For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Timmner

Nej synes det er fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kb skriver:

Okay, kan se jeg tilsyneladende har trådt flere over tæerne, ved at mene at man det er modigt at sige, at man skal have fået ALLE sine børn inden 30....
Og især modigt at ytre sig om når man ikke engang har fået nogen endnu.
Nå I piger skriver at alle børn skal være født inden 30 er det vel fordi I mener man er for gammel til børn når man er over - fedt at melde ud i en debat, hvor en kvinde på næsten 40 spørg om det er gammelt I må jo mener hun er tusse gammel....

Børn kan man få så længe man kan blive gravid på naturligvis.

Arh, come on - din kommentar var jo ren latterliggørelse af en andens indlæg, hvor hun tilmed skrev, der var tale om hendes PERSONLIGE grænse - ikke om, at hun generelt syntes, alt over 30 var forkert.

Jeg forstår slet ikke dit argument om, at det er ufedt at melde sådan ud i en debat om, hvorvidt 40 er for gammelt - skal man ikke skrive sin holdning, hvis man ikke kan bakke op om TS?

Jeg trak selv på smilebåndet over, at man som 20-årig kan melde så kontant ud, men vi har jo allesammen vores motiver for at mene, som vi gør, og det er vel ikke "værre" at være lidt ungdommelig skråsikker, end det er at mene, at fx 45 er helt fint, fordi man selv kender nogle forældre på den alder - eller hvad man nu begrunder sin SUBJEKTIVE holdning med.

Din sidste kommentar er nonsens - ja, man KAN få børn i hele sin fertile periode, men spørgsmålet er, om man BØR.

I øvrigt mener jeg selv, at 40 er ved at være "sidste udkald", hvor jeg, da jeg selv fik børn og var i tyverne, mente, at alt over 35 var for sent. Er jeg så klogere nu?? Næ - ikke nødvendigvis, eftersom det handler om HOLDNINGER og ikke om kolde facts.

Anmeld

12. marts 2012

Dinna88

Kb skriver:

Svar på nr. 3: Der findes INGEN 65 årig, som har fået et barn på naturligvis, men ved hjælp af doneræg og kunstig befrugtning...

Svar på nr 2: Nu diskuteres det ikke om 40 er gammelt, sådan i det hele taget. Det diskuteres om 40 er gammelt at blive mor i.... Som du selv skriver så beder TS om vores mening om ovenstående, ikke om hvornår DU gerne vil eller ikke vil have børn.... Du kommer med DIN personlige mening i et offentlig forum, jeg kommer med min...

Svar på nr. 1: Syntes det er meget relevant at du ikke har børn selv, du ved jo i teorien ikke om du har børn inden du bliver 30...BUM.

Det er om end meget muligt at hun har fået hjælp - med "naturlig vis" mener jeg, at hun selv har født ungen og fået et barn. Det vides jo ikke om en 40-årig skal have hjælp - så det gør jo ikke nogen forskel om det er ved hjælp af ganske alm. sex eller ej. Det er princippet i det.

Kan du give mig et citat hvor jeg skriver, at 40 årigt er for gammel? Det er nemlig ikke det jeg skriver. Ydermere har jeg intet sted skrevet, at den dag jeg bliver 30, så er kassen lukket. Jeg har skrevet "For mig går min personlige grænse VED de 30" - ergo jeg kan sagtens være f.eks. 31. Hvis JEG ikke  må komme med min personlige mening, hvorfor må du så?

Det ved jeg ikke, nej. Men jeg ved, at jeg har min personlige grænse. Og du har så absolut ingen ret - overhovdet, til at skrive, at det ikke holder fordi jeg ikke har børn, endnu. bum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.