For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Nu har du fået så mange svar, men jeg vil alligevel lige bidrage med en tanke! Jeg synes helt sikkert, at du skal gøre, hvad der føles rigtigt - det er uanset alder.

Som Laulund skriver, så er intet sort/hvid! Der er så mange aspekter der spiller ind.

Jeg selv ville føle, at jeg var for gammel.... Men her handler det også om, at jeg har fået mit første barn i en alder er 24 år. Dernæst er min egen mor kun lige blevet 45, så det sætter jo også tingene i perspektiv. Det ville føles lidt underligt, at have søskende yngre end sine egne børn! Hvis du forstår hvad jeg mener.

Men i har et barn på 3 år, og selvfølgelig skal i have muligheden for at få flere! Så er det et eller andet sted pisse ligegyldigt om du er 20, 30 eller 40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar , meninger , gode og sjove synspunkter   Jeg ved ikke hvad vi har tænkt os   Ved dog nu at hvis vi ikke får en mere er det ikke pga alderen , vi må i tænkebox

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar , meninger , gode og sjove synspunkter   Jeg ved ikke hvad vi har tænkt os   Ved dog nu at hvis vi ikke får en mere er det ikke pga alderen , vi må i tænkebox

Anmeld

11. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kb skriver:

Okay, din grænse går ved 30 Det kan vist også kun komme fra en lille pige på 20 - BARE VENT, må jeg sige til det og så trække lidt på smilebåndene - det er næsten helt sødt

Jeg bliver lige nødt til at blande mig her. Min personlige grænse har også altid ligget på 30, og det fylder jeg om et par mdr. Heldigt for mig, nåede jeg også at få de børn, jeg gerne ville have

Anmeld

11. marts 2012

Laulund87

PT skriver:

Jeg bliver lige nødt til at blande mig her. Min personlige grænse har også altid ligget på 30, og det fylder jeg om et par mdr. Heldigt for mig, nåede jeg også at få de børn, jeg gerne ville have

Anmeld

11. marts 2012

Kb

Okay, kan se jeg tilsyneladende har trådt flere over tæerne, ved at mene at man det er modigt at sige, at man skal have fået ALLE sine børn inden 30....
Og især modigt at ytre sig om når man ikke engang har fået nogen endnu.
Nå I piger skriver at alle børn skal være født inden 30 er det vel fordi I mener man er for gammel til børn når man er over - fedt at melde ud i en debat, hvor en kvinde på næsten 40 spørg om det er gammelt I må jo mener hun er tusse gammel....

Børn kan man få så længe man kan blive gravid på naturligvis.

Anmeld

11. marts 2012

Laulund87

Kb skriver:

Okay, kan se jeg tilsyneladende har trådt flere over tæerne, ved at mene at man det er modigt at sige, at man skal have fået ALLE sine børn inden 30....
Nå I piger skriver at alle børn skal være født inden 30 er det vel fordi I mener man er for gammel til børn når man er over - fedt at melde ud i en debat, hvor en kvinde på næsten 40 spørg om det er gammelt I må jo mener hun er tusse gammel....

Du læser jo slet ikke hvad der bliver skrevet!

Mange skriver at det er hvad de PERSONLIGT vil, ikke hvad andre skal gøre eller er forkert at gøre. Hvis du vil undgå at træde nogen over tæerne, skal du nok øve dig i at læse hvad der rent faktisk står.

God søndag til dig

Anmeld

11. marts 2012

Koen.

Som mange skriver kommer det nok an på hvordan man er som person
Min mor var 40 da hun fik mig og jaeh det skulle hun nok have ladet være med ! Hun har hverken haft, sindet, energien eller noget som helst andet til det desværre..

Om det er pga. Alderen eller det at jeg var 6. Barn i flokken er ikke til at sige, i hvert fald hat det ikke været lutter lagkage med en mor på den alder

Så gør hvad i føler for, det er jo individuelt hvornår man er for gammel

Anmeld

11. marts 2012

Dinna88

Kb skriver:

1. At jeg ikke har børn endnu har intet at skulle sige.

2. Det er ikke konstruktivt at ligge ordene i munden på os. Det handler om personlige grænser - det har intet med TS at gøre. Jeg vil bestemt ikke mene at man er gammel når man er 40 Så ville min kære moder da blive rigtig ked af det. Desuden bad TS om vores  meninger - bum, dem fik hun  

3. jeg vil bestemt ikke mene at man "kan få børn så længe man kan på naturlig vis" - er det forsvarligt at få børn når man er 65 f.eks? Det er jo set - flere gange!

Anmeld

11. marts 2012

Kb

1. At jeg ikke har børn endnu har intet at skulle sige.

2. Det er ikke konstruktivt at ligge ordene i munden på os. Det handler om personlige grænser - det har intet med TS at gøre. Jeg vil bestemt ikke mene at man er gammel når man er 40 Så ville min kære moder da blive rigtig ked af det. Desuden bad TS om vores  meninger - bum, dem fik hun  

3. jeg vil bestemt ikke mene at man "kan få børn så længe man kan på naturlig vis" - er det forsvarligt at få børn når man er 65 f.eks? Det er jo set - flere gange!

Svar på nr. 3: Der findes INGEN 65 årig, som har fået et barn på naturligvis, men ved hjælp af doneræg og kunstig befrugtning...

Svar på nr 2: Nu diskuteres det ikke om 40 er gammelt, sådan i det hele taget. Det diskuteres om 40 er gammelt at blive mor i.... Som du selv skriver så beder TS om vores mening om ovenstående, ikke om hvornår DU gerne vil eller ikke vil have børn.... Du kommer med DIN personlige mening i et offentlig forum, jeg kommer med min...

Svar på nr. 1: Syntes det er meget relevant at du ikke har børn selv, du ved jo i teorien ikke om du har børn inden du bliver 30...BUM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.