Kay skriver:
har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???
jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...
jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen
hihihi fjollet drøm
men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???
Jeg drømte natten til den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, at en lyshåret, blåøjet dreng smilede op til mig fra et scanningsbillede.
Havde igennem hele graviditeten en fornemmelse af at det var en dreng (vi fik ikke kønnet af vide til scanning), og ganske rigtigt, det blev en dreng - som nu er lyshåret og blåøjet

Halvanden uge før fødslen havde jeg en drøm som min kæreste og jeg grinte meget af før fødslen. Jeg drømte at jeg var ved at føde, og spørger jordemoderen hvor åben jeg er, altså om hun lige vil undersøge mig. Jeg havde ingen smerter overhovedet i drømmen, og var helt 'frisk'. Hun fortæller at jeg er 17 cm. åben, som om det er helt normalt. 
Jeg fødte ved kejsersnit uden 'smerter' pga. bedøvelsen, og mit ar er præcis 17 cm.!
Det kan være et tilfælde, men jeg tror på der ligger noget dybere bag 
Anmeld