kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Kay

LineSchack skriver:

Jeg havde på fornemmelsen det var en pige og efter mange spekulationer og forvirrende meddelser fra scannings damerne fik vi endelig klar besked. En lille pige . Blev vildt glad

så endnu en rigtig fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Pige2009

Kay skriver:

hihi... ja sådan kan det jo gå

Ja, det var lidt sjovt

Anmeld

1. marts 2012

charlotteq

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Jeg var overbevist om vi skal have en pige. Men det skal vi ikke det bliver en dreng. 

Anmeld

1. marts 2012

Troldemommi

under min graviditet drømte jeg flere gange at det var en pige og aldrig det var en dreng, så jeg troede det var en pige og det var rigtigt :-)

Anmeld

1. marts 2012

wmillapigenw

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Altså jeg håbede lidt det var en pige jeg skulle have i starten, men det var mest fordi det drenge navn eks'en havde fundet på var hans døde brors navn og det ville jeg bestemt ikke have mit barn skulle hedde.

men allerede fra nakkefoldsskanningen følte jeg at jeg kunne se på skanningen at det var en dreng, men fortalte ingen om noget før jeg var til køns skanning men jeg havde ret i min fornemmelse med at det var en dreng & der ligger en dreng og hygger sig i min mave endnu

Anmeld

1. marts 2012

Kay

charlotteq skriver:

Jeg var overbevist om vi skal have en pige. Men det skal vi ikke det bliver en dreng. 

og hvordan har du haft det med at omstille dig??

Anmeld

1. marts 2012

Kay

Monica P skriver:

under min graviditet drømte jeg flere gange at det var en pige og aldrig det var en dreng, så jeg troede det var en pige og det var rigtigt :-)

Anmeld

1. marts 2012

Kay

wmillapigenw skriver:

Altså jeg håbede lidt det var en pige jeg skulle have i starten, men det var mest fordi det drenge navn eks'en havde fundet på var hans døde brors navn og det ville jeg bestemt ikke have mit barn skulle hedde.

men allerede fra nakkefoldsskanningen følte jeg at jeg kunne se på skanningen at det var en dreng, men fortalte ingen om noget før jeg var til køns skanning men jeg havde ret i min fornemmelse med at det var en dreng & der ligger en dreng og hygger sig i min mave endnu

dejligt

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Ja det havde jeg! Jeg "vidste" at det var en dreng, og det var det også.

Anmeld

1. marts 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

jeps... er sååå nysgerri...

Hehe kan godt fortstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.