kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Nemesis

De to første gange var jeg sikker på det var drenge...og jeg havde ret.
Den 3 gang var jeg meget i tvivl, mens manden var sikker på en pige..og han fik ret.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Kay

Zeus skriver:

Med Isabella jeg en fornemmelse af at det blev en pige, og det gjorde det også..

Men Cajsa havde jeg en helt helt klar fornemmelse af en dreng, og det blev det ikke..

Med Isabella var jeg jublende glad, med Cajsa skulle den lige sluges et par timer

jo men når man har været så overbevist om noget så kan det godt tage lidt til at venne sig til noget andet...

Anmeld

29. februar 2012

Kay

tanjaaer skriver:

Heej

Har haft fornemmelsen at det bliver en dreng. skal til gennemscanning den 9/3 12 og det glæder vi os self til.

ihhh det bliver spændene at se om du har ret

Anmeld

29. februar 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja vi ka heller ik vente til fødslen, med at få kønnet at vide. Syntes det er så dejligt at få sat et køn på, det også meget nemmer at finde på nogle navne. Sidste havde vi masser af både drenge og pige navne, denne gang har vi ik rigtig fundet på nogen endnu og jeg er i uge 21! Vh stine

det gør vel ikke noget man ikke har navnet parat før baby kommer ud???

vi har ikke planer om at bestemme os for navnet før den er født... også fordi vi er rimlig uenige om navne

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Nemesis skriver:

De to første gange var jeg sikker på det var drenge...og jeg havde ret.
Den 3 gang var jeg meget i tvivl, mens manden var sikker på en pige..og han fik ret.

:-) Sisse

ej hvor sjovt at du var sikker på de 2 første men ikke på den sidste... men mændene skal jo også ha ret en geng i mellem

Anmeld

29. februar 2012

Pige2009

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Slet ikke. Var så overbevist om, at jeg fik en dreng, men ud kom en pige

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Slet ikke. Var så overbevist om, at jeg fik en dreng, men ud kom en pige

hihi... ja sådan kan det jo gå

Anmeld

29. februar 2012

Den lykkelige

Jeg troede helt sikkert det var en dreng.. jeg tænkte i drenge navne, drenge tøj osv osv.. alle "kaldte maven" ham og vi begyndte at kigge på drenge ting til værelset osv.. MEN da vi var til kønsscanning i 16 uge sagde hun at det var en pige..
Jeg blev selvfølgelig glad, men skulle lige "sluge den".. der var helt stille på bil turen hjem fra scanningen.. men davi lige havde fået vendt vores tanker så var det jo selvfølgelig stadig helt fantastisk.. Så nej de holdte ikke stik..
Jeg drømte i øvrigt om pige babyer osv.. de siger jo tit man drømmer det rigtige køn.. men jo nok fordi jeg viste det
Min veninde var også sikker på en dreng.. men ud kom en dejlig lille pige.. så jeg tror det ikke..

Anmeld

29. februar 2012

tinasmor

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

Jeg havde ingen fornemmelse, men ønskede mig piger begge gange. Så længe barnet var sundt og rask, så var det selvfølgelig det vigtigste og snakkede nu heller aldrig højt om det (andet end til manden) Jeg tror det er fordi mig og min søs har sådan et godt forhold og har altid haft det, så ubevist ønskede jeg måske at give mine piger det samme (selv om der selvfølgelig ingen garantier er.) Men fornemmelsen havde jeg ikke, men ved begge kønsscanninger (de kunne ikke så det ved MD scanningerne) fik jeg af vide at jeg ventede sunde og raske piger, og der må jeg indrømme at jeg blev glad. Indtil da, havde jeg i mit hoved forestillet mig at det var piger men det er sikkert bare fordi det var det jeg håbede på.

Held og lykke med MD scanning.

Anmeld

29. februar 2012

Røverdatter

Kay skriver:

hihihi fjollet drøm  

Jeg drømte natten til den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, at en lyshåret, blåøjet dreng smilede op til mig fra et scanningsbillede.

Havde igennem hele graviditeten en fornemmelse af at det var en dreng (vi fik ikke kønnet af vide til scanning), og ganske rigtigt, det blev en dreng - som nu er lyshåret og blåøjet  

Halvanden uge før fødslen havde jeg en drøm som min kæreste og jeg grinte meget af før fødslen. Jeg drømte at jeg var ved at føde, og spørger jordemoderen hvor åben jeg er, altså om hun lige vil undersøge mig. Jeg havde ingen smerter overhovedet i drømmen, og var helt 'frisk'. Hun fortæller at jeg er 17 cm. åben, som om det er helt normalt. 

Jeg fødte ved kejsersnit uden 'smerter' pga. bedøvelsen, og mit ar er præcis 17 cm.!  Det kan være et tilfælde, men jeg tror på der ligger noget dybere bag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.