For gamle til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

4kløver

Her er jeg 36 (april) har lige fået i november og har vild lyst en om et år. Manden er 43 vil så være 45 til den tid. (45 det lød gamle)
Men klart det er op til jer selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

4kløver

Dinna88 skriver:

I må huske, at vores holdninger, ikke skal afgøre noget for jer

Men jeg ville personligt være RIGTIG ked af det, hvis mine forældre fik min i den alder. Jeg har en veninde hvis far var omkring de 60 da hun var 16, og hun var så så så ked af det. Og ja, hun blev mobbet med det. Det var så synd for hende. For mig går min personlige grænse ved de 30

Bare vent til du bliver 30 så ser du på det på en anden måde..
Men nu kommer det an på hvor gamle man er af sind. Min far var også gammel som 50 år. Men svigerfar bliver snart 70 og lever livet og køre motorcylke.

Anmeld

9. marts 2012

Dinna88

4kløver skriver:

Bare vent til du bliver 30 så ser du på det på en anden måde..
Men nu kommer det an på hvor gamle man er af sind. Min far var også gammel som 50 år. Men svigerfar bliver snart 70 og lever livet og køre motorcylke.

Nej, det gør jeg ikke  

Jeg giver dig bestemt ret i at man kan være ung af sind, men det ændrer ikke på ens faktiske alder. Man kan slet ikke sætte det op sort på hvidt, men min grænse går omkring de 30.

Anmeld

9. marts 2012

Camillee

Jeg synes bestemt ikke i skal lade andres holdninger tage lysten fra jer!
Hvis i har lyst og over overskud til en nummer to kan jeg ikke se problemet?!

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

Det er jo 100% jeres valg!

Herhjemme er vi bare enige om at HVIS vi skal have nr 2 barn, bliver det før vi er 30 (manden bliver 30 om 4 år) og ikke en dag over!

Anmeld

9. marts 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Posetivt overrasket over jeres svar

jeg synes jo så at du er for gammel. men det er mere set ud fra min mands situation. 

mine svigerforældre fik min mand da de var 40år og ja nu hvor han er 31år står han med nogen meget gammel forældre som ikke kan være en del af deres børnbørns liv, som de gerne vil. 

de følte sig bestemt heller ikke for gammel da de fik min mand. men idag har de da indrømmet at de på sin hvis har fortrut de har fået ham i så sent en alder.

men det er helt op til jer hvad i selv synes jeg ville bare lige fortælle min mand historie

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

jeg synes jo så at du er for gammel. men det er mere set ud fra min mands situation. 

mine svigerforældre fik min mand da de var 40år og ja nu hvor han er 31år står han med nogen meget gammel forældre som ikke kan være en del af deres børnbørns liv, som de gerne vil. 

de følte sig bestemt heller ikke for gammel da de fik min mand. men idag har de da indrømmet at de på sin hvis har fortrut de har fået ham i så sent en alder.

men det er helt op til jer hvad i selv synes jeg ville bare lige fortælle min mand historie

Lige præcis det kan man jo ikke regne med  mine forældre fik mig før de blev 30 , har ingen af dem i dag

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er jo 100% jeres valg!

Herhjemme er vi bare enige om at HVIS vi skal have nr 2 barn, bliver det før vi er 30 (manden bliver 30 om 4 år) og ikke en dag over!

Så vil jeg håbe i når det hvis i altså skal have flere  Skægt , ud fra dit profil billede ville jeg tro jeg var yngre end dig

Anmeld

9. marts 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Lige præcis det kan man jo ikke regne med  mine forældre fik mig før de blev 30 , har ingen af dem i dag

det er selvfølgelig også svært og vide hvordan det bliver  

men  jeg ved bare at mine børn skal ikke regne med og have deres farmor og farfar der den dag de bliver konfimeret og det gør da min mand ked af det når vi komme ind på det emne selvom der er længe til. 

Anmeld

9. marts 2012

aarhusmor

hvis I har det godt fysisk og har overskud nok, som jeg synes de fleste 40 årige har det, så kan jeg ikke se nogen grund til hvorfor I ikke skulle have en mere.

Jeg besluttede mig selv lige inden jeg fyldte 41 at jeg ikke skulle prøve at få en mere, men det var fordi jeg har leddegigt eller lignende (er ved at blive udredt) Men ønsket var ellers stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.