For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

janne1986

Fam. Madsen skriver:

jeg synes jo så at du er for gammel. men det er mere set ud fra min mands situation. 

mine svigerforældre fik min mand da de var 40år og ja nu hvor han er 31år står han med nogen meget gammel forældre som ikke kan være en del af deres børnbørns liv, som de gerne vil. 

de følte sig bestemt heller ikke for gammel da de fik min mand. men idag har de da indrømmet at de på sin hvis har fortrut de har fået ham i så sent en alder.

men det er helt op til jer hvad i selv synes jeg ville bare lige fortælle min mand historie

Det er altid ens egetvalg... Men min mand er 24 nu,og har kun hans mor tilbage... Moren var 40 da han blev født og faren 50... Faren er død nu... Og moderen spiller på sidste vers... Men min mand har højest sandsynligt ingen forældre som 25 årig... Og det synes jeg er synd... For han har stået i mange situationer hvor han havde brug for sin far...Bryllup , barnedåb, og mange andre henseender i livet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Dinna88

Kb skriver:

Okay, din grænse går ved 30 Det kan vist også kun komme fra en lille pige på 20 - BARE VENT, må jeg sige til det og så trække lidt på smilebåndene - det er næsten helt sødt

Jeg synes du skal droppe at være så nedladende og så respektere, at jeg har min holdning, og sådan er det. Dit indlæg er på ingen måder konstruktivt, så hvad skal jeg bruge det til? Har du ikke noget bedre, konstruktivt, du kan skrive, når nu du er så overbevist om, at min holdning er forkert?

Anmeld

10. marts 2012

Dinna88

Yurie skriver:

Sådan nogle umodne mødunger. 

Hvad er det for noget at mobbe over? 

Min far var 44 da han fik mig og 51 da han fik min søster(har ældre søskende) og alle hendes veninder synes at vores far var den sjoveste og han var altid glad for at snakke om alt muligt. Jeg elsker min far og jeg ville ikke ønske det anderledes. Hverken mig eller min søster har nogensinde haft problemer med at have en ældre far. 

Meget umodne møgunger! Det var rigtig synd for hende. 

Jeg er glad for at I kun har oplevet de positive sider ved at jeres far var lidt ældre, da han fik jer. Jeg har heller ikke nogle steder i tråden skrevet at det KUN kan gå galt, som jeg har set det ske - selvfølgelig er der "solstrålehistorier"  Så sort på hvid er verden slet ikke.

Anmeld

10. marts 2012

Laulund87

Kb skriver:

Det var faktisk også ment lidt nedladende
For HVORDAN i alverden kan man som 20 årig sige, at man vil have de børn man skal ha´ inden man bliver 30??? Livet har vel dårlig nok formet sig på det tidspunkt - der kan ske så meget... For dit vedkommende, hvad hvis du møder en ny mand om 2 år, som ingen børn har og som gerne vil stifte familie med dig????

Det er da utrolig uintelligent at du er nødt til at være nedladende for at komme med din mening Måske Dinna88 ramte et ømt punkt for dig, men som du kan se er mange andre enig med hende så din teori om "en lille pige" holder vist ikke helt.

Trist at nogen skal skrive på den måde herinde. Din opførsel er mere "lille pige"

Anmeld

10. marts 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Nej, det synes jeg ikke. Men jeg synes ikke, I skal gå og overveje det i årevis! 

En ca. tyveårig med en mor på omkring 60 er da OK.  Min mor var 38, da hun fik mig, og min far 42... Har ofte ønsket dem yngre, men kun så jeg kunne have dem længere! Ikke fordi, de har været gamle af sind på nogen måde! 

Anmeld

10. marts 2012

modesty

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Folk vil jo altid have forskellige holdninger, som oftest vil tage udgangspunkt i deres egen situation. Unge forældre synes at dét er bedst, ældre forældre synes at dét er bedst.

Ud fra min omgangskreds kan jeg sige at jeg har tre veninder med ældre forældre - også ældre end jer. Og de er glade for deres forældre og har ikke haft problemer hverken i deres opvækst eller nu (jeg er 32). I min mødregruppe er der to mødre på 40 og de er hverken mere eller mindre udfordrede af opgaven end os andre.

Anmeld

10. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
janne1986 skriver:

Det er altid ens egetvalg... Men min mand er 24 nu,og har kun hans mor tilbage... Moren var 40 da han blev født og faren 50... Faren er død nu... Og moderen spiller på sidste vers... Men min mand har højest sandsynligt ingen forældre som 25 årig... Og det synes jeg er synd... For han har stået i mange situationer hvor han havde brug for sin far...Bryllup , barnedåb, og mange andre henseender i livet... 

Men din mands forældre og deres korte levealder er jo på ingen måde repræsentative - det er jo ikke alderen, der får din svigermor på 64 til at nærme sig døden nu. Hun må være meget alvorligt syg - langt, langt flertallet af kvinder på hendes alder har 15-20 år til gode endnu, mindst. Det har jo ikke noget med TS' situation at gøre, at dine svigerforældre har/har haft så skrøbeligt et helbred.

Anmeld

10. marts 2012

Smilla08

Hej

Jeg fik selv mine børn i en ung alder af 24 og nu igen som 28 årrig og er rigtig glad for det, men min mand er 7 år ældre end jeg og vi mærkede efter om vi var klar til at få børn.

Jeg synes i skal mærke efter om i ønsker et barn mere og gør i det, så synes jeg i skal få endnu et vidunder. Jeres datter ville helt sikkert elske at blive storesøster . Jeg er sikker på i er lige så fantastiske forældre som os der får børn i en ung alder . Jeg håber det bedste for jer og lyt til hvad i selv vil og ikke hvad andre mener er rigtigt og forkert.

Anmeld

10. marts 2012

Tvillingemor80

jeg synes i skal gøre det .. Alder er for mig bare et tal.. Min far fik mig i god tid, men han døde alligevel da jeg var 17.. samtidig kan det jo være i bliver 90 eller mere - og derfor for massere tid med jeres børn og børnebørn.. Jeg tror ikke på man kan planlægge sig ud af alt..

Og sikke en gave det da også ville være for dit barn at få en lille søskende..

Anmeld

10. marts 2012

mpr

Anonym skriver:

Jeg ser intet problem i at i fik nr. to

Jeg er selv af gamle forældre hvor min far var 45 og min mor 37 da de fik mig og min mor  så fik min lille bror 5 år efter og jeg har aldrig været ked af at min mor og far var så gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.