kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

oki... så i viste det heller ikke før fødslen kan jeg regne ud men sjovt som de fornemmelser holder stik

nej til scanningen have hun samlet benene og skubbet dem op under numsen så vi kunne intet se hehe

Det gør det lidt mere spændende også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

nej til scanningen have hun samlet benene og skubbet dem op under numsen så vi kunne intet se hehe

Det gør det lidt mere spændende også

ja det gør det da

Anmeld

28. februar 2012

onlyme

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Lige da jeg blev gravid med Benjamin, sagde jeg lige efter hyggen jeg er gravid nu, med en dreng og det blev det nu jeg gravid igen og sagde at det blev en pige og det bliver det,. Ved bare ikke helt om den denne anden gang bare har været håbet

Anmeld

28. februar 2012

Kay

onlyme skriver:

Lige da jeg blev gravid med Benjamin, sagde jeg lige efter hyggen jeg er gravid nu, med en dreng og det blev det nu jeg gravid igen og sagde at det blev en pige og det bliver det,. Ved bare ikke helt om den denne anden gang bare har været håbet

oki spændende

Anmeld

28. februar 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

ja det gør det da

men det selvfølgelig også lidt øv kun af kan købe neutral heeh blev lidt kedeligt til sidst..

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

men det selvfølgelig også lidt øv kun af kan købe neutral heeh blev lidt kedeligt til sidst..

ja ville gerne kunne købe i de farver der passer til

Anmeld

28. februar 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

ja ville gerne kunne købe i de farver der passer til

ja nemlig hehe

Altså er lidt i tvivl om når jeg engang skal have nr 2 om jeg vil vide kønnet for det var også så spændende af gå og kun kunne gætte hehe men hvis jeg så får en dreng har jeg intet det også øv.. Og min kæreste vil vide det så det ender det nok med

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

ja nemlig hehe

Altså er lidt i tvivl om når jeg engang skal have nr 2 om jeg vil vide kønnet for det var også så spændende af gå og kun kunne gætte hehe men hvis jeg så får en dreng har jeg intet det også øv.. Og min kæreste vil vide det så det ender det nok med

når ja men i har vel alt til en nyfødt i neutral?? så kan i jo købe til dreng senere??

her hjemme var vi enige om at hvis en af os ikke ville vide det så skulle vi ikke vide det men vi ville begge vide det...

Anmeld

28. februar 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

når ja men i har vel alt til en nyfødt i neutral?? så kan i jo købe til dreng senere??

her hjemme var vi enige om at hvis en af os ikke ville vide det så skulle vi ikke vide det men vi ville begge vide det...

Hehe ja det jo det

Jamen det også lidt svært ikke af få det afvide syns jeg, man bliver noget nysgerig

Anmeld

28. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang var jeg 100 på at det ville blive en dreng, men ved en 3D scaning i uge 28 ku vi se det var en dejlig lille pige. Min kærste var 99 på at det var en pige. Lidt sjovt. 

Her anden gang er jeg mere i tvivl, men tror måske at det bliver en dreng. Men det er så også fordi at alt ved denne gravitet er helt anderledes end sidst. Dog må vi vente lidt endnu, da vi ik ku se kønnet til md scaning i uge 19 og først ska til kontrol scaning igen i uge 23.. 

Er dog fulstændig ligeglad med om det bliver det ene eller det andet, bare baby er sund og rask! Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.