeg passer meget på og jeg har også lavet meget om på kuren og er nok mere på sund livsstil end kur nu.

Men mærk efter hvordan din mælkeproduktion har det, men sund mad hele dagen burde du også tabe dig efter

Hej.

Tusinde tak for svar. Jeg vil i stedet prøve en sundere kost og derved ikke risikere amningen.

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

Nu som Moar skriver:

Hvor er i seje allesammen!!!

Lige at fif:

Min mor spiste hakkebøf med et spejlæg oven på til morgenmad og det sagde hun var rigtig lækkert og alligevel lidt morgenmadsagtigt.. 

Så bagte hun også de der pandekager der er opskrift på, og de var super at have med på farten, til mellemmåltid og sådan. Og de smagte rigtig lækkert.

Hvad er opskriften på de pandekager? Skal de laves på panden eller hvordan??

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

Nu som Moar skriver:

Hvor er i seje allesammen!!!

Lige at fif:

Min mor spiste hakkebøf med et spejlæg oven på til morgenmad og det sagde hun var rigtig lækkert og alligevel lidt morgenmadsagtigt.. 

Så bagte hun også de der pandekager der er opskrift på, og de var super at have med på farten, til mellemmåltid og sådan. Og de smagte rigtig lækkert.

Hvad er opskriften på de pandekager? Skal de laves på panden eller hvordan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.