Dukak kuren 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Mamalou

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål, hvordan søren kan man kun spise kød i 10 dage ? må man ikke blande det med noget ?

Du må kun spise proteiner ja. Du må gerne få æg, og mælkeproduker med max 0,5% fedt og hytteost 1,5%. Det kan hjælpe lidt på det. Ellers kan du bage et brød af havreklid og hvedeklid (opskrift på hjemmesiden) og det smager faktisk overraskende godt.

Jeg er kun på anden dagen og jeg synes det er lidt en udfordring at finde på noget, der minder lidt om et måltid, udover at det bare er kød... Men kuren er vist rigtig effektiv, så jeg er villig til alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Mamalou

Monica P skriver:

Så er vi også hoppet på Dukan Kuren :-) Puhha er ikke blevet vejet længe så fik mig et større chok her til morgen, ikke flere Ritter Sport med nougat til mig :-)

overvejer om min vægt vejer forkert :-S

Monica som håber hun har tabt 10 kilo inden i morgen :-)

De kilo har det med at komme snigende Men er overbevist om, at det må være vægten den er galt med

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål, hvordan søren kan man kun spise kød i 10 dage ? må man ikke blande det med noget ?

Altså du skal jo lave noget brød dertil da man skal have klid hver dag  Desuden er der er liste over tolereret ting man også må spise 

Jeg startede igår - jeg fik både yoghurt, oksekød, kylling og fyldte æg + det der brød og jeg har sku tabt 1, 6 kg   er fuldstændig i shok.. 

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg er også total svag når det kommer til brød, især nybagt! Det er ikke meget af brødet man må få, men det gjorde alligevel godt i går til aftensmaden, hvor der var en skive nybagt brød. Det var ovenikøbet så nemt at bage, så det er bare win win

Jeg forstår godt, at du ikke kan holde dig til kuren 100%. Jeg var selv lidt små svimmel i går aftes, selvom jeg har spist godt, og der bliver jo også tage energi fra dig ved amningen, så du skal have ekstra ind. Der er vel også risiko for, at du slet ikke producerer mælk, hvis du ikke får mad nok? 

Mit mål er også at tabe mig inden ferie. Vi skal så bare afsted i uge 23... Jeg har væddet med kæresten om, at han skal give mig en ny bikini, hvis jeg har tabt 7 kg... Og hvis det glipper skal jeg have badedragten med - for så vil jeg ikke vise mig i andet  

Jeg skal på vægten i dag, når bettemanden og jeg skal til svømning. Min egen var løbet tør for batterier, og jeg har ikke fået købt nogle endnu... Det er altid lidt angstprovokerende

Puha, jeg syntes faktisk min dag i går gik rigtig godt - kunne godt mærke at jeg manglede sukker men slet ikke i forhold til andre kure jeg har prøvet. Tror at youghurt hjaælp meget, fik både noget til morgen og noget igen senere på dagen..

Og jeg har tabt 1,6 kg siden i går     

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

Så er vi også hoppet på Dukan Kuren :-) Puhha er ikke blevet vejet længe så fik mig et større chok her til morgen, ikke flere Ritter Sport med nougat til mig :-)

overvejer om min vægt vejer forkert :-S

Monica som håber hun har tabt 10 kilo inden i morgen :-)

Lyder godt og velkommen til 

Jeg er selv helt oppe og køre, har tabt 1,6 kg siden i går  så jeg skal da helt klart blive ved 

Ja, kan da måske godt være den vejer forkert, men den vil vel stadig veje rigtig hvis du taber dig  så det er vel fint. Man skal jo helst bruge den samme vægt da vægte vejer forskelligt

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

Puha, jeg syntes faktisk min dag i går gik rigtig godt - kunne godt mærke at jeg manglede sukker men slet ikke i forhold til andre kure jeg har prøvet. Tror at youghurt hjaælp meget, fik både noget til morgen og noget igen senere på dagen..

Det er cracy.... 1,6 kg - så er der noget om snakken

Jeg havde også en god dag i går. Her blev det også til en gåtur på 4,5 km. 

Jeg har lidt hovedpine i dag, men jeg tror det er pga sukkermangel. Jeg har virkelig spist alt for meget sukker siden graviditeten, så jeg tror det er dét kroppen reagerer på  Psykisk mangler jeg det heldigvis ikke, men jeg fik også en lille Cheasy yogurths snack i går aftens. Den med vanilie er faktisk lidt dessert agtig  

Jeg drak også pepsi max - endnu en af mine laster - og det synes jeg også hjælper lidt på det...  Selvom jeg burde lægge det på hylden.

Hvad skal du have af mad i dag?

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Norman skriver:

STORT tillykke forresten 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Hvor er i seje allesammen!!!

Lige at fif:

Min mor spiste hakkebøf med et spejlæg oven på til morgenmad og det sagde hun var rigtig lækkert og alligevel lidt morgenmadsagtigt.. 

Så bagte hun også de der pandekager der er opskrift på, og de var super at have med på farten, til mellemmåltid og sådan. Og de smagte rigtig lækkert.

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Nu som Moar skriver:

Hvor er i seje allesammen!!!

Lige at fif:

Min mor spiste hakkebøf med et spejlæg oven på til morgenmad og det sagde hun var rigtig lækkert og alligevel lidt morgenmadsagtigt.. 

Så bagte hun også de der pandekager der er opskrift på, og de var super at have med på farten, til mellemmåltid og sådan. Og de smagte rigtig lækkert.

God idé med hakkebøffen... Det mætter også godt.

Var din mor tilfreds med kuren?

Anmeld

13. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Det er cracy.... 1,6 kg - så er der noget om snakken

Jeg havde også en god dag i går. Her blev det også til en gåtur på 4,5 km. 

Jeg har lidt hovedpine i dag, men jeg tror det er pga sukkermangel. Jeg har virkelig spist alt for meget sukker siden graviditeten, så jeg tror det er dét kroppen reagerer på  Psykisk mangler jeg det heldigvis ikke, men jeg fik også en lille Cheasy yogurths snack i går aftens. Den med vanilie er faktisk lidt dessert agtig  

Jeg drak også pepsi max - endnu en af mine laster - og det synes jeg også hjælper lidt på det...  Selvom jeg burde lægge det på hylden.

Hvad skal du have af mad i dag?

Ja jeg er også vant til hygge (sukker) hist og her, men var faktisk overrasket over hvor lidt jeg har mærket til det. Normalt har jeg hovedpine næsten efter 2 timer på en kur  Så jeg er positiv..

Jeg har nu holdt mig udelukkende til det jeg må få  Men der står jo også derinde at man gerne må få noget vanilije yoghurt, og det er jo ret sødt - så kan da nok bruges som en snack 

Hm jamen i dag er morgenmaden yoghurt og et glas mælk.

Middagsmaden er fyldte æg og så laver jeg nogle fiskefrikadeller

En snack bliver nok lidt mere yoghurt

Aftensmaden  Bliver så både kylling, oksekødsfrikadeller, fiskefrikadeller, æg og brød. Har lavet en masse forskellig kød fordi der skulle laves noget spiseligt og knap så kedeligt til madpakken 

Desuden skal mig og hunden hente kæresten fra arbejde i dag, så det bliver en god tur på omkring 5 km 

Hva med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.