For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.828 visninger
102 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er en kvinde på 39 år og min mand er 36 år . Vores datter er snart 3 år . Vi overvejer nr 2 , der vil jeg så være 40 . Er vi for gamle syntes i ?

Nej, - føler I jer for gamle?

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, - føler I jer for gamle?

Nej , slet ikke , folk kan ikke se jeg er så gammel . Jeg er bare bange for pludselig at blive rigtig gammel og syntes 40 er en høj alder at få barn i  ved godt det lyder tosset , måske der reelt er folks tanker jeg er bange for ?

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Først og fremmest er det jo helt op til jer selv... I skal føle efter, om I selv føler jer gamle...

Jeg ville være for gammel, synes jeg... Men jeg fik også børn som 21, 22 og 27 år. Jeg skal bare ikke have et barn mere som 40 årig. Men I har jo en lille datter på 3 år og overvejer nu at give jeres datter en søskende. Sikke dog en gave...

Min mening: Giv dog jeres datter den gave og jer selv den oplevelse. Tror næppr på, at tiden mellem jeres datter og en nr 2'er kan gøre jeg sååå oldgamle, at I slet ikke magter mere.

Igang med jer

Anmeld

9. marts 2012

Happiness

Hvis I er klar til en baby til, kan jeg ikke se noget i vejen for det

Så nej, synes ikke at I er for gamle

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Posetivt overrasket over jeres svar

Anmeld

9. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Slet ikke!  Min far fik sit 6 barn da han var 40

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Skid hul i hvad andre syns

Hvis I føler at det er rigtigt for jer og jeres familie så er det da det i skal gøre. Ville da være mega trist og stå om 10 år og fortryde at I ikke fik det barn fordi I ikke var sikre på hvad alle andre ville mene om det

Jeg har en bekendt som fik første barn som 37 årig for 2 år siden og som snart har termin med nr 2. Jeg havde aldrig gættet hendes alder. Og har aldrig syns det var for sent for dem.

Så bare kom igang hvis det er det i ønsker

Anmeld

9. marts 2012

MariaJ

Jeg er 37 og gravid med nummer to. Jeg har da bestemt ikke afvist tanken om en nummer tre om nogle år, så nej, hvis I har lyst til en til og du kan blive gravid er det vel bare at slå sig løs

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

I må huske, at vores holdninger, ikke skal afgøre noget for jer

Men jeg ville personligt være RIGTIG ked af det, hvis mine forældre fik min i den alder. Jeg har en veninde hvis far var omkring de 60 da hun var 16, og hun var så så så ked af det. Og ja, hun blev mobbet med det. Det var så synd for hende. For mig går min personlige grænse ved de 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.