For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Maja_4000

JEG vil ikke have børn når jeg er 40 .. Men det er jo meget forskelligt fra person til person .. Hvis I har lyst til at få et barn , så gør det dog !

Jeg ville dog være ked af at have så "gamle" forældre .. Jeg har altid sagt at jeg ville have mit første barn inden jeg blev 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

hej

min far var 44 da han fik mig og 51, da han fik min søster(har ældre søskende) men han er fantastisk. Og han har været super mens vi voksede op, så jeg synes ikke at I er for gamle. Man er kun for gammel når man selv synes man er for gammel. Det er jeres valg, og 40 er ikke gammelt.

Anmeld

9. marts 2012

Kb

Dinna88 skriver:

I må huske, at vores holdninger, ikke skal afgøre noget for jer

Men jeg ville personligt være RIGTIG ked af det, hvis mine forældre fik min i den alder. Jeg har en veninde hvis far var omkring de 60 da hun var 16, og hun var så så så ked af det. Og ja, hun blev mobbet med det. Det var så synd for hende. For mig går min personlige grænse ved de 30

Okay, din grænse går ved 30 Det kan vist også kun komme fra en lille pige på 20 - BARE VENT, må jeg sige til det og så trække lidt på smilebåndene - det er næsten helt sødt

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Maja_4000 skriver:

JEG vil ikke have børn når jeg er 40 .. Men det er jo meget forskelligt fra person til person .. Hvis I har lyst til at få et barn , så gør det dog !

Jeg ville dog være ked af at have så "gamle" forældre .. Jeg har altid sagt at jeg ville have mit første barn inden jeg blev 25

Den holdning har jeg også også ska jeg ikke ha flere efter de 30.. Min moster der er 44 har en datter der er et 1år ælder end min datter og der er 20år mellem os det er sku lidt sært

Anmeld

9. marts 2012

TNBC

Maja_4000 skriver:

der er forskel på hvordan "gamle forældre" er. Min far er super og han fylder 70 i år. Han var 44, da han fik mig og har en yngre søster. 
Alle elsker min far, og han er super...

Jeg kan godt forstå dig at du ikke vil være ældre når du får børn, men det er jo ikke alle der finder den eneste ene før de er oppe i årene.

Jeg synes der er mange fordømme at have "gamle" forældre. 

Anmeld

9. marts 2012

132319

Nej, selvfølgelig er I da ikke for gamle -Go for it

Jeg har aldrig fattet den grænse folk har, der hedder 30 år. Trist at have en grænse for den slags. Hvad så hvis man får lyst til en når man er 31, eller 30 år og 2 måneder for den sags skyld? 

Anmeld

9. marts 2012

LinLin

Kb skriver:

Okay, din grænse går ved 30 Det kan vist også kun komme fra en lille pige på 20 - BARE VENT, må jeg sige til det og så trække lidt på smilebåndene - det er næsten helt sødt

Synes du er nedladende: 'lille pige på 20' !
Jeg er 27 og har samme holdning som Dinna88: har altid villet have der børn jeg skulle have inden jeg blev 30

Anmeld

9. marts 2012

TNBC

Dinna88 skriver:

I må huske, at vores holdninger, ikke skal afgøre noget for jer

Men jeg ville personligt være RIGTIG ked af det, hvis mine forældre fik min i den alder. Jeg har en veninde hvis far var omkring de 60 da hun var 16, og hun var så så så ked af det. Og ja, hun blev mobbet med det. Det var så synd for hende. For mig går min personlige grænse ved de 30

Sådan nogle umodne mødunger. 

Hvad er det for noget at mobbe over? 

Min far var 44 da han fik mig og 51 da han fik min søster(har ældre søskende) og alle hendes veninder synes at vores far var den sjoveste og han var altid glad for at snakke om alt muligt. Jeg elsker min far og jeg ville ikke ønske det anderledes. Hverken mig eller min søster har nogensinde haft problemer med at have en ældre far. 

Anmeld

9. marts 2012

Kb

DAs mor skriver:

Synes du er nedladende: 'lille pige på 20' !
Jeg er 27 og har samme holdning som Dinna88: har altid villet have der børn jeg skulle have inden jeg blev 30

Det var faktisk også ment lidt nedladende
For HVORDAN i alverden kan man som 20 årig sige, at man vil have de børn man skal ha´ inden man bliver 30??? Livet har vel dårlig nok formet sig på det tidspunkt - der kan ske så meget... For dit vedkommende, hvad hvis du møder en ny mand om 2 år, som ingen børn har og som gerne vil stifte familie med dig????

Anmeld

9. marts 2012

Maja_4000

Yurie skriver:

der er forskel på hvordan "gamle forældre" er. Min far er super og han fylder 70 i år. Han var 44, da han fik mig og har en yngre søster. 
Alle elsker min far, og han er super...

Jeg kan godt forstå dig at du ikke vil være ældre når du får børn, men det er jo ikke alle der finder den eneste ene før de er oppe i årene.

Jeg synes der er mange fordømme at have "gamle" forældre. 

Det var jo derfor at jeg skrev , at det er forskelligt fra person til person Jeg kunne bare ikke selv forestille mig det (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.