For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

TNBC

Maja_4000 skriver:

Jamen jeg gider ikke sidde og diskutere det .. Det er MIN holdning .. Jeg har unge forældre , og jeg vil gerne selv være ung forældre - Og det blev jeg .. Havde jeg ikke fundet den rette at få barn med , havde jeg jo selvfølgelig ventet .. Men sådan har jeg bare altid haft det

jeg har heller ikke sagt der er noget forkert i det, men jeg synes bare at det lyder som om at det er bedre at være ung forældre, fordi så har man flere bedsteforældre. hvilket jo ikke helt er rigtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Maja_4000

Yurie skriver:

jeg har heller ikke sagt der er noget forkert i det, men jeg synes bare at det lyder som om at det er bedre at være ung forældre, fordi så har man flere bedsteforældre. hvilket jo ikke helt er rigtigt. 

Det er bare en "bonus"

Anmeld

9. marts 2012

TNBC

Maja_4000 skriver:

Det er bare en "bonus"

ja det er en bonus, hvorfor skrev du ikke bare det sådan med det samme.??? 

Ja din datter har en super bonus. hun er meget heldig. 

Anmeld

9. marts 2012

Silas&Mille

Min personlige mening er: Ja jeg synes det er for gammelt. 

Jeg synes det er sent at få børn. Men det er heldigvis ikke mig der skal bestemme hvornår folk må få børn  
Jeg mener det er sent at få sit første barn når man er over 35 år. 

Jeg ser ikke ned på folk der vælger at få børn sent, for jeg ved der kan være flere grunde til det. 

Men jeg er også vokset op med en ung mor og en ung bonus-mor. De er begge fra 1965 og jeg selv er fra 1983  
Det at være vokset op med så unge mødre har nok en stor del at sige i forhold til min mening/holding til hvornår kvinder vælger at få børn.

Men når det så er sagt, synes jeg det er en fantastisk tanke at I vil give jeres 3-årige en søster/bror. 

Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.

Anmeld

9. marts 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Det kan vi ikke afgøre... Det er jer der bestemmer om i selv synes i er for gamle til at et barn mere...  

Anmeld

9. marts 2012

oerbaek

Personligt for mig vil jeg ikke have flere børn når jeg nærmer mig de 40, men jeg har også fået de børn jeg skal have inden jeg er fyldt 30. (er selv 29 og har 3 børn)

Men igen kan jeg godt forstå når i har en på 3 år at i vil give jeres barn den gave det er at få en søskende. Og uanset hvad vi siger herinde er det jo kun jer der kan afgøre hvad i syntes der er rigtigt for jer.

jeg er i mødre gruppe med en der lige har fået hendes nr 2 som 40 årig. Jeg tror der er meget stor forskel på hvornår i livet man er klar til at få børn men også hvornår man er færdig med at få børn.

Anmeld

9. marts 2012

Darling<3

Mor og meget mere skriver:

Det forstår jeg ikke - hvorfor gør de tre år så stor en forskel? Kvinder kan jo tilmed påregne at blive to-tre år ældre end mænd, så en 39-årig kvinde er i den forstand "på linje" med en 36-årig mand.

De år gør bare meget for en kvinde! Jeg ville personligt ikke få flere børn når jeg er over de 30, men sådan er jo så forskellige.. En anden ting - kvinder bliver hurtigere mere modne end mænd..

Anmeld

9. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Min dejlige veninde er lige blevet mor for første gang og hun er 39 år  Hun er en fantastisk mor og så livsglad og frisk. Alder er kun et tal. Jeg har kendt nogle på 40 som var friskere end nogle andre på 25

Anmeld

10. marts 2012

Linsi

Anonym skriver:

jeg synes slet ikke at det er for gammelt. Mine forældre var 38 med mig, jeg havde ligeså aktive forældre i den alder :

Anmeld

10. marts 2012

KakaoDrik

Jeg syntes at du er for gammel. Men hvad jeg syntes skal du altså være ligeglad med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.