For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

JJH

Hvornår man syntes folk er for gamle til at få flere børn er jo en meget individuel ting. Jeg syntes først i 40'erne er sidste udkald. men som jer der har en på 3 og er knap 40, syntes jeg da bare i skal komme ud af starthullerne.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tror nok vi skal nå det hvis det er

Haha okay hvor gammel ser jeg da ud til at være?

Hi hi det var altså ik for at fornærme dig , ved jo ikke hvordan du normalt ser ud . Men jeg ville bedømme dig til lige omkring 40 på dit billede , kan være det ikke ligner dig .

Anmeld

9. marts 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

nej det er ikke... i skal få de børn i vil ha og ka få.... 

så længe i selv føler i magter opgaven

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Hi hi det var altså ik for at fornærme dig , ved jo ikke hvordan du normalt ser ud . Men jeg ville bedømme dig til lige omkring 40 på dit billede , kan være det ikke ligner dig .

Haha det er i hvert fald noget over min alder, men nej bliver ikke fornærmet overhovedet

Anmeld

9. marts 2012

Hailiesmom11

Nej slet ikke
Min mor på nu 45 og min stedfar på nu 41 år har min lillesøster på 8 og min lillebror på 5 og jeg synes bestemt ikke de er gamle forældre

Anmeld

9. marts 2012

Fenja09

Hvem bestemmer hvornår man er for gammel til at få børn ? Det er kun en selv og det biologiske ur, så har i lyst til endnu en bebs, så gør det mens tid er.

Man fortryder aldrig at have fået de børn, man får, hvorimod det er muligt at fortryde dem, man ønskede, men som ikke blev.

Så gør det - giv jeres barn den glæde at få en bror eller søster!

/Fenja

Anmeld

9. marts 2012

Darling<3

Beklager, men jeg synes at DU er ved at være oppe i årene, din kæreste er i mine øjne ikke for gammel, min mand er også 36 - men jeg er kun 24

Blot min mening, synes ikke du skal tage dig af hvad folk som mig tænker, det er jo dig der skal være gravid, ikke os

Anmeld

9. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Darling<3 skriver:

Beklager, men jeg synes at DU er ved at være oppe i årene, din kæreste er i mine øjne ikke for gammel, min mand er også 36 - men jeg er kun 24

Blot min mening, synes ikke du skal tage dig af hvad folk som mig tænker, det er jo dig der skal være gravid, ikke os

Det forstår jeg ikke - hvorfor gør de tre år så stor en forskel? Kvinder kan jo tilmed påregne at blive to-tre år ældre end mænd, så en 39-årig kvinde er i den forstand "på linje" med en 36-årig mand.

Anmeld

9. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er 41 år, og jeg har i flere år følt mig ikke for gammel, men for "børnebrugt" - mine børn er 18, 14 og 13, og jeg har ikke mod på at begynde forfra. Min mand og jeg er et andet sted i livet og nyder den frihed, der følger med at have så store børn.

Den "brugthed" har du jo slet ikke, og jeg kan ikke se nogle fornuftige argumenter imod, at I skulle få et barn mere. Levealderen er jo stigende, så intet taler for, at I kommer til at forlade denne verden, før jeres børn er meget voksne.

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Nej da det er I da ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.