kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.843 visninger
222 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2012

Kay

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MissBee

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Var sikker på det var en pige fra day one men nej det var 2 drenge... Dog sagde min veninde at min mangel på kvalme og at jeg stadig havde talje betød at det var en dreng... hun havde ret

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MissBee skriver:

Var sikker på det var en pige fra day one men nej det var 2 drenge... Dog sagde min veninde at min mangel på kvalme og at jeg stadig havde talje betød at det var en dreng... hun havde ret

hihi hvordan reagerede du så da du fandt ud af det var drenge???

Anmeld

28. februar 2012

Filippa & Liva

Jeg havde en klar fornemmelse af at det var en pige og det viste det sig også at være.

Kan ikke forklare hvorfor, det var bare en klar mavefornemmelse jeg havde..

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

Kay skriver:

hihi hvordan reagerede du så da du fandt ud af det var drenge???

var faktisk lidt lette da min kæreste blev ved med at sige at han ikke kunne overskue en pige for hvad skulle han og gøre når un begyndte at date osv...  skøre mand...

Men da vi fandt ud af det spurgte jeg ham så om han var glad og han svarede henkastet at der var ikke et køn han ville ønske frem for det andet

(han har købt drenge babytøj i 2 år førvi blev gravide så det tror jeg ik på)

Anmeld

28. februar 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Ved første graviditet var jeg 100% overbevidst om at det var en dreng, og det fik jeg ret i 

Denne gang var jeg meget i tvivl, men troede mest på en dreng, hvilket så viser sig at det ikke er 

Anmeld

28. februar 2012

twinny

Jeg drømte flere gange det ville blive en dreng... Og der lå sørme også to drenge....

Så jeg havde det på fornemmelsen... Men det kunne være jeg sååå gerne ville have en dreng.

Anmeld

28. februar 2012

lhn89

Jeg havde på fornemmelsen at vi skulle have en pige 

Jeg så automatisk mest på tøj og legetøj til piger, og det blev også en skøn lille pige 

Anmeld

28. februar 2012

Gry91

Jeg havde en klar fornemmelse af at vi skulle have en dreng, og det skal vi

Jeg har også haft flere drømme hvor det var en pige, men der er ingen tvivl på scanningsbillederne

Anmeld

28. februar 2012

Kay

BigBabyWish skriver:

Jeg havde en klar fornemmelse af at det var en pige og det viste det sig også at være.

Kan ikke forklare hvorfor, det var bare en klar mavefornemmelse jeg havde..

det er underligt... min kæreste havde en sikker fornemmelse af at det var en dreng... men han er begyndt at tvivle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.