Kb skriver:
Okay, kan se jeg tilsyneladende har trådt flere over tæerne, ved at mene at man det er modigt at sige, at man skal have fået ALLE sine børn inden 30....
Og især modigt at ytre sig om når man ikke engang har fået nogen endnu.
Nå I piger skriver at alle børn skal være født inden 30 er det vel fordi I mener man er for gammel til børn når man er over - fedt at melde ud i en debat, hvor en kvinde på næsten 40 spørg om det er gammelt
I må jo mener hun er tusse gammel....
Børn kan man få så længe man kan blive gravid på naturligvis.
Arh, come on - din kommentar var jo ren latterliggørelse af en andens indlæg, hvor hun tilmed skrev, der var tale om hendes PERSONLIGE grænse - ikke om, at hun generelt syntes, alt over 30 var forkert.
Jeg forstår slet ikke dit argument om, at det er ufedt at melde sådan ud i en debat om, hvorvidt 40 er for gammelt - skal man ikke skrive sin holdning, hvis man ikke kan bakke op om TS?
Jeg trak selv på smilebåndet over, at man som 20-årig kan melde så kontant ud, men vi har jo allesammen vores motiver for at mene, som vi gør, og det er vel ikke "værre" at være lidt ungdommelig skråsikker, end det er at mene, at fx 45 er helt fint, fordi man selv kender nogle forældre på den alder - eller hvad man nu begrunder sin SUBJEKTIVE holdning med.
Din sidste kommentar er nonsens - ja, man KAN få børn i hele sin fertile periode, men spørgsmålet er, om man BØR.
I øvrigt mener jeg selv, at 40 er ved at være "sidste udkald", hvor jeg, da jeg selv fik børn og var i tyverne, mente, at alt over 35 var for sent. Er jeg så klogere nu?? Næ - ikke nødvendigvis, eftersom det handler om HOLDNINGER og ikke om kolde facts.