Hej.
Synes bestemt i skal gøre det! Vi kan hurtigt blive enige om at i ikke er unge forældre, men og hvad så?
Jeg har selv tit tænkt om jeg egentlig ville have mere end et barn, men når jeg tænker det, tænker jeg også på den dag jeg ikke længere er her mere. Hvem skal min datter snakke med om mig? - jo hendes familie. Men så har hun ingen søskende at snakke med om mig. Oplevelser de har haft med mig, som ingen andre i familien har oplevet med mig. Kan du følge mig? Følelsen af at miste sin mor, kan hun ikke sammenligne med andre end sine søskende. Så med søskende står hun ikke alene.
Det er selvfølgelig ikke kun det der taler for mere end et barn, men mange andre ting. Sikke en gave i vil give jeres datter!
Min mor fik min søster som 37 årig, og har ikke fortrudt det et sekund. Min søsterkommenterer det aldrig, selv om hun da godt kan se at hendes venners forældre ikke er nær så gamle. Men tværtimod, elsker de at komme derhjem.
Min onkel på 47 blev far i august med hans kone 40 år, de afviser bestemt ikke et barn mere. De har selv lige fået et barnebarn i februar.
Op på hesten og igang! Held og lykke. Spring ud i det hvis i lyster!!! <3
Anmeld