kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Kay

kirsten.helene skriver:

jeg havde den fornemmelse da jeg var gravid at jeg skulle have en dreng og det var også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

JH12

Både min kæreste og jeg havde på fornemmelsen vi ventede en dreng, vi var faktisk helt overbevidste, og det var alle omkring os også..
Men til en tidlig scanning - vidste det sig der gemte sig en lille pige  Og det var HELT fantastisk, da det faktisk var et inderest ønske at vi begge havde .. Men begge køn havde været velkommen

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Joyce1986 skriver:

Både min kæreste og jeg havde på fornemmelsen vi ventede en dreng, vi var faktisk helt overbevidste, og det var alle omkring os også..
Men til en tidlig scanning - vidste det sig der gemte sig en lille pige  Og det var HELT fantastisk, da det faktisk var et inderest ønske at vi begge havde .. Men begge køn havde været velkommen

Anmeld

29. februar 2012

stjerneskud10

Jeg havde på fornemmelsen at det var en pige.. og i følge scanningen er det også en pige.. Bliver spændende at se om hun stadigvæk er en pige når hun kommer ud..

Anmeld

29. februar 2012

Anonym

Jeg mistede i uge 13, men jeg er sikker på det var en pige. Jeg har tit nogle underlige fornemmelser, og jeg har for det meste ret. Kan fx. vågne en morgen og tænke/føle "Idag kommer xx" og ganske rigtigt møder jeg personen samme dag.. Så jeg er ret sikker. Har nok også lidt brug for at fastholde et køn og et navn eftersom jeg mistede. Så derfor holder jeg på det.. Selvom det aldrig blev bevist.. og vores baby blev smidt ud som affald..  

Blir' spændende at se om jeg får ret når vi engang skal lave et barn på ny.

Anmeld

29. februar 2012

Kay

stjerneskud10 skriver:

Jeg havde på fornemmelsen at det var en pige.. og i følge scanningen er det også en pige.. Bliver spændende at se om hun stadigvæk er en pige når hun kommer ud..

Anmeld

29. februar 2012

lycly

Jeg havde absolut ingen fornemmelse og NÅR jeg har fornemmelse for hvad andre får så tager jeg stort set altid fejl

Anmeld

29. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Jeg mistede i uge 13, men jeg er sikker på det var en pige. Jeg har tit nogle underlige fornemmelser, og jeg har for det meste ret. Kan fx. vågne en morgen og tænke/føle "Idag kommer xx" og ganske rigtigt møder jeg personen samme dag.. Så jeg er ret sikker. Har nok også lidt brug for at fastholde et køn og et navn eftersom jeg mistede. Så derfor holder jeg på det.. Selvom det aldrig blev bevist.. og vores baby blev smidt ud som affald..  

Blir' spændende at se om jeg får ret når vi engang skal lave et barn på ny.

Anmeld

29. februar 2012

Anonym

Kay skriver:

Tak

Anmeld

29. februar 2012

LineSchack

Jeg havde på fornemmelsen det var en pige og efter mange spekulationer og forvirrende meddelser fra scannings damerne fik vi endelig klar besked. En lille pige . Blev vildt glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.