kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

L&V

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Altså tror det er fysisk umuligt at få drenge i min familie he he så overvejede slet ikke det ku være en dreng Og det var det jo så heller ik men en lille Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Altså tror det er fysisk umuligt at få drenge i min familie he he så overvejede slet ikke det ku være en dreng Og det var det jo så heller ik men en lille Laura

hihi... ligefrem umuligt?

kærestens familie mener det er umuligt i deres fammilie at få andet end en dreng... så nu må vi se...

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

Kay skriver:

for at irritere barnets far???

Ja, han var lidt som sin egen far, var den første fødte ikke en  dreng, var det ikke en rigtig Galek!

Anmeld

28. februar 2012

L&V

Kay skriver:

hihi... ligefrem umuligt?

kærestens familie mener det er umuligt i deres fammilie at få andet end en dreng... så nu må vi se...

Ja det tror jeg ski det er he he.. Min mormor kommer af en flok på 3 piger, hun fik selv 2, min mor fik 2 og min moster 3 og nu er jeg så den eneste der har fået og det var os en pige sååå.. Men hvem ved kan være der lige pludseligt kommer lidt testostoron  Er i enige om at i vil vide hva det er??

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Ja, han var lidt som sin egen far, var den første fødte ikke en  dreng, var det ikke en rigtig Galek!

oki... min kæreste siger kommer der en mand ind kommer der en mand ud.. så jeg glæder mig til at se om han er en tøse dreng

Anmeld

28. februar 2012

MortilCilas

Kay skriver:

oki... min kæreste siger kommer der en mand ind kommer der en mand ud.. så jeg glæder mig til at se om han er en tøse dreng

Haha det så godt ..

jeg er spændt på at høre hvad i får.

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Ja det tror jeg ski det er he he.. Min mormor kommer af en flok på 3 piger, hun fik selv 2, min mor fik 2 og min moster 3 og nu er jeg så den eneste der har fået og det var os en pige sååå.. Men hvem ved kan være der lige pludseligt kommer lidt testostoron  Er i enige om at i vil vide hva det er??

ja vi er enige om vi gerne vil vide det men jeg er mere ivrig end kæresten..... jeg ville gerne havde haft en køns scanning.... men det bliver det ikke til

Anmeld

28. februar 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Haha det så godt ..

jeg er spændt på at høre hvad i får.

det er jeg godt nok også

Anmeld

28. februar 2012

L&V

Kay skriver:

ja vi er enige om vi gerne vil vide det men jeg er mere ivrig end kæresten..... jeg ville gerne havde haft en køns scanning.... men det bliver det ikke til

Sådan tror jeg bare mænd er, jeg ku bare heller ikke vente.. Det gjorde det bare så virkeligt at jeg vidste det var min lille pige derinde, så ku jeg gå og snakke med hende og synge for hende og fortælle hende at hun hed laura osv 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Sådan tror jeg bare mænd er, jeg ku bare heller ikke vente.. Det gjorde det bare så virkeligt at jeg vidste det var min lille pige derinde, så ku jeg gå og snakke med hende og synge for hende og fortælle hende at hun hed laura osv 

lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.