kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

LilleMie

Kay skriver:

ja fornemmelserne er nogle sjove nogle

og jeg er sikker på man bliver glad lige meget hvad man får men kan godt forstå du blev overrasket

hvordan kan det være i valgte ikke at ville vide kønnet??

Fordi vi synes, det skulle være en overraskelse, vi ved jo allerede på forhånd, at barnet er velskabt og har 10 fingre osv., så er det sjovt at have en af de helt store overraskelser tilbage. Det har været som at glæde sig til juleaften *1000 

Og så er det sjovt ikke at gøre som de fleste  Men næste gang kan det være, vi vil kende kønnet, nu må vi se - det er jo en anden oplevelse  Og så kan vi jo evt. se, hvad der er bedst, til når vi skal have nr. 3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

charlotteq

Kay skriver:

og hvordan har du haft det med at omstille dig??

Uden at det skal opfattes negativt, så tog det nogen dage at omstille sig. Lige da hun sagde at det blev en dreng, gik den ikk helt ind og jeg blev lidt "øv" agtig. Men snakkede med manden om det - og så gik der et par dage så var der ikke mere, efterhånden som man så begyndte at kikke på drenge ting og fik en ide om hvilken tøj "stil" han skal have som barn, er jeg super glad for det bliver en dreng. 

Blev lidt overrasket over at kønnet faktisk havde så stor indvirkning på mig. Er nemlig af den holdning at bare det er sund og velskabt så er alt fint. Men det er nok hormonerne. 

Anmeld

2. marts 2012

Kay

charlotteq skriver:

Uden at det skal opfattes negativt, så tog det nogen dage at omstille sig. Lige da hun sagde at det blev en dreng, gik den ikk helt ind og jeg blev lidt "øv" agtig. Men snakkede med manden om det - og så gik der et par dage så var der ikke mere, efterhånden som man så begyndte at kikke på drenge ting og fik en ide om hvilken tøj "stil" han skal have som barn, er jeg super glad for det bliver en dreng. 

Blev lidt overrasket over at kønnet faktisk havde så stor indvirkning på mig. Er nemlig af den holdning at bare det er sund og velskabt så er alt fint. Men det er nok hormonerne. 

jeg er også sikker på at hormonerne spiller ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.