kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

Hehe ja det jo det

Jamen det også lidt svært ikke af få det afvide syns jeg, man bliver noget nysgerig

jeps... er sååå nysgerri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

StineW79 skriver:

Første gang var jeg 100 på at det ville blive en dreng, men ved en 3D scaning i uge 28 ku vi se det var en dejlig lille pige. Min kærste var 99 på at det var en pige. Lidt sjovt. 

Her anden gang er jeg mere i tvivl, men tror måske at det bliver en dreng. Men det er så også fordi at alt ved denne gravitet er helt anderledes end sidst. Dog må vi vente lidt endnu, da vi ik ku se kønnet til md scaning i uge 19 og først ska til kontrol scaning igen i uge 23.. 

Er dog fulstændig ligeglad med om det bliver det ene eller det andet, bare baby er sund og rask! Stine

det er også det vigtigst men man er stadig nysgerri

Anmeld

28. februar 2012

Valle81

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Nope:0)

Første gang havde jeg ikke spekuleret i det:0) Fik en skøn pige:0)

2 gang var jeg sikker på det var en pige, men det var den skønneste dreng. 3 gang måtte det da være en pige,men det var det heller ikke:0) Fik den dejligste dreng igen.

Så mine fornemmelser var vist mere "ønsketænkning) 2. gang fordi så ville det være praktisk at kunne genbruge tøj osv. Og 3 gang fordi vi gerne ville have en pige sammen. Asta er min far tidligere,og min mand har også en dreng fra tidligere:0)

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Valle81 skriver:

Nope:0)

Første gang havde jeg ikke spekuleret i det:0) Fik en skøn pige:0)

2 gang var jeg sikker på det var en pige, men det var den skønneste dreng. 3 gang måtte det da være en pige,men det var det heller ikke:0) Fik den dejligste dreng igen.

Så mine fornemmelser var vist mere "ønsketænkning) 2. gang fordi så ville det være praktisk at kunne genbruge tøj osv. Og 3 gang fordi vi gerne ville have en pige sammen. Asta er min far tidligere,og min mand har også en dreng fra tidligere:0)

hihi sjovt nok at det var helt modsat af din forventning

Anmeld

28. februar 2012

Lotus86

Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om at det var en lille dreng vi ventede os, og ganske rigtigt

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Lotus86 skriver:

Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om at det var en lille dreng vi ventede os, og ganske rigtigt

sys jeg kan fornemme en hvis overvægt i at kvinderne har ret

Anmeld

28. februar 2012

Lotus86

Kay skriver:

sys jeg kan fornemme en hvis overvægt i at kvinderne har ret

Sådan er det vidst bare generelt med os kvinder

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Med Isabella jeg en fornemmelse af at det blev en pige, og det gjorde det også..

Men Cajsa havde jeg en helt helt klar fornemmelse af en dreng, og det blev det ikke..

Med Isabella var jeg jublende glad, med Cajsa skulle den lige sluges et par timer

Anmeld

28. februar 2012

tanjaaer

Heej

Har haft fornemmelsen at det bliver en dreng. skal til gennemscanning den 9/3 12 og det glæder vi os self til.

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

det er også det vigtigst men man er stadig nysgerri

Ja vi ka heller ik vente til fødslen, med at få kønnet at vide. Syntes det er så dejligt at få sat et køn på, det også meget nemmer at finde på nogle navne. Sidste havde vi masser af både drenge og pige navne, denne gang har vi ik rigtig fundet på nogen endnu og jeg er i uge 21! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.